Valkeakosken kyttis

Siis oonko nyt ihan hakoteillä, vai onko Valkeakoskella vielä kyttistä ?
Sellaista infoa oon joskus saanut, että Valkeakoskelta kuskattais aina Tampereelle putkaan ? Onko jollain tietoa tästä, kun en nyt osaa muuta kun olla sormi suussa.
Tänks teille.

… Niin ja sellasta vielä, että kauan ne saa pitää yhteen menoon nykyään kiinniotettuna ?? Kaveri kopissa ja jos ne pitempäänkin aikoo pitää, niin mites bentso & mieliala lääkityksen kanssa ? Ei sillä ollut mukana mitään, että voinko esim minä mennä sinne reseptin ja pilleripurkin kanssa ja sanoa että tyyppi tarvitsee näitä tai tulee sairaala keikka… ?

poliisi.fi/poliisi/pirkanmaa … endocument

Kiinniotettuna saa pitää juopumuksen takia 12h, tai jos on aamupäivällä sattunut niin yön yli. Muuten kiinniotettuna saa pitää 24h ja pidätettynä 3vrk (kiinniottoaika lasketaan tähän mukaan), tämän jälkeen on saatava käräjäoikeudelta lupa vangitsemiseksi. Lääkkeiden antamisesta poliisin tarvitsisi huolehtia, se on eri asia huolehtivatko.

Onko meitä muita sekopäitä varten mitään lakeja tai sääntöjä, että mitä meille saa tehdä?

Tossa pari vuotta sitten olin sekaisin kaalistani ihan ilman mitään aineita. Jouduin kerran kysymään yhdeltä vastaantulijalta, kun en muistanut, missä kaupungissa olin. Siinä oli ihan lähellä kyttis ja se nainen olisi halunnut viedä mut sinne. En suostunut lähtemään, koska pelkäsin niitä. Aattelin, että olen paremmassa turvassa siinä kadulla. Että ne ei voi ruveta esim. hakkaamaan mua niin helposti, kun tapauksella olisi todistajina ne muut ihmiset.

Ei siinä lopulta tapahtunut muuta kun ne vaan kyseli jotain, käski näyttämään henkkarit ja sitten päästi menemään.
Kiitin luonnonvoimia kun pääsin niin vähällä. Kotona vedin Seroquelia naamaan ja unta kaaliin.

Jäi vaan vaivaamaan, mitä ne olisi voineet tehdä. En ollut siis putkan tarpeessa tai epäiltynä mistään rikoksesta. Mutta silloin kun “iso pyörä pyörii” tuntuu ihan realistiselta sekin vaihtoehto, että poliisit vie saunantaakse teloitettavaksi.