ULLA ONM POARI AISIAIA KEKRTROTTANVANA SUBUSTA

SE ON IMEINAAN IHAN SRAATANAN PEROLLISTA TAVATAAA… OON ITE VETÖNBY TEWMKJCSIAÄ NOIN VITUN… 2 VUOTTA JA NYT ALLAN OLEE JO AIKA SYVÄLLLÄ. TÄNÄÄMENNY JOTAIN YKS JAPUOLI KASIPALÖLKKOO JA VITTU… OLOI EN PITKJÄSTÄ AIKAA JOTEKJNKI SIEDETTÄVÄ MUTTA HIOJMENNA EI ENÄÄ OO VARAMAAA MIHINKÄÄ SUBUUUN… AINOA HETKI KOKO VIIKOISTA KUN EI SATU KJA OO KOIKOJAANNN OPERSEESTÄ. TOIVOON VAAn että moimni nei ryhtyis tähäm, joiktujt pystyy vopiuitää siinö kohtuu tai n viikonloppu kåätyls mutta itessälklkä ei omnnitunu… mnykyää elkämä vaaa siut- että sunbuaun ymäpoärillä poylörii kaikkii. joutuu joksus koittaa ka98ikkiia vitun jop a ryöstää jotain että saa massia koska näihi bitun reflkoiuih noviu nvaiukka kuolla… niii vittuaki mahdfat mku on oakko saadfa massia että oystyy vetään sitä vityun subua?? iuhan samam jos täöä viesti on hanmkalka kluleek kjoska muutenkinj olisiiun valmis taappaan vaikka ittenis aman tied.n. mun poirukatkakin on jo kieltäönu että oo niiden lAKPSI EIKÄ OO ENÄÄ YHTÄÄ NOEMALAALII KAVERIII. JOTENM MITÄÄ VITTUA. KORVAUYSJOIHIOTAAOOO EN SAA AINAKAA VIEKLÄ JOTEKN JOUDUN PITÄÄ TÄTÄ TIKOKLLISTA ELÄMÄNTAPAA YLKLÄ. OLIN JOSKUS YLÄSTAEEEL 9IHAN FULSU TYYPPI EE IKKÄ KUKAA OLIS OLETTANU ETTÄ MUSTA TULEEW JOKAU NARKKI. SIT N EKEKAT KOIKEILUT JA AIKA OPIAN ELI NJOSSAI NPASRIUS KUUKADUEN MUSN EKÄMÄÄ ALKJO HALIITEENNÄÄ NVTUN AINEET JA VARSINKI HTIAAT. EKA EDIN NVAA TRAMLAEIT JA JOTAIN MUYTTA SITNE EKAT NOKAT SUBUA… OLI SNIIN HIENOIO JA EINABIIKON LIOPPUNA SITÄ KUJNES SIT NE EKAT VEIDT JA SIITÄ EI ENÄÄ OLLU PALUUTA. NYT OON IHAN VITUN RAIUBNIAOO AINAKI NOR,MIA MITTAMOPUILK JA EN TIOÄ MIETÄ OPITÄAS TEJHÄ. HALUSAIISNI VIELKÄ MAHO9LIISUUDEN TÄS EKÅMÄST-KS KOISKA KOULUSSA OSASININ IHAN OK ESIM FYSIIKKAA JA JOS JOKU VIEKÄ H9LIIS NUTTA MMUTTA VITUN EOÄTOINVISTA ELÄMÄÄ

^ No kylläpä kyllä, on se kamala aine, kun noin hirveän lukihäiriönkin aiheuttaa :open_mouth: :unamused: .

Pahoittelut, jos nyt oikeasti olet esim. pahasti lukihäiriöinen, mutta tuosta tekstistäsi ei saanut kyllä juuri mitään selvää, joten hankala sitä oikein kommentoidakaan, jos nyt edes mitään kommenttia halusit. Kirjoitahan jatkossa vähän selvemmällä päällä, paremmalla puhelimella, vähemmällä vainottelulla(jos tuon salakielen tarkoitus oli hämätä huumekyttiä :laughing: ) tai lopeta trollaus.

^ Tohon settiin kun oikein tykästyy, niin haluaa kohta lukea kirjasarjan samalla tekniikalla - tai ei. trollipatroll.

Näin viimein rekisteröityneenä ja ekana viestinäni, pakko nyt sanoa että nautin suuresti postauksistasi :slight_smile: Niissä on aina melkeinpä taustalla jotain sekavaa viisautta jota en aina ymmärrä :smiley: En sano todellakaan pahalla.

^ Joo ~> kaitse on hyvä asia… nykku joku vielä suomentais tuon aarnio-suojatun tekstin.

