Vakituisimmat päihteet

Eli kysyisin kaikilta, että mitkä ovat teidän vakituisimmat päihteet mitä otatte päivittäin, tai sillon aina kun otatte? Ja myös millaisia määriä?

Itse otan vakituisesti Tenoxeja & Dipameja, silloin kun on tarjolla. Joka päivä tai pari kertaa viikossa. Sirdaludeja tulee otettua uneen kyllä ajoittain.

Tenoxeja kerrallaan otan 3-5 x 20 mg ja Diapameja 2-5 x 10 mg
Sirkkuja menee 2 mg nokittaen sitten, jos uni ei tule, vaikka yrittäisikin.

Kiitos jo nyt kaikille vastanneille.

Emmä käytä mitää :frowning:

Alko ja savut. Satunnaisesti ryynei. Pakko ainaski darraan.

Alkoholi kevyesti eniten käytössä, sitten viikottain menee myös tenox/opamox/diapam, kodeiini myös kohtuu usein käytössä. Esim lätkää ja kukkaa tulee poltetua todella harvoin nykysin.

muut onkin ihan satunnaiskäyttöä.

Ainoa kohtalaisen vakituinen:

n. 0,5 mg bubrea

Miten sattuu:

10-100 mg Diapam
0-200 mg Tenox
0-100 mg Stilnoct
0-200 mg Xanor
0-300 mg Codein

En nyt jaksa luetella kaikkia, mutta onhan noita muita puhtaita psyykelääkkeitä kymmeniä kertynyt.

Mulla oli muutamia ampuleja adrenaliiniä, ja se jäi vähän harmittaa, kun en pistänyt niitä lihakseen, vaan heitin roskiin. Miltäköhän ois tuntunut?

VH

alkoholia viikottain, nikotiinia ja kofeiinia päivittäin. kaikkea muuta erittäin satunnaisesti, muutaman kerran vuodessa about.

Kyl se taitaa olla toi Xanor, mutta eropaperit on jo vireillä.

onko pitkä harkinta aika :laughing:

Kaksi vaihtoehtoa:
Joko aika on niin pitkä, että ne loppuu (eli aika lähelle sen 6kk tästä päivästä :laughing: ) tai sitten puolitan annoksen joka viikko, kunnes annos 0,5mg/päivä. Loput syötän linnuille. Toistaiseksi on menty tolla puolittamissysteemillä (eilen tuli taka-askel, kun piti saada taju pois aikaisin). Tällä hetkellä 1mg aamulla ja 2mg illalla, viikonloppu kokonaan ilman ja maanantaista lähtien 0,5mg aamuisin, 1mg iltaisin.

Mulla noi vieroitusoireet (jos niitä nyt sellaisiksi voi kutsua, kun on nähnyt/kuullut paljon pahempaakin) rajoittuu lähinnä unettomuuteen, siksi iltaisin isompi annos.

Ainoa päihde, jota osaan käyttää kohtuudella, on ganja. Kaikki muu näyttää lähtevän käsistä. Esim. alkoholia en juo kuin muutaman kerran vuodessa sen vuoksi, että aina ollaan lärvit ja morkkikset kestää viikon :blush:

Säännöllisesti kuluu niitä kahta sosiaalisesti hyväksyttyä joiden jatkuva käyttö monta kertaa päivässä on täysin normaalia…

bissee ja savuu kausiluontoisesti ja aika harvoi sit näit muita nii ja kaikkiahan sitä kerran pitää kokeilla

Viikolla kahvia 0-2 mukillista/päivä.
Saunakalja 1 x viikossa, viikonloppuna 0-2 litraa tummaa Tshekkiolutta tai vaihtoehtoisesti Budweiseria.
Savuja kun sattuu olemaan, 0.1-0.3 g kerralla. Ei kuitenkaan päivittäin vaikka sattuisi olemaan paljonkin.
Sikareita 0-2/vko

Däämn, on tuo kuitenkin aika riskialtista. Jostain pitäisi ruveta tinkimään. Sikarit aika turhia, pelkkää brassailua :laughing:

sulla on oikea lopetus tyyli, sulla taitaa olla pienet tolet xanoriin.

mulla ne taas on ihan älyttömät, sain niitä laskettua mut nyt ne on taas samas :angry:

olin yli 3 vuorokautta xanoria syömättä ja sit tuli epileptinen kohtaus, 2 vuorokautta sairaalas ja kaikissa mahdollisissa kokeissa, mut mitään ei löytynyt.

se oli xanor vierotus kohtaus se oli loppu diaknoosi.

sairaalassa ne sano et syö joka päivä 6mg xanoria :open_mouth: no otan 2mg päiväs vähintää varalta.

älkää hyvät ihmiset hakkiko xanor koukkua :exclamation:

“…olin yli 3 vuorokautta xanoria syömättä ja sit tuli epileptinen kohtaus, 2 vuorokautta sairaalas…”

Just tätä mä meinasin, että vois olla paljon vaikeampikin tilanne. Mun ex-appiukko alkoi syödä noita ihan oikeaan vaivaan, aluksi muistaakseni jotain 3x0,5mg/päivä. Pikkuhiljaa se toleranssi nousi ja nykyisin (aloitti kolmisen vuotta sitten) niitä menee just toi mainitsemasi 6mg/vrk. Puhuin sille jo heti alussa siitä tolen noususta ja koukusta, mutta kuuroille korville meni. Nyt se 6mg ei vaikuta mitenkään, mutta syötävä kuulemma on: “Oireet tulee heti takaisin”. Taitaa vaan olla niin, että kyseessä on reflat, eikä sairauden oireet :unamused:

Mutta tsemiä sulle; varmasti tulee se päivä eteen, jolloin et noita joudu popsimaan :wink:

Tulipahan tarinoitua…

Mitä arvelet kuinka nopeasti Xanor koukuttaa esim. 6 mg annoksella?
Viikossa, kahdessa viikossa, kuukaudessa?

Mulla tuli muutaman päivän tärinät ja ehkä noin viikon kestäneitä lihasjännityskohtauksia joulukuussa, söin kolmisen viikkoa joka päivä. Aloitin jollain 2-3mg kerta-annoksilla ja viimeisinä päivinä meni levy nauloja kerralla. Muistin mukaan jotenkin noin.

Alakerran herra, vieraisiin pöytiin huutelemassa :sunglasses:

Nikotiini niini niini niii

savut,ryynit(xanor,diapam,panacod jne)noitten kanssa tulee aika usein säädetyy ja muita sit vähä harvemmi…

xanor on hyvä lääke [size=200]joskus käytettynä

[/size]
mulle lääkärit kirjoitti 1mg xanoria, vaikken ollut koskaan syönyt yhtää xanoria ja samalle lääkärille menin sanoin et tämä xanori ei auta ( olisin halunnut jotain muuta ja sanoin siitä lääkärille) se lääkäri siihen et kokeile vielä 2mg xanoria ja se tapahtu 97 vuonna, sillä tiellä olen :frowning:

mut ei xanori ole mulle enää ongelma, piisaa kun parin päivän välein otan xanoria vähän :slight_smile:

mut nyt otan joka päivä 2mg varalta ainakin 2kk.

kyl se elämä vielä hymyilee joskus ilman mitään aineita ( myös huomeita)

elämä voittaa :smiley:

Jokapäiväisesti ainoastaan nikotiinia (pitäisi vähentää, on ikävä sitä aikaa kun päivän ensimmäinen tupakka meni vielä päähän), kofeiinitabletit hyvänä kakkosena, ahistukseen sekä viihdekäyttöön nappeja (Oxaminia ja Stilnoctia) sekä huvikseen myös vauhtia, hanppua sekä viinaa. Viimeksimainittu tosin sopii minulle äärimmäisen huonosti.

Psykedeelit pelottavat vielä turhan paljon (kun kuuppa vinkuu jo valmiiksi jonniin verran) ja heroiiniin voisi sitten ryhtyä vanhana ja lepraisena mummona kun ei enää mit’n menetettävää ole.