Uskomattoman hyvä päätös oli alkaa Narkkariksi;o)

ENNEN olin säälittävä vapiseva alkoholisti -EN ENÄÄ! Päätin ryhtyä Kovaksi Narkkariksi… Narkkarit ovat kovia, niillä on aina naisia, ne kuuntelevat Gangsta RAPPIA ja istuvat avo-autoissa kesäisin RAP-Gledjut niskas;o);o) Tänäänkin näin RAP-gubbeja Malmilla Avo-Bemarissa käädyt kaulas ja RAP-Gangsta lippis pääs ja arskat öögil…;o);o) ne olivat varmaan matkalla ItäHkiin hyviin VetoPorukoihin…;o);o)…eixje.?;o) ÄLLÄ:nkin Rap-Videois jengi istuu pägeis avo-autois,käädyt kaulas ja muotigledjut niskas jne…;o) katsokaa eroa, mitä on olla aito Narkkari tai sitten spuke…;lo)

Kelpaanks mäki päheeks gängstädädijouräppäriks, vaikkei mulla ole ku proteesinvärinen valmetraktori, joka on avomalli vaan jos otan irtokopin mutterit irti… sit mä siinä aina kuuntelen täysii YLE Suomen ohjelmii…ja mul on kyl luu aina pihalla ja mä oon niinku Cool! :laughing: …tosin isolla tiellä mä en tolla uskalla ajaa…ja mul on siinä isot ketjutki aina talvisin ja mä Kattelen naapurin lehmii pellolla, eikä niillä ole ees tissiliivejä…jou!

Mies jonka ympärillä luodit lentää

youtu.be/b04-YE-EFO4

Kalevauva vastaa!

TRAKTORIMIEHET!! EI IKINÄ!!! te olette niin stanan junttei…;o) te ette snaijaa mitään elämäst…;o) GJAH;o) te olette niin YLI-puhtoisia kaikki, teillä ei ole tatskoi,ei läväreit,ei muotigledjui,ei käätyi,rolexei…bemareit tai audei…;o) Suomessa SIVISTYS loppuu Korson kohdalla, siitä alkaa TUUSULA…siellä ei ole kuin samannäköisiä miehiä joilla vaalea tukka jakauksella :laughing: :laughing: :laughing:

:frowning: NO VOI HARMI! …olisin niin halunnu…Taidan mennä vetään ranteet auki kyntöauralla!

Hei ganstamies,kuljetsä ollenkaan siel hesas linkulla??
Näillä kehitysalueilla joutuu kulkemaan linkulla kun ei ole pemareita.

T:Zika

[i]Mullapas on kato tatskoi ja läväreit.
mutta et sä oikeesti saa siit säväreit
Koska sä vaan diggaat palstoilla trollaa,
ja toivot että joku sua jaksais mollaa

Yo! Jos sä opit joskus jotai siistii juttuu,
etkä heitä vaan tota trolli huttuu,
Oikeesti nyt sulle vaan mimmit nauraa,
Plinkissäkin oot jo vanhaa kauraa

Mä hiffaan kato ettei sul oo ketään beibii,
etkä sä oo missään mikään kovin feimi
Mutt jotai voisit viel’ silti alkaa duunaa
vaikkei sull oo autoo jota puunaa

Villeet tyypit kato finnaa UFFist kledjut,