Vähentäjien liikuntaketju

Kiinnostaisko ketään tällate ketju? :smiley:

Meikä ainakin yrittää saada liikuttua. Se pitää myös alkon kaukana kun tietää sen, että aamulla pitää liikkua. Tällä viikolla keskiviikkona aamulla on personal trainer, perjantaina uintiaamu ja lauantaina vielä toivottavasti salille.

Oikein hyvä ketju! Flunssa tosin taitaa torpedoida tämän viikon liikunnat. Oma tavoite on vähintään 3 kertaa viikossa hikiliikuntaa. Pääasiassa tuo tulee täyteen erilaisilla ryhmäliikuntatunneilla.

Tästä juoposta kuoriutuu aina talvisin melkoinen iivoniskanen. :slight_smile:

Sikäli kun suoranaista krapulaa en koskaan pode, eivät törpöttely ja urheilu ole laisinkaan mitään toisensa poissulkevia aktiviteetteja. :sunglasses:

Vaikka on jo hyvän aikaa ollut ns. korkki auki, 15 km hiihtolenkki 5 kertaa viikossa on ihan normisuoritus. :laughing:

No hei, minä alan hitaasti pelailemaan liikunnan pariin rajoituksen jälkeen. Juokseen en edelleen pysty. Mutta yritän keksiä muuta. Eilen en tehnyt mitään. Maanantaina oli 1h10min aktiivista aerobista liikuntaa. Tänään on suunnitelmissa tunti. Huomenna kahden tunnin kävelylenkki.

Herättelen nyt tämänkin uinuvan ketjun, kun satuin löytämään.

Nuorempana, yläasteella ja lukiossa, liikuin paljon-jonkin verran riippuen esim. soittokeikoista. Uin, kävelin, hölkkäsin, kävin kuntosalilla, talvisin hiihdin, ulkoilutin koiraa. Tavoitteena oli jatkaa liikkumista opiskelujenkin aikaan.

No kuinkas sitten kävikään?
Konservatoriossa pitkät päivät, ihan loppu kotiin tullessa → liikkuminen jäi. Kahteen vuoteen en liikkunut lähes yhtään.

Tällä hetkellä tavoite on kohottaa kuntoa. Nyt ollaan jo siinä pisteessä, että pieni hölkkäkään kävelyn sekaan ripoteltuna ei tunnu pahalta. Vrt.syksyllä hengästyin pelkästä kävelystä.