Näin Bluelight-foorumilla tällaisen threadin, ja ajattelin tehdä samanlaisen tänne Plinkkiin…
Eli siis mikä on alin hölmöys, mihin olette vajonneet kun pää on pitänyt saada sekaisin millä tahansa
keinolla?
Itsellä tulee mieleen yksi kerta, kun joskus vuonna 1 ja 2 olin 17-vuotias enkä onnistunut perjantai-iltana saamaan kaljaa mistään… Olin siihen aikaan melkoinen kemia-nörtti, ja olin lukenut jostain kirjasta että isopropyylialkoholin myrkkyvaikutus on samanlainen kuin tavallisella etanolilla, mutta päihtymys tulee jo puolet pienemmästä annoksesta. No meillä oli kotona sellainen pullo polttoaineen jäänestoa, joka oli 99% isopropanolia. Mittasin siitä puoli desiä, laimensin veteen ja join. Kyllähän siitä tuli samanlainen olo kuin sixpäkistä kaljaa, mutta koko seuraavan päivän musta lähti epämiellyttävä liuottimen haju, jonka pystyin itsekin tuntemaan hengityksessäni… Sen verran vastenmielinen kokemus, etten suosittele.
Tyhmin mitä olen aikuisena tehnyt, on varmaan se kun olin yliopistolla tekemässä sivuaineena orgaanisen
kemian laboratoriotöitä, ja löysin labran kaapista pullollisen kloroformia (1800-luvun nukutusaine). Laitoin jotain 30 ml sitä litkua pieneen lasipurkkiin ja otin mukaan kotiin. Illalla imppasin sitä paperipussista… Ihan vitun sekaisin siitä menikin, tv oli auki huffatessani ja sieltä alkoi tulla jotain lasten Muumilaakso-ohjelmaa, tunsin itekin olevani jossain muumimaailmassa kun katselin sitä. ‘Teletapit’ ois varmaan vielä parempaa katsottavaa siinä kunnossa.
On meillä nytkin työpaikan labrassa sellainen iso pullo tetrahydrofuraani (THF) - liuotinta, joka eläimillä tehtyjen toksisuustutkimusten mukaan muuttuu elimistössä gamma-hydroksibutyraatiksi jos sitä menee nauttimaan. Jonkun tapausselostuksen mukaan joku oli yrittänyt itsemurhaa kyseistä ainetta juomalla, ja sairaalassa luultiin ensi huume-yliannostukseksi, kun virtsasta löytyi huima pitoisuus GHB:tä. Nyt kolmekymppisenä sitä ei tosin oikein enää ole niin uhkarohkea, että menisi pistämään suuhunsa mitä tahansa litkuja, joten enpä taida maistaa tuota ainetta.
Että tällaista teknisten liuottimien kanssä tölskäämistä täällä… Emmä nykyään oikeestaan paljon HUUmeita vedä, vaan lähinnä dokaan ihan prkleesti.
tilasin lähiapteekkiin pullon eetteriä ja imppasin sitä sukasta. Sekaisin meni kyullä mutta kämppä käytävä ja minä haistiin kaikki eetterille monta päivää.
Tuuletus oli kyllä kunnossa mutta en vain pystynyt lopettamaan sem imemistä.
Jos olette joskus saaneet bensaa suuhun niin se maku oli muistaakseni aika samanlainen.
Eetteriä olsisi nytkin jemmassa mutta en ole ainakaan vielä sortunut, vähän jotain psykoosia pelkään, tai että teen itselleni tai jollekin muulle jotain niissä oloissa.
Lyrica känni menee toiselle sijalle. Lyrica on pienin annoksin hyvä lääke mutta siitä lyricaöveristä en ole kuin kerran saanut jotain irti, silloinkin oli benzot ja subu mukana.
Enpä nyt aivan varmasti voi kaikkea muistaa, ehkä se oli jotakin niin tyhmää, että se on pyyhkiytynyt muististani .
Aikamoisia hölmöilyjä ovat kyllä omasta puolestani olleet nuo ns. köyhän miehen päihteet, eli apteekista ilman reseptiä saatavat matkapahoinvointilääkkeet, yskänlääkkeet jne.
Nelosplateaun annos dekstrometorfaania heti ekalla kerralla (ihan eka kerta myös, kun otin mitään muuta kuin alkoholia tai kannabista), ilman sitteriä tai muutenkaan mitään tolkkua. Oli ihan pakko kokeilla, vaikutuksia en todellakaan halua muistella jälkikäteen sikäli, kuin se olisi edes mahdollista. Pääkopalla kesti yli kuukausi toipua tuosta edes jotenkin normaalia muistuttavaan olotilaan, ja vaikka tästä on jo kymmenen vuotta, en vieläkään ole aina ihan varma, olenko palannut täysin ennalleni.
3 desiä resilaria raakana kahella isolla hörpyllä (900mg dekstrometorfaania). Ei oksettanu lainkaan, mutta wc-pytty meinas räjähtää :mrgreen: Ihan mielenkiintosta toisaalta… Katsoin itseäni peilistä niin näytin peikkomaiselta kääpiöltä jostain fantasialeffasta, oma sänky yritti haukata mut sisäänsä (“hauk, slurpsis”), silmät kiinni kunnon visuaaleja ja erikoisinpana kokemuksena tämä—>
Kuuntelin tätä biisiä (älkää kysykö miksi, en tiedä) youtube.com/watch?v=6qqL_ydxgfE ja suussa alkoi maistumaan erittäin imelä vaniljamansikkatikkari
Loppujen lopuksi kuitenkin sen verran kipeen tuntusta settiä etten varmastikkaan tule toistamaan kokemusta… Ei voi olla kovinkaan terveellistä, ei ei ei…
Hyvänä kakkosena tulee Lyrica+alko-combo. Typerää, todella typerää…
DXM on oikeastaa ihan hyvä päihde lailliseksi aineeksi, ainakin jos sen erottelee ennen nauttimista… Olen vetänyt jotain 10-15 kertaa, ekan kerran joskus lukioaikoina.
Muutama kuukausi sitten mulla oli ollut 2 vuotta taukoa päihteilystä alkoholia lukuunottamatta, mutta yhtenä päivänä keksin sitten yrittää katkaista 5 päivää kestäneen ryyppyputken juomalla viinan sijasta 2 desiä resilaria… Ihan hyvin nousi päähän, kun tyhjään mahaan veti (en paljoa syö dokatessani). Tuo laksatiivinen vaikutus on vähän hankala, varsinkin kun saattaa olla siinä kunnossa että hädin tuskin löytää vessaan… Ei tosin auttanut ryyppyputkeen, herätessä oli kahta pahempi kankkunen ja piti hakea kaljaa kaupasta.
Eetteriä olen minäkin kokeillut, mutta se on vähän epämiellyttävä impattava, kun ärsyttää hengitysteitä ja sitä täytyy hengittää suhteellisen pitkään ennen kuin alkaa tehota. Nopeuttaa myös syljen eritystä, joten kuolaa valuu ikävän paljon impatessa…
Eipä noi nyt niin hölmöjä ole, siitä en ole löytänyt mitään täyttä yksimielisyyttä, kuinka haitallista isopropanolin nauttiminen on, itseänikin tämä kiinnostaisi ihan kokeilumielessä, vaikka alkoholin käytön olenkin toistaiseksi lopettanut.
Kloroformi sen sijaan on hyvinkin karsinogeenistä, sen jättäisin väliin.
Tuosta THF:stä en tiedä miten ihminen sitä metaboloi, en myöskään ole kuullut, että kukaan olisi sitä sellaisenaan nauttinut. Johtuen kaiketi lähinnä siitä, että siitä on naurettavan helppo syntetisoida gammaa.
