ulkomaalaiset

Nyt kun mediassa puhutaan paljno maahanmuutajista, niin miten usein olet törmännyt ulkomaalaisiin/mamuihin huumepiireissä?

Päivittäin,mutta ovat tietenkin vähemmistöä soomalaisten keskuudessa.

(Tarkoitan nyt perushuumeita ,en esim.iloista khatinpureskelija poppoota)

Maahanmuuttajat taitavat pääosi käyttää kevyitä huumeita ja välttävät kovia.

En itse lähtisi yleistämään .

Inkerin paluumuuttajien herskabuumi 90luvulla ei ehkä kovin kevyttä kamaa ollut.

Kyllä ainakin itse tunnen hyvin monia erikansallisuuksista kotoisin olevia,jotka käyttävät tai käyttivät koviakin huumeita. (Ympäri eurooppaa,aasiaa ,afrikkaa,russlandiaa ,aussi/oseaaniaa ,lähi-itää ja jenkeistä ja känädästä tietenkin)

Heistä hyvin monet täällä syntyneet tai kasvaneet ja seura tehnyt kaltaisekseen tai osa jo ihan vaikka kotimaassaan jo tottunut oopiumia käyttämään.

Nistahtanutta eskimoa en ole kyllä vielä tavannut.

kovilla huumeilla en tarkoita psykedeelejä, vaan amfetamiinijohdannaisia, ja opioideja.

Hyvä pointti tuo ooppiumi, sitä käytetään ahkerasti lähi-idässä, miten onko lähi-itäläiset täällä innostuneet subusta? Alibista luin kun yksi tappaja joka oli afrikasta kotoisin, käytti subua.

Itse tarkoitan myös lähinnä stimulantteja & opiaatteja kovilla huumeilla.

Kyllä heistä monet ovat teksejä käyttäneet,kun Suomessa ei kovin montaa ole ,jotka tänne jatkuvasti ooppiumia järjestäisivät.

Alibissa olevista tappajista ja heidän mieltymyksistään en tiedä.

Aika vähän törmäsin silloin, kun käytin. Pariin yksittäiseen tummaihoiseen, jotka olivat lapsena Suomeen tulleet. Manneihin sitäkin enemmän, joskin itse pysyttelin heistä kaukana, koska en luota.

Aikoinaan kun Ruotsissa pyörin enemmän, tuli kohdattua näissä merkeissä porukkaa oikeastaan ympäri pallon. Suomessa lähinnä manneja, joiden kanssa ei kukaan tervepäinen antaudu minkäänlaiseen kaupankäyntiin, eivätkä huumeet ole tässä asiassa poikkeus.

Virolaisia piripäitä olen kohdannut paljon. Kerran kusettivatkin, prkl.

Vitun virolaiset, kaiken pahan alku. :angry: Minuakin kerran kusettivat. Eikö täällä saa saatana rehellinen valkoinen heteromies edes huumeitaan ostaa rauhassa? :imp: :imp: :imp: :imp:

Somalialaiset/tansanialaiset/kenialaiset, joiden kanssa on valitettavasti joutunut jonkin verran tekemisissä olemaan, ovat mun käsitysten mukaan erikoistuneet lähinnä pilveen, piriin ja vähemmissä määrin essoihin.

Venäläiset/virolaiset ekstaasiin, piriin.

Hollantilaiset pilveen, essoihin.

Nämä siis pk-seudulla. Täällä kerennyt nyt kovin kauaa vielä asustelemaan, mutta tällaisiin törmätty.

Suomalaisia on helppo kusettaa kun ovat niin kovin tyhmiä t. Neekeri