Tyhmimmät syyt popsia ylimääräisiä nappeja

Saa tunnustaa, tyhmimmät syyt lääkeannostensa muutteluun.

Nimimerkillä tylsyys (ihan niinku ne siihen mitään auttais…) ja se, että on nälän takia huono olo.

“Koska mä ansaitsen rauhallisemman olon” (jos on yrittäny kovasti samana päivänä hoitaa jotai paskoja Kela-juttuja tms. vaikeeta, ts. palkitsemista)
“Jos nää auttas mua tekee tän työn loppuun” (ei useinkaan auta)
→ “Jos nää auttas mua et mul ei ois nii huono omatunto ja syyllisyydentunne siit et oon paska ihminen kun en edellämainittua työtä tehnytkään loppuun”
“Koska mulla ei ole muitakaan iloja”

Koottuja tekosyitä (tai pelkkää toivottomuutta). :unamused:

• koska asiat on liian hyvin, niin pitää saada palautettua itsensä takaisin maan pinnalle, eli asiat sekaisin

• otin eilenkin, joten otan tänäänkin

Noita on varmaan ollut loputtomasti, mut noi kaksi tuli ekana mieleen…

Tuttua täälläkin toi “itsensä palkitseminen” sekä “asiat on liian hyvin”… On se jännä miten tasaisuutta on joskus jopa vaikeempi sietää kuin totaalikaaosta…

Helvetin tylsää. Muuten tuo ei ehkä olisi edes mikään niiiiin huono syy, mutta jos fiilis on sellainen, että huvittaisi ja jaksaisi tehdä sille tylsyydelle jotakin rakentavaa, tyyliin: lähteä metsään kävelemään, mennä kaverin kanssa kahville, lähteä kiertelemään kirppareita, poiketa kirjastoon(Näitä mun mukavia juttujani selvinpäin), niin silti on kiskaissut mieluummin pari listallista Pameja ja jäänyt tyhmänä jumittamaan, vaikka oikeasti olisi ollut suurikin into lähteä tekemään noita mielekkäämpiä juttuja :unamused: . En todellakaan voi ymmärtää, mitä päässäni on noissa tilanteissa liikkunut. Tylsyys sinänsä ei ole niin kovin kummallinen syy IMO, jos olo on muuten sellainen, ettei mikään huvita.

• Paska olo henkisesti (tosin en tiedä onko se niin tyhmä syy, vai ihan oikea syy)

^ No eikös tuo nyt ole syy parhaimmasta päästä?

Varmaankin, en mä oikein keksi miksi muuten niitä vetäisin…

Niin kyllä se shittiolo…

“kun oma saamattomuus vituttaa” on kyllä kans hieno syy. :smiling_imp:

Tai se että stressaa kun lääkkeet loppuu kohta, parempi syödä ne loputkin pois kaapista kummittelemasta… :unamused:

No joo ikävää että ihmiset ei välttämättä saa niitä oikeeseen tarpeeseen eli jäätäviin ahdistuksiin, mullakin meni kauan että sain ja ne pitää mulla psykoottistasoiset ahdistukset sekä muut lieveilmiöt kurissa ja elämä alkaa normalisoitua kun ei tarvi koko ajan osastohoidossa rampata. Mutta välillä kyllä on aika surkuhupaisaa tämä logiikka millä itseään lääkitsee…

Mulla on myös ollut monesti tämä. Antaa mennä samaan konkurssiin, kun on kerran alkanut överöidä, mitä voi myös perustella sillä, että mullehan voi tulla hirveät reflat, jollen tänäänkin ota samaa määrää, kuin eilen, ihan kuin se yhden päivän annosylitys, vaikka suurikin, nyt mitään kummempia refloja aiheuttasi :unamused: .

Kyllä Mikko-sika syitä keksii,milloin maa jäässä,milloin kärsä kipeä.

Myös se ,että saanut lekurin varattua aiemmin ,johtanut monesti hyväksi syyksi popsia ylimääräisiä nappeja.

Niin se mainitsemasi terapia toisi nappien syömiseen vakiintumista kun saisi keskustella vertaistukea
ja jos yksin jää niin napithan on se viimeinen keino nostaa itsensä ojasta ylös ja näin kulutustkin kasvaa…
tuttua mm ne unilääkkeet, bentsot.

Itsemurhan ehkäisy. Ei ole tekosyy päihteiden käytölle. Se voi lisätä itsemurha-alttiutta.

Allekirjoitan. Mikä tahansa mikä erkaannuttaa todellisuudesta, oli ne vaikka ne bentsot mitä ottaa pari kpl ajatellen, että se ahdistus joka ajaa im-ajatuksiin katoaisi, saattaa vain madaltaa kynnystä ottaa veitsi käteen. Vaikeita nää hommat.

Niin, mikä erkaannuttaa yhdestä todellisuudesta, saattaa madalluttaa kynnystä lähteä kyseisestä todellisuudesta. Väkivaltaiset keinot lähteä ovat kuitenkin äärimmäisiä.

Ja niiden nappien popsiminen turhaan vissiin on sitä väkivaltaa itseä kohtaan…

Niin ovat. Tiedän vain itselleni melkein käyneen näin. Päivystykseen mentiin.

• kun ahdisti ahdistukseen otetut
  • kun masensi ahdistuminen
  • kun vitutti masentuminen
  • kun pisti poskesta tai reidestä
  • kun voitti miljoonan
  • kun hävisi miljoonan
  • kun tapasi rakkauden
  • kun hyvästeli rakkauden
  • kun meni hyvin
  • kun meni huonosti
  • kun paistoi tai satoi
  • kun oli töissä tai työttömänä
  • kun Suomi voitti ekan lätkän MM:n
  • kun Suomi voitti tokan lätkän MM:n
  • tuon ajan välipäivät ja
  • kun pelotti elämä

viime kuun teko syy oli että piti testata olisiko löytämissäni pillereissä vielä potkua ja olihan niissä.
seuraavana päivänä piti testaa uudestaan että toimiiko ja toimihan ne…