Tutkimus kannabiksen käytöstä

[Poistettu luvaton kysely -Päihdelinkin moderaattori]

Hei Mikael,

Muistathan keskustella päihdelinkin toimituksen kanssa ennen kuin julkaiset kyselysi, toimituksen saat kiinni parhaiten sähköpostilla osoitteesta paihdelinkki@a-klinikka.fi

Viestisi julkaistaan uudelleen heti, kun lupa on saatu.

-Päihdelinkin moderaattori

^Olet näköjään poliittisesti sitoutunut ihminen… Oletko kysynyt päihdelinkin toimitukselta lupaa osallistua kyselyyn? Topic lukitaan muuten tänään tai viimeistään aamulla? Mistä saat palkinnot, kaikki eivät kyllä Stockalle jaksa lähteä kun tulee hiukan pitkä reissu… :question: :exclamation: :bulb:

Mistä sait käsityksen että olen poliittisesti sitoutunut? En ole tietääkseni minkään puolueen jäsenrekisterissä.

Palkinnot saan sillä että ostan ne itse omilla rahoillani ja postitan tutkimukseen osallistuneille.

Käsittääkseni muita tapoja ei ole.

^hakukoneella ensimmäisellä sivustolla… :astonished:

^ Siellähän se komeili :laughing: .

Mä olen joskus osallistunut pariin pro gradu -tutkimukseen, eli antanut haastatteluni jollekin opiskelijalle aiheesta X ja aiheesta Y. En saanut palkinnoksi kuin kiitokset, enkä muuta odottanutkaan.

Vähintäänkin epäilyttävältä vaikuttaa tuollainen puolueettomaan tutkimukseen osallistuneiden lahjominen. Ymmärrän kyllä, että esim. lääketutkimuksissa osallistujille korvataan ne lääkkeet, lääkärikäynnit ja kulut. Tietenkin. Ei kai kukaan sellaisia omasta pussistaan maksaisi, mutta että oikein Stockmannin lahjakortteja ja muuta sälää, jotka “tutkija” on vieläpä itse omilla rahoillaan ostanut, siitä hyvästä, että vastaa johonkin kannabiskyselyyn, niin… Etpä taida ainakaan mua mukaan saada :unamused: :laughing: .

Kun aloittaja ei ilmeisesti kyennyt tekemään kyselystään asiallisempaa ja sääntöjen mukaista, niin moderaattori ulostakoon moisen “tutkijan” lopullisesti lahjakortteineen päivineen.