Tarkoituksesi oli varmaan kertoa… Että olet nykyisin narkki, rahat ei riitä ja Subu on vaarallista.
Muuta en pystynyt ymmärtämään tuosta sekamelskasta.
Joillain se menee noin jollain ei.
Luultavasti suakin on varoitettu Subun vaaroista kun aloit käyttämään moista substanssia.
Mielestäni Subu ei edes ole kovin Addiktoiva Kun järjellä käyttää… Varovaisuutta on kuitenkin noudatettava.
Parempia jatkoja sulle.

Oisko nyt kuitenkin jollain taas vaihteeksi nicki vaihtunut ja rölömoodi päällä? :unamused: Ei noin “sekavaa” tekstiä saa aikaiseksi kuin tarkoituksellisesti.

Minä en saisi noin “sekavaa” tekstiä aikaan, vaikka miten yrittäisin. Kauankohan aloittajalla meni tuon viestin muotoiluun vai onkohan se luonnonlahjakkuus :confused: ?

^ Oletan, että ensin kirjoitetetaan merkityksetön kontekstipohja, ja sitten heitelleen satunnaisesti sanojen väliin kirjaimia.

Tommosta tekstii tulee ku yrittää kaikkensa kirjottaakseen selkokieltä, vaikka on vetänyt kaikkia aineita vitusti ja ruutu heiluu jne… :stuck_out_tongue:

^ On se mahdollista… onneksi ei ollut paperille kirjoitettuna ja kaunona, jota ei enää koulussa opetetakaan…

^ En usko, että koulussa opetetaan enään kirjoittamaan lainkaan.

Siis toi o aika moniulotteinenki. Ne sanat ja lauseet viel näkee vaik ei jaks eka korjat, sit näpytel kus sohimal.
Itsel tul loppupuolel opatee. Ol rauhas, kattel ja miettii. Viikot vaivihkaa vaihteleval vauhdil vähentäen viimein vitu…homeopaattisii.
Ne on siin, kaikki, käytännöntietoineen.
Jäljellä enään rauhallinen luovutus.

arvaamattoman paljon saa huomiota tällainen ketju… kysynpä, ^^ oliko winstonin lempiaine äidinkieli ??

^ Ei ollut äidinkieli, vaan historia ja biologia. Mä tosin olin ihan vitun huono koulussa. Olisin saattanut olla parempi, jos olisi kiinnostanut vähän enemmän, mutta mulla oli “pieniä” sopeutumisvaikeuksia, eikä se alituinen kiusatuksi tuleminenkaan mitenkään järin paljon motivoinut siellä käymään :frowning: . Kirjoittamaan mä kuitenkin jotenkuten opin :mrgreen: .

Nyt tämä menee ihan offiksi. Pahastuukohan tuo aloittaja, kun tässä ketjussa ei olla hirveästi käsitelty hänen ongelmaansa, mikä se nyt sitten ikinä onkaan :confused: :mrgreen: .

^ Åke. Säääää olet ilmaisultasi ja järjenjuoksuttamiseltasi paras ja fiksuin nainen kaikista “kouluttamattomista”,
jotka määää tiedän. ja aika kärjes kaikista niistä koulutetuistakin, joiden antia akateeminen mähbözämpö ei ole pilannut :smiley: ja niinhän ei tietenkään kaikille yliopistoväellekään käy, paitsi ehkä kansakoulunopettaja jurpilaiselle, kun alkoi rahaministeriksi ja laskemaan luokkaretken menojen sijaan pienen valtion tulo- ja menoarviota, ja huumorintaju lähtee jokaiselta tiedekunnan hemmolta ja helunalta, paitsi ehkä lasolarskalta ei täysin lopettamossa toisinaan ja offia :exclamation: ja nyt pahastumaan tästä. kaikki vanhan liiton merkoholistit on
katkeria pettereitä ja köyhiä ja henkisesti gibbeitä ja siksi olen tänne asti hengis pysynytkin :mrgreen:

^ No mutta kiitoksia ja minähän aivan häkellyn tuollaisista kehuista :smiley: :blush: .

Tämä on mennyt niin pahasti offiksi, että tästä voisi tehdä samantien sen yleisen shittiketjun, niin ei tarvitsisi TAAS uutta ketjua avata ja tuo aloituskin on sopivasti täyttä paskaa.

tai jos tästä tulis huhtivaalien lupausten toteutumisketju. ois jo tän verran viestejä liikaa, kuin jo nyt on.

tietääkö joku että jos tää sillon kun tulee niin sillon ei tuu paja äijä

^Tää on kyl pakosti kaikkien äidinkielenopettajien suosikki…:sunglasses: :wink: