unilääkkeet

sanokaa joku vahvempaakin vahvempi unilääke, ei tarvi olla bentso

Omasta kokemuksesta voisin sanoa kaksi erityyppistä troppia:

Doxal ja Dormicum

VH

levozin 100mg

viimeksi sain Propofol-Lipuro nimistä valmistetta ja uni tuli hyvin nopeasti etten sanoisi hetkessä.

mä kokeilin kaikki läpi, ei nyt ihan dormikumeja, mut ne tenoxit jne… sit kokeilin melatoniinia, niin mun uniongelma olikin siitä melatoniin vajauksesta. käpyrauhaseen erittää liian vähän melatoniiina… noi ediistää kehon toimintaa, kun taas esim, bentsot lamaannuttaa. kannattaa kokeilla. ota nopea vaoíkutteisa ja heitä joky 6-9 mg huiviin, monella menee vituiks melatoniin kokeilu, kun ne saa debotteja, ne on tarkoitte sellaisille, kellä unet katkeilee, nopea vaikutteisa [poistettu hintatieto -Päihdelinkin toimitus] kansii kokeilla, jos se on tosta kiinni. toi on ihan yksilöllistä, ja mä olen ajatellut niin, että ei mun aivot osaa erittää sitä melatoniinia, koska ei ole öitä, sillein tavallaan. valoa on koko ajan ympärillä. mut kokeile, jos unen saanti on tuosta kiinni.

Melatoniini (C13H16N2O2)on elimistössä luontaisesti esiintyvä “pimeähormoni”.

Tutkimustiedon mukaan 3 milligramman melatoniiniannos nopeuttaa huomattavasti nukahtamista kolmellatoista prosentilla tutkituista. Kuudellakymmenellä prosentilla nukahtaminen nopeutuu jonkin verran.

^ täytyy huomioida, et noi otti vaan 3 mg ja 13% autto. sit kun toi unirytmi on mitä on, nii toi on just hyvä unilääke. aivot saa unihormonia. sit kun noita on käyttänyt jonkin aikaa, niin jos unohtaa ottaa, ni ei mitään ongelmia. se niin ku korjaa aivojen kemiaa tjs. hyviä. saan 96% varmuudella aina unta alle 30 min, kun oon ottanu melatoniinia. joskus oon pyöriskelly tunteja sängyssä. sse ei oikein ole mukavaa, sesim. 4h miettii ja kieriskelee ja ajatukset vaan laukkaa. uniongelma on pahimpia sairauksia mitä on, koska sä olet koko ajan väsynyt, vallveillakin. koko akan käy puolella teholla. kiitos ja näkemiin. en jaksa korjailla, kun noi kirjaimet on hieman hukassa, tutkilla, ja mutkilla.

Melatoniini

:slight_smile: