Vähentäminen, kuulumisia.

Hei,
Kirjoitin tänne keväällä (en muista tunnusta) siitä kuinka olen 30vuotias, työssäkäyvä mutta kaiken sosiaalisen kussut dokaamisella. Kaikki alkoi n 8vuotta sitten tissuttelulla. Viimeiset 4vuotta olen ollut jokaisen vapaapäiväni tai hetkeni humalassa. Lopulta aloin lähteä autonrattiin, hakemaan lisää. Olin itsepäinen kaikessa, sain lopulta turpaani niin kovaa että etsiessä kasvojeni piirteitä tajusin että alkoholin lisäämä turvotus lähtisi nopeammin kuin mustelmat. Tästä aikaa hieman yli kuukausi.
Pää ja ajatukset ovat harhailleet. En hae täys raittiutta mutta selvinpäin olo on saanut tajuamaan että kun otan enemmän kuin yhden, korkki jää helposti auki. Joten jatkossa mikäli otan ja juon, olisi oltava valmis taistelemaan korkin sulkemiseenkin ettei vierähdä taas vuosia ennen sen tajuamista… Miten muilla vastaavissa tilanteissa?
Työpaikka vaihtui ja puoliso jäi samalla. Tajusin selvinpäin olevani ihmisen kanssa jota ei hyvinvointini kiinnosta, kantaa kaljaa ja vetää lääkkeitä suoraan edessä… Yllättävän helposti mennyt tämäaika. Pelkään silti hetkeä jona repsahdan… Siksi täällä… Onhan lauantai…

Tervetuloa joukkoon!

Ja hienoa, että olet melkein kuukauden kuivatellut. Varmasti antanut hyvää aikaa miettiä mitä oikeasti haluat tuon alkoholin suhteen tehdä jatkossa. Kirjoittele siitä ja fiiliksistä tänne niin tsempataan yhdessä.

Tervetuloa uudelleen mukaan!
Miten meni viikonloppu?
Olet onneksi jo hyvissä ajoin herännyt miettimään asioita!

minunkin puolesta tervetuloa takaisin Hiljaahyväätulee!
käsitinkö oikein että tuo alla oleva on todellakin tapahtunut:
Olin itsepäinen kaikessa, sain lopulta turpaani niin kovaa että etsiessä kasvojeni piirteitä tajusin että alkoholin lisäämä turvotus lähtisi nopeammin kuin mustelmat. Tästä aikaa hieman yli kuukausi.

oliko tekijä nim om puolisosi josta olet nyt eronnut? jos näin on, niin toimit todella oikein. ainoalla mahdollisella tavalla. ei vaihtoehtoja.

entä teithän rikosilmoituksen?
tiedän, helppoahan sitä on ulkopuolisena neuvoa miten Sun pitäisi toimia mutta olet rajun rikoksen uhri ja ansaitset oikeutta.
henkiset tällit ovat varmasti vielä hurjempia kuin fyysiset. jos painat tapahtuneen ns villasella, toipumisesi järkyttävästä kokemuksesta hankaloituu, tai tekee sen jopa mahdottomaksi. itseäsi et ainakaan saa syyllistää. on sanomattakin selvää että estäminen sinua pääsemästä autonrattiin oli oikein, mutta että noin rajua väkivaltaa. ei käy.

kirjoitahan kuulumisiasi, toivoo Sylvia