Uudenvuoden lupaukset

Aattelin nyt tälläsen tehä ku ei oo muutakaa… Mä lupaan nyt vähentää pilven polttoa kun olen sen jälkeen kun tulin bentsovieroituksesta eli noin 7kk.tta poltellut melkeen päivittäin ja ei se hyvää tee kun ei ole perehtynyt siihen kunnolla niinkuin lääkkeenä joten nyt tuli pitkä tauko koska sekin voi tehdä lisää tätä ahdistusta ja pelkotiloja mitkä on jäänyt päälle kun lopetin bentsot, eli joskus ensivuoden alussa annan klinikalla puhtaat seulat ja menen lekuriin koska ahdistus ja pelokotilat on lamaannuttanut minut täysin. Muutenkin ensivuoden alusta pistän itseni niin fyysisesti kun henkisesti kuntoon kun olen nyt joiku 8kk.tta vain ollut neljän seinän sisällä ja en ole ns. elänyt lainkaan.
Haluaisin nyt tässä kiittää kaikkia ketkä opastivat minua siinä bentsovieroituksessa, minä olen muuten ollut ihan yksin kokoajan ja selättänyt sen helvetin periaattessa yksin ja teiltä sain erittäin hyvää vertaistukea ja jaksamista siinä taistelussa ja nyt ensivuoden puolella menen lekurille koska jumitus on jäänyt päälle.Tämä on nyt ensimmäinen tavoite noin 8.saan kk.teen ja nyt olen muutenkin mietiskellyt että tavoitteita pitää ihmisellä olla että elämisestä tulee jotakin eikä vaan jumita sisällä. Eli yksinkertaisesti alan elämään :open_mouth:

Rauhallisen hyvää joulua kaikille ja hyvää uuttavuotta!

Hyvä!tsemppiä sinulle!koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää uudestaan :smiley: