Tutkarit (2-cc muistaakseni) ja seulat

Näkyvätkö nuo fenetyyliamiinijohdannaiset seuloissa ja jos näkyy niin onko tutkarista kiinni kuinka kauan?
Mitään kokemuksia kenelläkään?

Ymmärtääkseni 2c-XXX -sarjalaiset voivat näkyä amfetamiinina, näin olen lukenut ja tuskinpa kauempaa kun esim. amfetamiini. Mutta mutulla sanoisin että aika epätodennäköistä että edes näkyvät. Sen tiedän että ei näy ollenkaan jos ei ota. Juu oleppa hyvä 100% varmasta tiedostani :slight_smile:

En usko että yli 2-3 päivää näkyvät jos edes näkyvät.
Ja komppaan edellistä, älä ota niin ei tarvitse kysellä. ^^

Mun mielestä ei näy.
Parin päivän jälkeen ainakaan.

Offia vielä, mutta vieläkös näitä tutkareita saa suomeen LAILLISESTI siis yleensä edes joitakin, tai no koko ajan niitähän tulee uusia kuin sieniä sateella, mutta kuitenkin. Noita kauppoja kun on niin älyttömästi mitkä koko ajan uudistaa “spice” tuotteitaan. ja eihän näistä taida tulliin jäädä kuin murto-osa.

dodiin, haluatko kertoa Snow miten kävi seuloissa? Olisi mukava keskustella, näistä tutkimuskemikaaleita. Jos ihmisiä kiinostaa jakaa kokemukset, voin omani kertoa. Mutta Lumi miten menee? :sunglasses:

Eipä näkynyt mitään. Ei edes lussu mitä olin polttanut neljä päivää aikaisemmin. Tuli niin puun takaa kyllä, kun siinä kohtaa kun painelin taivettani verikokeiden jälkeen hoitaja totesi vaan “ja mennääs tonne vessan puolelle sitten”. Mun ilme oli varmaan näkemisen arvoinen. :laughing:

Minkä rajan? Snoukka on nyt tyhmä eikä tajua.

Mun henkkareissa ei kyllä lue Lumi.

Noniin hyvä jutu että oli puhtaat :mrgreen:

Dark Magus: Eipä tässä mitään rajoja ylitetty, kutsuin Snowta Lumeksi, koska englantia ymmärtävänä ja nokkelana kaverina käänsin sen suomenkielelle :wink: Eikä mulla ole Snown oikesta nimestä hajuakan, tai saattaapi olla, mutta Lumi se ei tosiaa ole =)

^ Niinpäs :wink: Vaikka kyllä mulla oli vähän semmonen kutina että sun nimi voisi olla pimea magus :mrgreen:

Snow: Niin siis oliko tuo 2C-C mitä kokeilit? Haluatko kertoa millaiset fiilikset kyseisestä substanssista sait?
Tuo on niitä harvoja 2c-sarjan substansseja mitä en ole kokenut.

Tosin ei ole tullut aikoihin noita tutkareita otettua. Eipä noita ole liikkunut nyt täälläpäin.

No se kaava oli sellainen nääääääääääääääin pitkä, mutta taisi olla tuolla nimellä joo.
Sellaista aika perushassunhauskaa, ei todellakaan niin tripauttavaa (IMO), etteikö sitä voisi jossain tyyliin reiveissä ottaa. Siitä ei tosin ole kokemusta, mutta näin uskoisin. Aika sosiaalinen, tosin hämmentynyt ja ihmettelevä olo ja teki mieli lähinnä höpistä siitä kuinka kaunista tai outoa joku oli.
Maattiin kolmestaan metsän tapaisessa ja tähtitaivas oli kyllä niin nätti ettei mitään jakoo. Sytyteltiin perässämme tuikkuja, koska ne näytti niin lämpiltä. Tuntuu jälkeenpäin vähän oudolta. Veikkaisin, että sitä olisi pitänyt enemmän ottaa, mutta voi olla taas tää meitsin teinimäinen “tarpeeksi on liian vähän” -ajattelutyyli, mikä käy yhtä päihdettä melkein kaikkeen.
En nyt oikein osaa pahemmin näihin muihin 2c-alkuisiin verrata. Parempiakin kokeillut, mutta ihan jees tuokin. Ei silleen, että siihen olisi mikään hinku jäänyt, mutta kivaa kuitenkin.

Tää mun koko teksti näyttää perustuvan sellaiseen “ihan kiva, muttei kuitenkaan, ja vähän ketutti, mut oli kivaa silti” -sepitykseen. Ei vituta että kokeilin. Ellei seura olisi ollut niin hyvää, niin voi olla että olisikin, en tiedä.