Välimerelle lähdössä ja koukussa oppareihin..

Olen parin päivän päästä lähdössä välimeren lämpöön ja toki olen asiani järjestänyt niin että on kaikki lailliset paperit huumavista lääkeaineista joita kannan mukanani, contit ja normit, muut benzot menee normi resepteillä. Muun lääkityksen takia olen myös saanut lääkärin todistuksen siihen että minulla täytyy olla piikkejä myös käsi matkatavaroissa (onhan tuo 4 tunnin lento niin pitkä aika olla ilman…).

Moni kuvittelisi tätä unelma tilanteeksi nytkin olen tässä connteja rännääny aika paljon. Tämä ei kuitenkaan ole unelma tilanne. Miksi helvetissä olen järjestänyt itseni täöhän jamaan? Miksi en voi olla normaali niinku muut? Miksi pitää aina saada pää täyteen ennen kun on hyvä olla? Miksi en osaa selvin päin nauttia mistään? Miksi muut pystyy siihen mutta ainut mihin itse pystyn on opsujen rännääminen ja benzojen syönti (paitsi dormicum). Miten ihmiset viettävät illan kotonaan selvin päin ja vaan ovat, katsovat telkkarii ja menee nukkumaan ja ovat tyytyväisiä? Miks en pysyt siihen? Vosin toki syyttää sitä että joku vuosi sitten elämäni meni pilalle sairauden takia ja menetin kaiken, mutta jo sitä ennen hyvä tuloisena ulkomailla asuessani kuului kokaiiini joka päiväiseen rentoutumiseeni. Synnytäänkö vain tälläisiksi ja ollaan tälläisiä kunnes kuollaan vai onko minulla mitään mahdollisuutta olla joskus tuollainen tavallinen ihminen ja saada vaikka taas parisuhde elämääni.

Kaiken tämän osaa toki jemmata hyvin muilta, huoliteltu ulkonäkö, kiltti naama ja se paskan jauhamisen lahja joka minulle on suotu saa kaikki luottamaan minuun, vanhempiani ja lääkäreitä myöten. Kenellekkään en voi asiasta puhua vaikka avohoidossa olen tuon somaattisen sairastelun jälkeen käynyt valehtelemassa elämästäni koska jos kertoisin totuuden, menettäsin kaiken tuon lääkkeet sun muut mitä saan. Siellä välimerellä asuva ystäväni tietää että joudun käyttämään morkkua kipuihini, jotka eivät ole valehdeltuja joten kaikkien aineiden lopettaminen ei tule kysymykseen, joten voin hänen, täys raittiin ihmisen luona huoletta piikitellä itseäni ja hän vielä jopa säälii minua kun “joudun” tuollaisia aineita käyttämään, vaikka se on elämäni kohokohta kun painan sen männän pohjaan.

Miten helvetissä tästä sotkusta saa jotain järkevää aikaiseksi vai onko se ellämä vaan tässä?

P.S. Sorry, en jaksa kirjoiutusvirheitä korjailla ja niitä varmaan löytyy kun olen aika tujuissa.

Ei se, että ei vedä kamaa tarkoita sitä, että pitäisi elämä viettää telkkaria katsellen ja sitten mennä nukkumaan. Joku tietenkin pystyy siihenkin, enkä minäkään ymmärrä miten. Adrenaliinipöllyt ja elämäänsä sisältöä voi kuitenkin saada selvinkin päin aika monella tavalla.

Jos pohdit käytön vähentämistä tai lopettamista, tämä on varmasti hyvä foorumi kysellä neuvoja.

Joo kai se jonkunlainen vähennys olis tarpeen kun 98 40mg conttia ja 98 10mg normia kestää sen 10 päivää, sit saan kaverilta toisen samanlaisen satsin, se on lopettanu mut hakee mua varten niitä edelleen kuhan annan sille tramaleit et se pärjää sitte kuukauden vikat 10 päivää mennään jollain rivoilla, dormicumilla, lyricalla, temestalla, opamoxilla ja kaikella muulla mitä löytyy ja helvetisti… Ois kai muutenkin syytä miettii tätä elämän laatua tolla käytöllä kun oikeesti oon kiltti ja hyvä ihminen mut oon vaan jotenkin jääny jumiin tähän. Ihmissuhde ois kiva mut kuka ottaa tolla käytöllä ja ei sitä viitti toiselle valehdella missä oon tosi hyvä ja nähä kerran kuussa ja selittää et kaikki on hyvin…

Aina musta tuntuu siltä, ettei ole oikeen mitään uutta sanottavaa aiheeseen, mutta avaan nyt kuitenkin köyhän arkkuni.
Tiedän hyvin sen tunteen. “Jos en vedä kamaa, niin mitäs sitten?” Useilla päihteiden väärinkäyttäjillä kaikki mukavat jutut yms. asiat, joista saa hyvän fiiliksen, ovat niin pitkään liittyneet päihteisiin jollaintavalla. Sitä on vaikea kuvitella, mistä muusta sitä mielihyvää edes voisi saada.
Esimerkkinä liikunta. Se on ihan fakta, että siitä tulee hyvä olo. Ja samalla jos sitä harrastaa säännöllisesti, ruumis voi paremmin, joka korreloi myös pääkopan vointiin hyvin vahvasti. Ja siihenkin muuten jää pahasti koukkuun… :slight_smile: Mutta esim. jos joku subukoukussa ollessani olisi minulle tuollaista tullut selittämään, olisi mennyt toisesta korvasta ulos vaan. Tosin ‘saarnasi’ kyllä eräs hyvä kaveri, ja kuuntelinkin jopa ja ehkä on myös osittain hänen ansiotaan, etten sillä tiellä enää nyt ole.

Kamankäyttö kun on myös tabu, se aiheuttaa itsessään ahdistusta, mikä voi olla joillakin jo se alkuperäinen syykin siihen, miksi esim. niitä bentsoja on alettu syömään (nyt en puhu mistään oikeista tarpeista, tyyliin Addien ja muiden jutut).

Pelkkä kamanveto on loppujenlopuksi todella yksipuolista elämää. Elämä voi tarjota todella paljon hienompia ja järisyttävämpiä kokemuksia ihan arkipäivienkin keskellä ja ilman päihteitä. Sitä on vain jollaintapaa vaikea tajuta. Puhumattakaan jostain välimeren reissusta. Sulla on nyt kuitenkin se mahdollisuus ja vielä kaveri siellä, joka ei tuomitse, niin lähde ihmeessä. Ja voisin lyödä vetoa, että tuon reissun aikana tulet nauttimaan paljonkin muistakin asioista kuin sen männän pohjaan painamisesta. Kokemukset kuitenkin jäävät muistiin ja toi reissu varmaan tulee olemaan sellainen, jota muistelet vielä pitkään. Niitä muistoja ei samalla tavalla menetä, kuin niitä nousuja ja lääkkeiden tuomia fiiliksiä. Vaikka nyt siellä sitten olisitkin ‘opiaattipöllyssä’, tulee se silti varmaankin olemaan hieno reissu :slight_smile: Tsemppiä!

Oon kyl nähnyt tyyppejä ketkä käy josskin ranskassa ja kun tulevat takaisin on muutama huono kuva jostakin perus lähiöstä. Ei todellakaan nähtävyyksistä vaan, että ovat sinne asti lähteneet joidenkin kasien takia pelkästään.

Kiitos kaikille tukevista vastauksista ja palautteesta. Reaissu ois nyt sitten tehty js otin siellä jopa eälmän ensimmäisen tatskan :slight_smile: Mahtavaa oli kaverin kanssa pyorittiin niin turisti akueet kun slummmitkin, Aurinkoa oli Barceloonan vuosi lämpötiloihin yllättävän paljon, +23 astetta päiväs aikaan…

Kaman kanssa ei tullu hirveesti örvellettyä jos nyt näin voi sanoa? Hauskin homma ehkä oli kun menimme BCN:nnän todella kalliisseen tatuointi kauppaan jossa ystäväni tiesi että omistaja on vähän kaman kanssa leikkijä, joten kysyin tatuoinnin hinntaa, 100e hän vastasi ja sanoin että ok, käyn vessassa ottamassa morkkua ni ei satu niin paljoo ku kaulaan tulee… Wait wait wait kuului vaan perääni ja tiesin että kaverini hoitaisi loput ja vessasta palattuani tatuoinnin hintaoli 2 40mg OC:tä :laughing:

Espanjassa on myöskin erittäin kohteliaat lääkärit. Menet vastaan otolle että tarvitsisit OxxyContia ja OxaNestiä (joka on on muuten siellä vain 10mg/ml OxyNorm) Ensimmäinen kysymys on etttä mihin vaivaan tarvitset näitä lääkkeitä ja vastasin ihan oikeat vaivani, seuraava kysymys osaatko piikittää vai pitääkö minun opettaa sinua? Kolmas kysymys; kai tajuat että joudut itse maksamaan nämä kun et ole espanjalainen, neljäs, plajonko hluat ja kiitos ja näkemiin apteekkiin :stuck_out_tongue:

^ En jotenki kuitenkaan jaksa uskoa, että saat piikitettävää oksikodonia sieltä IHAN NOIN VAAN??? Sulla kuitenki tulee noi syyt niin helposti, ja voit puhua niistä sujuvasti tuntikausia. Jos joku perusnisti menee sinne, ja lekuri kysyy, mihin vaivaan, niin ei ehkä osaakaan niin sujuvasti kertoa niitä syitä… Ja jos on nistin näköinen, ni ei salee onnistu.

No, ihan sama lopulta mulle, en aio koskea noihin enää (jos ny ei nenän eteen tungeta, niinku viimeks). Mut vähän itse asiassa tuli kuumotuksia, ku luin tota. Siis ei tehny hyvää lukea mistään oxanesteista sun muista… Hehkutuksen ja asiallisen selostuksen välillä kulkee veteen piirretty viiva. En tarkota syytellä hehkutuksesta, kuhan totesin.

En tarkoittanut hehkuttaa todellakaan. En ole nistin näkönen ollenkaan, vaan kiltin pojan, joka ei tekisi pahaa kärpäsellekkään. Yleensä pistelen jalkoihin joten jos ei lääkäri pyydä minua riisutumaan niin hän ei nää pisto jälkiä minussa. Minullla oli myöskin mukana apteekin paperit että minulla on todellakin hallussa näitä lääkkeitä sekä tulkki joka pystyi selittämään lääkärille paremmin mikni käytän kyseisiä lääkkeitä. Viestin pointti oli se kuinka paljon helpommalla saa ulkomailta lääkkeitä, siis opiaatteja kun suomessa. Ketamiinia olisin myös saanut halutessani mutta sitä en olisi halunnut espanjassa käyttää, saatika sitten koittaa tuoda sitä tullin läpi jollain espanjaisella respa kopiolla mistä en itsekkään saanut mitään selvää.

Kuten nimimerkkini sanoo, opioidit rocks, mutta samalla vetää koko elämän vituiks.

Älä muuta sano :unamused: .

Eräs tuttuni on lomailemassa thaikuissa ja hänellä taitaa olla sama ongelma, mutta toisinpäin.
Lähti fiiliksissä lomailee… Poltteli ooppiumia reilu kuukauden… Karmeat reflat… Viisumi vanhaks ja nyt ei oo ilmoitellu 2viikkoon itsestään kenellekkään mitään. Pitäis tulla lähipäivinä takas… WTF?

Ei helvetti toivotaan että löytyy ja on vaan halunnu viettää hiljaiseloa reflojensa kanssa.