Uusi vuosi

Joo ihmettelinkin mitä ihmeen politiikkaa se jauhaa…

Mutta joo pelaamatta onn pysyny vaikka helkatin vaikeaa se on… muutama euro taskussa polttelee kokoajan et mee kokeilee jos sais enemmän… mutta en mene :slight_smile: ostan vaikka karkkii sillä jos käy ihan ylivoimaseksi toi…

eti nainen, mikään ei auta niinkuin nainen

riippumatta siitä oletko itse nainen tai ei

No niin ja jälleen ollaan täällä. mulla meni pitkään todella hyvin kunnes homma karkas jälleen käsistä :frowning:

Eilen yöllä pelasin kaikki rahat mitä oli/mitä jäi palkasta… se niinkun taas herätti siihen et jumankauta mitä hemmettiä mä teen. joka kuukaus kiduuttaa muutamalla satasalle välillä ei jää sitäkään. ulosotossa velkaa rapiat 16 tuhatta… niitä sitten maksellaan useempi vuosi. täytyy mennä taas lekuriin juttelee tästä asiasta jotta pääsis takasin siihen pisteeseen ettei tee mieli pelata. ahistaaa ja masentaa tää ikuinen rahattomuus ei oo todellakaan helppoa, joskus sitä miettii et mitä kaikkee sitä saisi jos oisi puhtaat luottotiedot ja talous kunnossa, elämä olis varmasti huomattavasti mukavampaa kun nyt. mut sen siitä saa kun velkaa tekee ja tää perkeeleen pelaaminen vie kaikki

Nii-in, kai sitä jokaiselle tulee se pohja vastaan joskus josta on hyvä ponnistaa ylöspäin. Ainahan sitä voi lekurille ja ammattiauttajalle käydä keskustelemassa tarkemmin. Tärkeintä että saisit homman takaisin näppeihin ja voisit pohtia tarkemmin mitä teet.

Eikö ulosottovelan takaisinmaksaminen olisi hyvä motivaattori, ettet nyt pelaisi enempää?

Niinhän nää asiat menee :frowning: juu tuo ulosotto kun ottaa sen mikä sille kuuluu ja loput meneekin muihin laskuihin… niin ei siitä paljoa onneks jää. mut on tää silti pereestä kidutella… ja nyt kun pääsis vaan tost pelihimosta eroon. niin vois olla asiat paremmin.