Uusi täällä

Pika-avautuminen: Rohkaistuin kirjautumaan tänne eilen, ja heti sain voimia muiden kirjoituksista. Varasin ajan työterveyslääkärille huomenna, on aika hankkia apua jatkuvaan tissutteluun kun ei omin voimin pysty vähentämään /lopettamaan. Jännittää puhua asiasta avoimesti, pelkään että jänistän!

Mukaan vaan ja rohkeasti oman haasteen kimppuun.

Kevät on ehkä “helpointa” aikaa alkaa työstää asiaa, kun ympärillä luonto herää henkiin ja valon määrä lisääntyy. Selvä/selvempi elämä on helpompi näin nähdä positiivisena ja virtaa antavana kokemuksena. Keväällä on myös helpompi lisätä ulkoilua ja liikuntaa - henkinen ja fyysinen hyvinvointi kun usein kulkevat käsi-kädessä!

Mutta tervetuloa joukkoon - näin tuoreena tapauksena täällä itsekin…

Tänne onkin tullut monta uutta nimimerkkiä joita en ole tervehtinyt eli tervetuloa kaikille tässä samalla :slight_smile:
Jokaisen jutut kyllä päivittäin luen. Olen nyt tabletin/puhelimen varassa enkä tykkää niillä kirjoitella pitemmästi.

Itse olen täällä pari vuotta pyörinyt pitämässä julkista ja samalla salaista päiväkirjaani enkä tiedä miten olisin selvinnyt ilman tätä foorumia. Suodattelemaanhan täällä joutuu asioita, mutta siihen tottuu. Jokainen tyylillään kirjoittelee, toinen pitemmästi ja toinen lyhyemmästi. JOskus on joka päivä jotain mielessä ja joinakin päivinä ei jaksa ajatellakaan asiaa. Mutta apua tästä on.

Kiva kun olette mukana kaikki :slight_smile:

Moi ja tervetuloa kirjoittelemaan. :slight_smile: