Urheilijan vähennyspäiväkirja

Hei! Olen ollut aktiivisempana kirjoittajana tuolla Valtissa, joka on siis peliriippuvaisten keskustelupalasta.

Olen nyt kärsinyt peliriippuvuudesta, joka on johtanut velkakierteeseen velkaa on tullut otettua 3000-4000 euroa ei kovin paljon, mutta meinasin nyt pistää elämäni raiteilleen.

Tämä peliriippuvuus ja niistä aiheutuneet velat ajoivat minun myös tarttumaan pulloon lähes joka viikonloppu… Tainnut viimeisen vuoden aikana olla ollut 1-2 täysin selvää viikonloppua ainoastaan.

Olen ainoastaan parikymppinen miehenalku, mutta meinasin silti vähentää viinankäyttöä ja keskittyä urheiluun.

Pelaamisesta olen pitänyt samanlaista päiväkirjaa niin meinasin nyt ottaa härkää sarvista ja aloittaa myös tälläisen iloisen päiväkirjan tulevista selvistä viikonlopuista.

tervehdys Raidaaja, tervetuloa mukaan.
hienoa kun olet nuoresta iästäsi huolimatta havahtunut tarkkailemaan myös juomistasi.
kuten olet varmasti huomannut meitä on täällä monenlaista yrittäjää ja pohdiskelijaa, jokaisella on omat päämäärät.
seuraan Valttia säännöllisesti vaikken itse kärsi peliongelmasta. Valtissahan on todella aktiivista kirjoittelua, joten älä ihmettele jos täällä vähentäjissä ei vastailla/kirjoitella samaan tahtiin kuin siellä. ettet siis hämmenny hiljaisemmasta meiningistä.
hyvää viikkoa sulle ja tsempit pyrkimyksiisi! ja vielä kerran tervetuloa! :smiley:

Juu en hämmenny! Kiitoksia vastauksestasi.

Nämä viikot eivät koskaan ole minulle olleet alkoholin käytöllisesti ongelma, eli varmaankin kirjoittelen tänne lähinnä perjantaina ja lauantaina, kun alkoholia alkaa taas tehdä mieli.

Tavoitteena nyt ensi alkuun seuraava ja sitä seuraava viikonloppu olla täysin selvinpäin yhden saunakaljan sallin itselleni, muttei enempää!

Toivottavasti pääni pysyy eikä tule lähdettyä terassille vaikka kelit ovat mitä upeimmat.

Moro! Varmasti pysyt pidän peukkuja. Ite 21 ja holin käyttö on liiallista. Kuntopyöräilen ja lenkkeilen mut silti viikon kuluttua aina tekee mieli niin ku eile parikytä kaljaa kiskoin. Ku pysyy illassa on hienoa. Nyt väsyttää mut ei darraa. Viinasta lähtee meitil kontrolli aina.

Jep mulla pystyy viikot olemaan ihan ilman yhtäkään urheillessa, mutta viikonloppu koittaa niin auta armias se alkoholin himo iskee samantien.

Viimeksi join viime perjantaina… Huomisesta tulee tiukka kun nyt jo mielessä käy, että mitäpäs juomaa sitä ostaisi työpäivän jälkeen

Kyl mul tulee aina iha yhtäkkiä se himo ja pahinta että joskus ostanu vaik ei janotakkaa! Ite koettanu pitää tietyn päivä rytmin oon myös koukus liikuntaa ja painooki pudonnu jonkun verran mikä tavote. Monesti en oo syöny tarkotuksella mitää ku juonu niin seki tukenu. Ei tosin järkevää. Alkossa ku on hemmetisti energiaa. Sulla sentäs on töitä seki kontrolloi. Meitil senki takii määrät lisääntyny ku ei mitään seuraavana pv nii ollu vapaampaa. Päihdeongelmaa en kiellä sen oon tunnistanu aikaa sit. Addiktio mikä addiktio.

Ensin työpäivä kunnialla läpi senjälkeen toivottavasti ei tule kännättyä. Pitäisi keksiä jotain hyvää tekemistä niin pystyisi olemaan helpommin selvinpäin. Toivottavasti kukaan kaveri ei laita viestiä, että lähdetäänkö kaljalle silloin huomattavasti vaikeampi kieltäytyä.

Niinkuin sanoin olen viikonloppujuoppo viikolla en pulloon tartu mutta perjantaisin tulee otettua reilusti.