Unohtakaa KOKO OLEMASSAOLONI

Olen Universumin_SURKEIN_LUUSERI_NRO1 olen valmis suljettavaksi hulujenhuoneelle

Tunnukseni ja kaikki kirjoitukseni SAA POISTAA YP!

Yritä rauhoittua, olet arvokas, olet ihminen.

Ehkä raittius alkaa suuresta toivottmuuden ja tuhoisuuden tunteesta.

Kuka tietää. Jumalan armosta?

Parempaa päivää Sinulle, Pjort-77.
Putkis

Hei, Pjotr-77!

Vastasimmekin sinulle jo Saunassa, mutta tässä vielä sama uudestaan.

Poistamme kirjoittajien viestejä tai viestiketjuja keskustelualueilta ainoastaan äärimmäisen perustelluista ja painavista syistä, pääsääntöisesti emme siis poista viestejä pyynnöstä. Voit kuitenkin itse “poistaa” viestisi muokkaamalla niitä siten, että viestikenttään jää vain yksi merkki (esim. piste).

Käyttäjätilisi saat myös itse poistettua klikkaamalla käyttäjätunnustasi sivuston oikeassa yläkulmassa ja valitsemalla “Poista käyttäjätili”. Sähköpostiisi tulee vielä vahvistuslinkki poistamisesta. Vahvistus tulee tehdä sisäänkirjautuneena, joten älä kirjaudu ulos Päihdelinkistä ennen kuin olet vahvistanut tilin poistamisen. Vahvistuslinkki vanhenee vuorokauden kuluessa. Jos vahvistusta ei tehdä, tilin poistaminen ei aktivoidu.

Huomaathan, että vahvistamisen jälkeen tili pysyy passiivisessa tilassa 48 tuntia. Tuona aikana voit palauttaa käyttäjätilisi kirjautumalla uudestaan OmaPäihdelinkkiin. Jos kirjautumista ei tehdä 48 tunnin kuluessa, käyttäjätili poistuu automaattisesti. Käyttäjätilin poistumisen yhteydessä sähköpostiosoite poistuu järjestelmästä kokonaan.

Vinkkinä vielä, että nopeiten meihin saa yhteyden laittamalla viestiä OmaPäihdelinkin viestien kautta tai sähköpostitse (paihdelinkki@a-klinikka.fi).

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus