Useempaa bentsoo kerralla

Onko järkevää syödä esim. kolmee eri bentsoo samana päivänä?
Älä hermostu Dark magus.Mä oon neuroottinen,tiedän sen.

no eihän siin varmaan järkee oo mut jos nyt vaik ite vetäis pameja kumeja ja xanttei nii kylhän siit kuutamolle menis.
varmaan riippuu käyttö tarkotuksesta lääkinnällisesti ei ja viihteeseen kyllä

niin tai jos on vaik hammas lääkäri ja kaapis ois vaa 0,5mg xanttu 0,5mg riva ja 20mg tenox niin kahmasisin kaikki turpaan että toimis :slight_smile: ei kai noist silloin tällöin sekasin nautittuna oo haittaa, hyvin ne niinkin toimii

Mun mielestä se on järkevää.

itel ei oo kokemusta reseptillä kuin oksatsepaamista ja tsolpideemistä samaan aikaan. Tsolpideemi tais olla kyllä bentson sijaa GABA Bz-agonisti. Viihdekäytös kyl tuli rouhittuu ilman respaa hankittuja diatsepaamia ja alpratsolaamia samaan aikaan.

Bentsot on kyl kokonaisuutena ihan perseestä mun mielestä, oikeita dumbdruggeja. Tietty johonki pirilaskuihin ihan käypää tavaraa mut muuten niiden syönti on aika hyödytöntä.

Ahdistuneisuushäiriökin meikältä löytyy mut todennut et pregabaliini voittaa kyl bentsot ahdistuneisuudenkin hoidossa.

Jos sulla ei oo respalla ollu ku opamoxeja niin, miten sä tiedät et ne (bentsot) on ahdistuneisuuteen huonoja?
Tai tottakai ahdistuneisuuksia on monenmoisia, niin toki eihän ne bentsot kaikkeen ahinaan auta.

Tai, siis bentsot (pl. alpratsolaami), eivat ole “masennuslääkkeitä”…

Mut jos kunnon torikammo iskee päälle, niin hetkellisesti kyl bentsot on ihan hemmetin hyviä lääkkeitä…

Nimenomaan hyviä lääkkeitä, todella huonoja huumeita.

Aika paljon riippuu yksilöstä tuokin tietysti.

Ai niin, parempi vaan jos sä oot pystyny bentsot jättään pois, kas niihinkin voi jäädä koukkuun.

Perhana vaan kun väärinkäyttävät jokku tuotakin lyricaa, niin torikammolääkkeitä ei kohta määrätä ku ketipinoria(nouseva trendi) ja seroniliä(ehkäpä jo tasaantuva trendi)…

Niin, heti pitää lopettaa bentsojen viihdekäyttö. :imp:

Ps. Itsellä menee bentsoja alle lääkärin ohjeen!

Jännä juttu, mä en näe, enkä koe YHTÄÄN mitään viihteellistä bentsoissa, en edes dorkajumeissa. Lääkkkeinä ovat ok. (asunnottomana asun tädin nurkissa. Sen kyttäys ja “hyvät” neuvot vituttavat sen verran, että ilman bentsoja täti asuisi olohuoneen lattian sijasta jeesusteippiin käärittynä komerossa(itse olen ominut tädin makuuhuoneen)) Mulla a-kilinikan puoskari on määrännyt muiden troppien ohella 40 mg diatsepaamia päivässä. Joskus menee muutama päivä ottamatta, rouhii sitten, että saa lääkkeet loppumaan, haen satsin kerran viikossa, pari levyä kerralla enkä huomaa yhtään mitään vaikutusta.

Mulla on tosin varmaan kehoon varastoutunut useampi gramma diatsepaamia, että joku 200 mg ei tunnu missään…

Eihän siitä ole aikaa kuin… (miettii pitkään (madonreiät aivoissa haittaavat, tai sitten kahdella viimeisellä aivosolulla on tappelu ja pitää venata puukottaako Kake Penan vai antaako Pena kakkosnelosta oikein olan takaa Kakelle)) …niin jotain 3kk sitten, lepäilin muutaman (muutama= 1-17 ?) vuoden HC kovien aineiden käytön jälkeen KOKSin teholla. Oli aika jännä kokemus kun oli sellanen olo, mikä tulee kun ei ole ottanut heroiinia (päivässä meni 2g 50%+ tavaraa IV) ja 500g+ puhdasta alkoholia päivässä (eihän toi polleputki ollut kuin jotain 6 kk, piti aloittaa se kun jouduin turhan rajujen metadonireflojen seurauksena teholle (taas) Nine Hells Hospitaliin (lue: Hells=Wells)). Holia oli kyllä mennyt sellanen 3 v putki 24/7 tosin. Nyt unohdin jo miten tämä liittyy bentsoihin… (taas ne tappelevat) …joo, epikriisistä luin, että temgesiccien (jumalaton määrä ja tarvittaessa lisää) lisäksi olivat antaneet 150 mg diatsepaamia/vrk ja tarvittaessa lisää (tarvittaessa lisää tarkoitti käytännössä, että sain neuvoteltua 100 mg yöpöydälle mansikkanektaria(tosin mua ei huijata ihan noin vain, lääkkeelle se maistui ja harvemmin nektarit on isoissa ruiskuissa (olivat unohtaneet neulat niistä ruiskuista tosin)). Myöskin sain yöksi Dormicum nimistä tuotetta pari nappia, mutta kun lääkäri ei ollut kirjoittanut taas sitä “tarvittaessa lisää”, niin sitten toivat Imovaneja ja Tenoxeja. Olin tosi ahkera napin painaja. (yritä liikkua sängystä pois kun kehoon on kiinnitetty tai työnnetty 2 kanyyliä, joihin meni 8 tippapussia (välillä laittoivat pussin sijaan pullon jotain mystistä antibioottia hetkeksi), 12+3 sähköjohtoa (12 sydänfilmiä varten, 3 sitä kivaa konetta joka alkaa piippaamaan hoitsujen rupattelu ja ajantuhlaushuoneessa, kun tulee “flatline” ja katetri, niin ja kalium tippa tuli laskurin (matka-tv kokoa, paino 5 kg (arvio)) kautta). Eli voimme tulla siihen tulokseen, että useampaa bentsoa voi ottaa ihan ok samaan aikaan, ainakin jos on kyseessä kaltaiseni biologinen ongelmajätelaitos. Se onko se järkevää, siihen kysymykseen en puutu (mulla kun on hukkunut matkan varrella järki, jos sitä on koskaan ollutkaan). Jokainen taaplaa tyylillään (mun tyyli ei ehkä ole kaikkein paras ratkaisu).