Pääsen useimpien tieteellisten julkaisujen kokoteksteihin yliopiston kirjaston tunnuksillani, ja tuon artikkelin kokotekstissä väitetään että mm. USA:n poliisiviranomaiset ovat törmänneet tapauksiin joissa THF:a on käytetty GHB:n korvikkeena. Artikkelissa mainittiin lisäksi että THF:n keskushermostoa lamauttava vaikutus pystyttiin estämään GABA-B-antagonistilla samaan tapaan kuin GHB:n vaikutus. THF:n toksisuustutkimus on täällä: epa.gov/iris/toxreviews/1023tr.pdf . Sivun 3-11 kuvassa 3-1 näkyy miten THF metabolituu GHB:ksi.
Tuo gamman valmistus THF:sta ei kyllä onnistu ihan keittiöolosuhteissa… THF:n pystyy kyllä hapettamaan jollain kloorivalkaisuaineella gamma-butyrolaktoniksi, mutta reaktion saantoprosentti on pieni ja valmiin tuotteen erottelu epäpuhtauksia sisältävästä reaktioseoksesta tuottaa varmasti vaikeuksia.
Tykkäätkö myös päästä hengestäsi? Tuohon kun lisää vielä vaikkapa buprea tai jotakin muuta opparia ja mahdollisesti myös benzoja, niin siinä on käynyt hullusti ja monesti myös lopullisesti niille kokeneemmillekin narkeille, jotka “tietävät rajansa” .
Piriä, kaljaa ja pilveä sekaisin liikaa yliväsyneessä ja stressaantuneessa tilassa. Psykoosihan siitä pukkasi ja meni monta kuukautta että olo normalisoitui. Hyi saatana
Näitä on oikeastaan muutama. Imppaus varhaisteini-iässä oli tyhmää, mutta aikuisena Resilarin juominen raakana oli aika tyhmää. Mutta kyllä sillä pään sekaisin sai, ikävä kyllä myös mahankin. Oli aika veikeää istua pöntöllä pönttö sekaisin.
Jännä juttu kun tuota eetteriä saa, itsellä radio ohjattava vene joka käy etterin ja risiiniöljyn seoksella. Puoli litraa kerrallaan saa ja taitaa riittää moneen sessioon, helvata mille haisee ja starttipilotti motonetistä on sitä itseään ja vähän voitelu öljyä.
mut tuli mielee ku halus lyödä vedot, mut ei ollu vehkeit nii paino vaa kunnola aivan vitun ison neulan pystyi vaa lyömään taipeeseen kokonsa vuoksi 1ml ruutta, kummatkin jostai kaapin perält ja ei ku tööttää onnistu yllättävän kivuttomasti(mitänyt vähä neula taipu työntäessä en tiiä oliko kovettunu suoni vai mikä). sit tietty on nää mustaparrat, resilarit, tannoponit kokeiltuu
Tämän mäkin tahtoisin tietää . Loppuivatko viinat kesken ja ajattelit, että kusessa on varmasti prosentteja, kun olet kerran itseäsi alkoholilla kyllästänyt?
Itse asiassa jossakin päin maailmaa uskonnollisissa menoissa LSD:n käytön yhteydessä juodaan myös virtsa, koska suurin osa vaikuttavasta aineesta tulee virtsan mukana ulos. Ja myös ainakin MDMA:sta tulee kai virtsan mukana ulos. Olen ihan Suomessakin kuullut näitä juttuja joissa jotkut ovat juoneet oman kusensa toivoen lisää potkua essoihin. Yleisesti ottaen kaikki amfetamiinit ja niiden johdannaiset erittyy myös virtsaan. En tiedä onko totta. Korjatkaa jos olen väärässä.
muaki naurattaa hehehe eikso suoraa sanottuna säälittävää mä olin sillo 16 ja aattelin ku seuloiski kusesta näkyy kaikki ni aattelin et siin kuses on sitte sitä viinaa ja bentsoa jne mitä olin ottanu mut hyvä että nauratti iloa elämään! :mrgreen:
aattelin joo :mrgreen: katokku muut lähti baarii juomaa ku viinat loppu ni mun oli pakko keksiä jotain :mrgreen: . iha hirveetä onneks en tajunnu enkä muista mille se maistu oli sillo 16 ekoi päihde kokeiluja