UUUsi Vuosi 2011!!??

^Kyllä, lupauksia on tarkoitus tehdä!

Aijon pitää tipattoman tammikuun 2011. Jos tuo onnistuu, niin jatkossa juon vain kerran viikossa.

Kovat ovat suunnitelmat, mutta uskon silti selviäväni hommasta. Jos ja kun onnistun tipattomassa tammikuussa olen todella tyytyväinen, että saan ryyppy putken vihdoin poikki. Putki on nyt kestänyt jo kaksi vuotta. Luulen, että tammikuun vedän Diapamia ja Tenoxia, että ei tulisi ihmeellisempiä tärinöitä!

Subutexin suhteen en tee vielä mitään muutoksia, mutta kahden kuukauden kuluttua tulen lopettamaan senkin ja ainoa lääke mitä vedän sen jälkeen on Suboxone…

VH

Itelläkin menee tohon “tipattoman Tammikuun” haaveeks, et se toteutuis…
Tosin oon joskus Tammikuun puolesvälis menossa Turkuun 2-3 viikoks katkolle, ku tuo kalja/siideri/lonkero jne muut miedot alkoholijuomat on riistäytyny ihan täysin mun käsistä… Saattaa mennä aika usein näin. Siis menee; korvaushoitolääkkeen jälkeen pari bissee, sit kaverinkaa jos josai… Ni muutama senkaa, sitku tulee viel kotii ni käy ostamas muutaman kotiin vielä, “et on kivempaa kattoo filmei, ku on vähän juotavaav*tut! :smiling_imp:
Tolleen saattaa mennä montakin päivää, et lähentelee lähentä 10:tä alkoholiannosta…

Olen yrittäny pienentää. Tos ku sain kuulla, et maksa-arvot jokusen kohollaan ni pelästyin ku aloin pitää kirjaa, et kuinka paljon olikaan alkoholia menny kyseisenä kuukautena… Ni huhhuh, en ollut uskoa omaa käsialaani ja siitä tulevaa plussalaskun summaa…
Eka sain puolitettuu niiku kuukauden mittasella ajalla pois, sit alko nousee… taas nousee, nyt on samoissa misä oltiin pahimmillaan. ( vissiinki ? ) Olen ite koittanu päästä “ykkös-lonkeroiden” ( 2,6% / 0,5L ) kans “eroon” mut se menee aina sihen bisseen takasin… :-/

Niih puhuin tosta alkonkäytöstä a-klinikan kanssa ja ne ei pitäny ehdotustani yhtään huonona, et olisin 2-3 vko ns; “alkoholikatkolla” mut kuitenki niinku “huumeosastolla? ku on toi korvaushoito…

Niin sitä ajan takaa, et lupaukseni ( yritys ) itelleni, sukulaisille + muille tärkeille ihmisille on, et menen katkolle ja sen myötä koitan sit olla sen alkoholiin erossa pidempäänkin aikaa, kun vaan ton katkasuajan…

Toi olis sit niinku eka kerta, ku kysees on tosi vakava päihde! = alkoholi-riippuvuus! Musta se on kaikista pahin! Kun maksa-arvot nousee nousee ja muuteki ihan… Ei ei ei! Jotenki en nää sitä esimerkiks pahana, jos sillontällöin piikittää ihan mitä tahansa huumetta ittees…

Ihmettelen vaan ihan hitosti, et miten toi on päässy multa tolleen käsistä… :astonished: Nyt kun on tänään ottanut amfetamiinia vähäsen, niin ei ole ihme kyllä menny ku pari tölkkii kaljaa ja 0,5l ciideri…
Noitten amfetamiini-vetojen jälkeen ei ole menny tippaakaan siis…

Voih tätä porinaa… Yritän vähän olla hissukseen sit taas… :smiley: Oottelen, et toi yks ex-muija tulee koneelle ni saa senkans sit höpötellä!

Älkää tehkö itellenne liian isoja lupauksii, jotka voi sit mennä rikki ja sit v*tuttaa… :wink:
Toivottavasti en ite ole tekemässä sellaista just parhaillaan… :stuck_out_tongue:

Sorry jos meni ihan ohi topiikin…

Niinku huhhuh… Ite en pystyis moiseen… Tosi paljon onnee tohon… Ei tuu varmaan helppoo olemaan, mut eiköhän palkitse sut silleen ettet kyllä varmasti kadu selvänäollessas hetkeäkään, et lopetit. Uskoisin siis, et ku jos suboxone. Ni korvaushoito? Stabiilimpi tilanne, pikkuhiljaa lopetus? Onnee sul! :stuck_out_tongue:

Olen kyllä tissutellut arkisinki mutta viikonloppuna on mennyt enemmän alkoa. Vakaa päätös on lopettaa moinen heti Uudenvuoden jälkeen. Homma alkaa harmittamaan jo niin paljon…

VH

^
Sama juttu ja lisäks:
Olen toivottavasti 2011 loppupuolel viimestään irti buprenorfiinista, sen nyt näkee kevään ja kesän aikana sitten, jos en niin korvaushoitoon haettava hitaan vuoden vieroituksen jälkeen varmaankin.
Muutenkin koitan olla aktiivisempi vähän kaiken suhteen kun tänä vuonna…

UV:n juhlinnasta, oon ollut nyt selvinpäin 2 edellistä UV:ta tarkottaen lähinnä ilman viinaa ja mitään erikoiskuosia, viime UV taisi mennä respalääkkeillä 6mg Rivatril (määrätty päiväannos) + aamupäiväl otettu temgesic annos sinne ränniin. Muistaakseni noin, ilotulitusta kävin lähellä kotiani silloin kattomassa ja sitten kotio leffa kattoon ja nukkuun ajoissa ennen 03. Sitä edellisestä UV:sta en niin muistakkaan vaikka SELVINPÄIN olinkin :slight_smile: Mutta nyt on vähän auki ottaisko vähän alkoo tänän uv:na ja lähtis kavereiden kanssa suomeks sanottuna ryyppään vai jatkaisko kolmannen selvän UV:n putkeen. Sitä tarvii täs viikko nyt tarkasti punnita… :open_mouth:

Aion olla rauhallisesti, ei uskalla juoda, ettei ala tehä mieli vedellä mtn.
Ja noh,tämä on jo nyt itselleni lupaus, että ei enää bubrea. Muuallakin kirjottanut, että vaikka tullutkin pari retkahdusta, niin motivaatio ei ole laskenut. Enää selkä kipee, toivottvasti ei enää muita fyysisiä refloja tule. Eli näillä mennään.

Mä ajattelin olla UV:n kotona kuten muutaman vuoden aiemminkin; ellei sit lähe kattomaa siskon muksua pk-seudulle… Ens vuonna yritän yhä enemmän selvitä asioista ilman mitään päihdyttävää sekä pudotan annosta. Eipä sitä elämää voi suunnitella etukäteen mut mä pärjään; oon pärjän jo vuoden. UV:n vietän avokin kanssa siis kuten aiemminkin monina vuosina… Tosin nyt oon tajunnu et turha stressata ku pärjää. Joten lupaan olla stressaamatta turhia ja olla parempi ihminen… :slight_smile:

Jospa pääsisi paikkaan missä ei näkisi ainuttakaan rakettia :imp:

Otan vaikka 2 antabustabua ettei tartte olla kännissä uutenavuotena. Inhoon kans raketteja ja pommeja. Ne suihkuavat padat mist lentää kans raketintyylisii juttui on siistei ku ne ei kaadu nii helposti ja räjähdä silmään.
Uutenavuotena toivoisin hengaavani jonku kivan tytön kanssa, vaikka selvinpäin.

Itse en uskalla luvata mitään, mutta bentsoista yritän päästä lopullisesti eroon. Kun ei mulla muiden päihteiden kanssa ole mitään ihmeempiä ongelmia enää. Eli pystyn kyllä sanomaan Ei esim. pirille ja kannalle.

Bentsot enää muuttavat elämääni helvetiksi aina silloin tällöin.

NNNO, viime uutenavuotena tein muistaakseni ensimmäistä kertaa uudenvuoden lupauksen. se oli että,
lopetan röökaamisen ja yritän olla mahdollisimman paljon töissä, vaikka sitten työkkärin jutuissa.

kumpikin lupaus meni lähes niinkuin pitikin, kääryleitä olen kärytelly max.5kpl tän vuoden puolella ja töissäkin
olin jopa puolisen vuotta. :slight_smile:

tänä vuotena en lupaa, mutta yritän parhaani mukaan vähentää/lopettaa kahvin kittaamista ja töitäkin
olisi kiva saada, vaikka sitten määrä-aikaista. myös tupakkalakko saa jatkua, ehkä sigen poltan uutenvuoten
ihan fiilistely pohjalta, jos ei satu käryä saamaan.

siinähän sitä.

Edit. tarkempia suunnitelmia ei vielä ole, mutta menköön omalla painollaan, ehkä frendien kans keskustaan.

No yksi lupaus on pitää asuntoni (missä asunkin) siistinä.
Toinen on, että en päästä itseäni yhtä huonoon kuntoon pirikuureilla (Puolivuotta, tosi pieni tauko ja uudestaan ja uudestaan) kuin tänä vuonna. Meinaan siis, että yritän olla roikkumatta kuoleman rajamailla ja päätymättä kertaakaan lataamoon. Ja jos päästänkin, menen katkolle.
Kolmas on, että aion opiskella edes vähän.
Ja sit käyn ulkomailla kattomassa siellä asuvia kavereita.

Tervehdys!

Aattelin et voisin tänä UV:na tehdä pitkästä aikaa uudenvuoden lupauksia, mitä en oo tehny moneen vuoteen. Eli tärkein lupaus on että pääsen irti subu-riipuvuudesta vuoden 2011 aikana, mielellään mahd. pian jo talvella/ keväällä. Samalla lopetan myös kaikkien kovien huumeiden käytön ja piikittämisen. Tarkoitus olisi et ainoat päihteet mitä jatkossa käytän olisi nikotiini, kannabis, alkoholi ja tietty kofeiini :laughing: . Tupakointia en edes viitti yrittää lopettaa kun ei ole motivaatiota ja tuntuu niin pieneltä ongelmalta huumeriippuvuuteeni verrattuna. Lisäksi voisin luvata olla vaan hieman parempi ihminen sekä olla hieman aktiivisempi (alottaa kuntoilemaan ja lukea enemmän kirjoja TV:n tuijottelun sijasta yms).

Alkomaholin käyttöni on nykyään riittävän kohtuullista. Ennen mulla oli alkoholiongelma, mutta siitä olen päässyt jo irti (silloin kun huumeet tuli kuvioihin) ja nykyään osaan nautiskella välillä kaljan pari tai jos juopottelen juhlapäivinä niin ryystän vain chilliin mukavaan olotilaan, eikä mene överiksi.

Uuttavuotta juhlistan yhdessä rakkaani kanssa. Aattoon olen varustautunut Subutexillä ja bupren kaveriksi ostan jonkun verran kaljaa ja kuohuviinipullon. Juhlan kunniaksi voisin polttaa vaikka hyvän kuubalaisen sikarin :smiley: Tarkkoja suunnitelmia ei illaksi ole, mutta frendin pippaloihin vissiin ja kaupungin ilotulitusta kattomaan.

OIKEIN HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2011 KAIKILLE PLINKKILÄISILLE! :smiley:

P.s. Pitäkää hauskaa, mutta juhlikaa järkevästi. Ei sähelletä niitten rakettien kanssa jos on täysin kujalla!!

HH

Edit. Niin ja tinasia hevosenkenkiä ajattelin kans valaa ja syödä nakkei ja perunasalaattii, perinteistä. :laughing:

^Kuin myös! ettehän oikeasti ole häviämässä foorumilta.?

Samoin muilleki hyvää tulevaa jne… älkääkä räjäyttäkö itseltänne silmiänne päästä. muuten tulloo pimeä vuosi.
Ite en mitään raketteja… kun ne muut :smiley:

Nyt ei voi edes haaveilla että olis kuukauden ihan selvästä päästä, lääkitys pitää siittä huolen joten ihan sama jos janoa hemmottelee muutamalla bissellä/paukulla. Jostain syystä nyt tuntuu ihan uskomattoman hyvältä, ei särje kuin rikkinäisiä polvia, tätä herkkua en ole saanut maistaa viimeiseen puoleen vuoteen. Voisiko uusi vuosi aueta näin hyvin, jos voi olen onnellinen. Suunnittelen jo lääkkeiden vähentämistä kun ainakin Lyrikasta pitää päästä eroon, näin kivuttomana kestän kyllä vieroitusoireet mitkä on ihan ihmeelliset lääkkeestä jossa ei ole edes kolmiota.

Mut mut lupaan lopettaa nikotiinipurkan, yksi levy on enään jäljellä enkä ostanut uusia. Sitten rupean kiltiksi enkä edes meinaa vittuilla psykiatrille jolle kipupolin lääkäri mut määräsi, kun määrättiin niin päätin että nyt se saa todella potilaan joka repii heti reseptit. Kirjoittakoon mutta minä en hae ja tuhlaa eläkettäni moisiin. Tuleva vuosi näyttää nyt hyvälle ja olen onnellinen jokaisesta hyvästä päivästä. Pidän peukkuja kaikille jotka yrittää nousta tästä lääkkeiden pilaamasta elämästä.

Oli ihana uusi vuosi… :frowning: Lupauksia, hmmm. Pysyn omissa lääkkeissäni. En pummi röökiä :unamused: Käyn tanssitunneil ahkerasti, parannan fyysistä kuntoani. Koetan hillitä itteäni, varmasti onnaakin paremmin, jos ja kun bentsot pysyy hallus. Ny hankaluuksia saada, ku olen ollu yhdes hoitopaikas, ja siirryn toiseen, niin ei uusinta tosta vaan onnaa, ennen ku se yksi oikeasti mukava ja hienotunteinen, mutta mun mielestä jonkin verran muistihäiriöinen shrinkki faksaa tiedot uuten paikkaan :unamused:. Juu juu soitan, jos ei ala kuulua.