Valitetaan pienestä topic.

Vauhti hammasta kolottaa ja pierettää ja on kylmä (mikä on toisaalta mukavaa)

rupes päivän mittaan pännimään ihan muuten vaan,ei syytä tiedossa,
ainakaan tietoisesti,että näin pientä

moottorisaha(Partner) ei lä’hteny millään käyntiin.Just ny ku ois kierrosta pistää puuta silpuks.tietäähän nämä lainalaitteet…

heittelin aamu kahvi vedet rinnuksille ja matolle. on se kylmää ja märkää.

Puhelimen netti vaihtui megasesta puoleen. Valivali ja itkupotku. Mutta tässähän piti valittaa pienistä.

Voihan sipuli meitsillä on ripuli. :blush:

Piti saada 100mg oxyä, sain vain 80.

Siis iltavedoiksi, päivällä meni normimäärä ja pilveä+ bentsot ja gammaa.
Vietän rokuliviikkoa, joka tosin loppuu kohta, että korvaushoito jatkuu.

Ei pitäis korvaushoidossa vetää moisia, mutta nyt tuli niin halvalla niitä ja fentanyyliä tänä syksynä ja talvena, että en tajunnut useamman korvaushoitovuoden jälkeen olla repsahdusvaaraa, mutta nyt tuommoinen, kun läheiselle ihmiselle moisia on määrätty, niin repsahdinpa vaan.

Mutta ei nämäkään enää toimi. Olen siis nyt ollut korvaushoidosta pakkolomalla ja nyt aloitan uudestaan. Pakkohan se näköjään on tajunnu, kuin heikko sitä on opiaatteihin vielä vuosien ilmanolon jälkeen. Tai siis korvaushoidon, eli ei piikitystä yms…

Unelmointia siitä, että lekuri puuduttaisi koko roskan maanantaina. Alkaa olla kivun sietokyky aikalailla rajoilla nyt :cry:

Olipahan yö ja unet. onneksi tänään loppu selvistely.

Mää oon lihonu… :imp: . Ny loppus suklaansyönti, prkl. Olin pitkään tosi hoikka/laiha, ja nopeesti on kroppa muuttunut. Noh, onneksi asia on melekosen helposti ratkaistavissa. Omaishoitolassa syörään paljon, ja ku palkatta tekee, ei tarvi sentäs ruoasta maksaa. Ny kotona, joten syöminen vähenee. Ja ehtii taas treenaan.

olen tännään vihannut oikeen urakalla, lupee puhti loppumaan. ei pitäs lukea uutisia.

Joudun sumplimaan apteekkisopimuksen kanssa, kaksi kertaa viikossa haen lääkkeetapoteekista, kaikki lomajutut jne täytyy sumplia A-klinikan lääkärin ja farmaseutin kanssa että saan edes 1 yhden viikon lääkkeet kerralla, tosin tämä on toimiva järjestely, koska jos saisin viikon lääkkeet kerrallaan rouskisin ne kahdessa päiväss. Piru addiktin luonne

Fabian

ei vittu herää sitten millään ja ulkona on hieno ilma.

Ulukona on kylymä!

on kylmä ja iho kuivuu ja pitäs rasvata mutta saatana kun on niin mies niin teen silleen salaa ja liian harvoin nyt on jalat ja kädet riivin rautaa… nam nam, riits riits.

Perkeleen pakkanen,tämä pistää mielenterveyden koetukselle :imp:

Mää oon lihonu ihan perkeleesti. Ei siin painos ny mitää hirviää ole, normaalipaino, mut nopea painonnousu tehny tosi raskaan olon. En oikke tunnista ihtiäin… Ei tunnu ruumis omalta. Olin kyl vissiin puolisen vuot sit alipainonen, että pieni lihominen ihajjees, mut ärsyttää, ett kun mielihalu tulee, ei mitään voimaa, tahtoa, eikä edes halua vastustaa sitä. Ehkä siin o taustal ajatus, että ketä tän kropan pitäs enää miellyttää, tai mun sitäpaitsi ylipäänsä… Mun psykonaapuria kenties? T u s k i n. En ikinä käy missään, enkä tapaa kettää (muita ku niitä äitin lanssikuskeja tai sen kylän baarin peikkoja, tosin en edes tapaa niitä, mut joku oli sanonu meneväns mun kans naimisiin. Juu oha se hyvä, ett miehistä itsetuntoa o, mut joku raja ny sentäs. Eihä se ole eres nähny mua :open_mouth: !) Vähän semmonen luovuttanu olo ton ulkonäön suhteen. Toistaseks. Ehkä - ja todennäkösesti - se muuttuu. Jahka alkaa keväistymään. Ny ei tee mieli ulos reippaileen, mut kotitreenit kyl teen, notta kuluttaaha tuo jottai. Voeha plätty… :angry: .

Muutin ja mulla ei ole hyllyä, johon laittaa tavaroita. Eikä miestä, joka asentais pyykkikoneen ja laittas taulut seinälle :open_mouth:

^Tuo Pölönen varmaan raskisi lainata sitä naapuriaan?
Kyllä taas mahassa kaivertaa ja kiertää tuo älytön kahvin juonti ja
tauoton tupakointi.Ja lisää hakemaan ja sätkää vääntämään?
Masokismiako?

Vituttaa toi pakkanen mut ens viikol lauhtuu i hope…