uusimmat mokailut

mokailutopikki on surumielisyydessään ollut hauska. mutta sen verran vanha ketju eikä mun haku löytänyt sitä, joten mietin että aloittaisko uuden :smiley: ?

voin heti aloittaa mokailun tunnustamisen :open_mouth: eilen kävin uimassa ja sieltä “selvittyäni”, päätin että vielä pitää mennä pari olutta hakeen kotia illaksi.

pyöräilin siihen läheiseen kyläkauppaan jossa tapana käydä. (ei enää ikinä tämän jälkeen.) päällä bikinit (toivottavasti) ja niiden päällä t-paita, jonka luulin olevan pidempi. paljain jaloin koska unohdin sandaalit johonkin… :unamused:

kaupassa oluthyllyllä kyykkiessäni hoksasin et mun perse vähän vilkkuu. kuvittelin ettei kaupassa paljoo asiakkaita. mutta oli niitä ohan tarpeeks. koitin vetää t-paitaa perseen suojaksi ja äkkiä kassalta ulos. muutama herra vähän naureskeli.

aamulla muisti palaili hiljalleen. naurattais jos ei itkettäis. ja toivon että mulla oli edes ne bikinit. aamulla heräsin alasti… :blush: :blush:

Mä olen joskus hyvin hajamielinen, jos päässä pyörii intensiivisesti jokin asia. Eilen pohdin niin tiukasti jotakin yhteiskunnallista asiaa ja siitä käytävää keskustelua, että jäin pois kyydistä väärällä metroasemalla. Olin menossa Tapiolaan, mutta levottomat jalkani veivät minus ulos metrosta jo edeltävällä Otaniemen pysäkillä, ilman että laajoissa sfääreissä askarteleva pääni huomasi koko asiaa.
Havahduin vasta jossain metroaseman ylätasanteella, että misä hitossa mä oon mitä mä täällä teen. :open_mouth:

Otaniemikin on kyllä ihan kiva paikka, ei siinä mitään. Jos ei ole allerginen teekkareille.