Urautunut "pururata"

Huomenta kaikki

Suunnittelen tässä minulle harvinaista vapaata vkl.Tänään “Kuninkaan puhe” elokuva ja huomenna barokkikonsertti päivällä.Ajattelin käydä kuvan jälkeen moikkaan baarissa kavereita.Jostain menneestä vaan putkahti heti komennus itselle,et sitten voi notkua kuppilassa myöhään,että oot kunnossa ja ylipäätään pääset konserttiin.Sitten älynväläys,heihh eihän sulla ole mitään hätää,et juo enää.On tämä metkaa.

Niinhän sitä pää muistaa vanhat kujeet. Itsekin ihmettelin yksi kerta, kun olin menossa autolla ravintolaan, jossa piiitkä kostea illallinen, että kuka sen auton pois ajaa… :open_mouth: Minähän sen ajoin tietenkin… :laughing:
Hankalampia ovat sellaiset urautuineet ajatuskuviot, joissa ei ole mitään konkreettista tapahtumaa. Omalla kohdalla pururata oli juovana aikana niin urautunut olemaan kyrsiintynyt lähes kokoajan, että siihen se lipsahtaa edelleen helposti ilman skarppausta… :mrgreen:

Mun viikonloput kuluu edelleen neljän seinän sisässä “krapulassa” enkä saa mitään aikaiseksi. :slight_smile:

Hehheh Turska

Useimpina vapaapäivinä sanon kissanpojille,että nyt vaan maataan pojat sohvalla ja meditoidaan,äiskä toipuu.Eikä ole yhtään huono omatunto tekemättömistä kotitöistä.

Lepo, meditointi ja oleminen ovat mielestäni asioita, joita ehdottomasti kannattaa harjoittaa.
Nuo muut jumit on sitten eri juttu. Huomaan myös itsestäni, että jumittelen, käyttäydyn välillä kuin olisin rapulassa tai jotenkin muutoin sidottu kiinni alkoholiin. Pää ei meinaa välillä tajuta, että on vapaa, vaan hakee samanlaista rajoittavaa vankilaa. Välillä oikein naurattaa, kun tajuaa, että ai niin eihän minun tarvitsekaan rajoittaa itseäni tällä tavalla…

Tuossa suhteessa omakin elämäni on mennyt pelkkää alamäkeä. Ennen sentään sai liikuntaa ja vatsalihasharjoituksia juoksemalla vuoteesta aina välillä vessaan oksentamaan. Nyt tulle vain levitoitua ja meditoitua koko viikonloput. :laughing:

M-mitä, onko täällä raittiita ihmisiä jotka suunnittelevat viikonloppujaan? Mitä “päivä kerrallaan” -elämää se sellainen muka on, jos viikonloppu aiheuttaa etukäteen päänvaivaa? :slight_smile:

–kh