Helsingissä asuu sellainen varasteleva herrasmies. Sillä aina on puku päällä. Yleensä se on humalassa ja polttaa koko ajan tupakkaa. Kusee mielellään kai minne haluaa. Se menee kauppaan ja varastaa kaljaa. Olen nähnyt sen monta kertaa. Tunnetteko te sen, tai onko se teidän kavereita?
^ ensin tämä ja sitten toisessa ketjussa eri aiheeseen liittyen tämä:
“Parempi vaan mennä vessaan paneen ja unohtaa koko juttu! ”
Olin syömässä ja meinas safkat lentää seinälle, kun nauroin tälle kommentille, joka otti kantaa muuten ongelmaiselle rakkausasialle. Viikon naurut ja minä kun en juuri lämpene kenenkään jutuille,
olen ehkä oudossa tilassa. ehkä on väärin nauraakaan…
mut on mennyt vuosia joskus aika vakavastikin.
en kysy lupaa. enää.
muuten mun ajatus on, että pukumies ja pukunainen ja selvä pukumies/verkkarimies ja selvä pukunainen/verkkarinainen tai pukunainen ja verkkarimies, molemmat selviä[size=200].[/size]
mistään muusta en itse tiiä ja okei, offia.
Mutta paras ketju tämä tähän asti - kiinnostaa pukuäijä kovasti, yhtä paljon kuin joka taajaman hyypiöt ja koijarit, joita näkee joka päivä muutenkin, vaikkei niiden kaa pahemmin hengailekaan
^ JEE LUCCI !! Johnny joraa, onhan hän ollut kauan myös skientoloogaaja
heidän loogisuutensa voisi olla kuseskelua pitkin kaikkia maailman stadeja…
niin hieno mies muuten, ettei ehkä ole kyseinen keissi vaan ehkä se mysteeriherra on
keskisen vesa kännis halpispuvussaan tai mattiesko hytönen podi pinnas nahkapuvussaan…
Ehkä tuo mysteerimies on tosiaan Keskinen, näyttää todelliselta herrasmieheltä , mutta annettakoon se hänelle anteeksi, jos hänellä ei ollut silloin juuri 18-vuotta täyttänyttä kaunista tummahipiäistä vaimoa jostain ghetosta pitämässä huolta.
Eikös ole vaan perkeleen hieno mies tuo Johnny? Vaikka uskookin siihen silmään kuseskeluun eli skientologiaan, kuten Tomppakin (Cruise). Sieltä Boeing 707:n ohjaamosta oliskin Traviksen hyvä kuseskella menemään pitkin maailmaan stadeja.
Noista miehistä minä en tunne ketään. Keskisen Vesan minä tunsin heti. Mutta Vesa ei ole samanlainen mies kuin muut.
Vielä niin, että se mies on ruma. Naama on ihan hirveä ja se koko ajan irvistää ellei ime tupakkaa. Roikottaa päätä kuin joku väsynyt kameli. Lapset sitä varmaan kavahtaa, ja ehkä jotkut aikuiset. Ehkä eläimetkin joskus. Minuakin yksi koira haukkui vaikka ei toisia lapsia.
No ei se sitten ainakaan John Travolta ole - mieshän on kuin unelma. No ainakin vielä tuossa leffassa tanssiessaan. En tiedä mun mielestä tosta sun maalaamasta mielikuvasta tulee mieleen juurikin joku Kallion kaveri, ehkä vähän paremmin tienaava, jos omistaa (ainakin se yhden) puvun. Vaikka se olisikin sitten kuseskeltu läpi-puhki .
Thäks hon! Mä en oikeastaan tiedä onko tää oikeasti todellinen ketju, vai ei . Silti tästä on ainakin huonoa huumoria saanut revittyä. Tää on kyllä jotain niin huikeeta - oli sitten totta tai ei.
Puku päällä saa arvostusta tai ainakin ihmiset suhtautuvat heti vakavammin kuin verkkareissa hiihtelevään pipapäähän. ehkä tällä pukududella on jokin teesi tässä takana ja käyttää ihmisten yleisiä luuloja hyväkseen juttui tehdessään. fetissejä on moneen lähtöön ja huonon huumorin alivaltiosihteereitä on veikattu, mutta ainakin yksi niistä pelleistä eli Simo F asuu tuolla tammelan kaupunginosassa joka machojätkän ihannenaisen karmeeämmä rosameriläisen kanssa ja loputkit noista aito puku päällä kulkevista hjyymörimiehistä taitavat olla nuhteettomia ja ovat sitä paitsi manselaisia…
jospa mainitulla pukumiehellä on vain pakkorakko kusea kadulle ja kusettavan pakollinen kalja-kleptomania.
näin paljon panostin tähän ei-todelliseen-ketjuun, lähdenpä hoitamaan univajettani, joka on kestänyt liian kauan.
Eipä ole tämä rosvo mun kaveri, mulla ei ole rosvo kavereita. Mutta mukava nähdä sinua Tulkku “kaverini” täällä. Sulla on kyllä ollut aikojen alusta kaikkein huvittavimmat läpät täällä, anna palaa! :mrgreen:
Tuo ukko se on! Kun polttaa tupakkaa hansikkaat kädessä ja on muuten vaan. Usein hän on oikein siististi pukeutunut. Nyt hän on hieman rennommin. Jalkakin tuolla tavalla toisen päällä.