TURUSSA lähivuosina korvaushoitoon pyrkineille ja päässeille

Mulla olisi joitakin kysymyksiä teille jotka olette korvaushoidossa tai pyrkineet sinne. Haluaisin tietää miten helposti korvaushoitoraati antaa hyväksyvän päätöksen. Olen itse hakemassa ja olen nyt käynyt 2 korvaushoitoarviossa TYKSissä, vielä olisi psykologi ja lääkäri. Haluaisin kuulla kokeneilta miten alku toimii ja kuinka helppo sinne on päästä.
Tässä olisi kysymyksiä:
Millainen ja kuinka pitkä aineiden käyttö historia teillä on ?
Minkä ikäisiä olitte kun odotitte hoidon alkua?
Mitä kriteerejä täytitte vai jäikö joitakin kriteereitä täyttymättä?
Kuinka kauan meni myönteisen päätöksen jälkeen että hoito alkoi?
Missä vaiheessa annos määriteltiin ja miten?
Onko korvaushoidossa mahdollisuus saada myös bentsoja?
Kun hoito alkoi niin millainen eka viikko oli vai lähtikö se rullamaan heti normaalisti?
Milloin alkaa mahdollisuus lomalääkkeisiin?
Jos sait kieltävän päätöksen mistä se johtui ja mitä sen jälkeen teit, yrititkö uudestaan vai jätitkö asian siihen ja annoit olla.

Olisi kiva kuulla kokemuksianne!!

Saa myös laittaa mailia jos et haluan kaikkien lukevan tarinaasi: marihsca@gmail.com

Mua ihmetyttää et miksi sä tänne tulet noita juttuja kyselee? Tai siis eipä siinä mitään, mutta miksi ihmeessä et kysele niiltä Turun nistifrendeiltäsi? Tai siis sellanen epäilys tässä nyt just herääkin, ettei sulla oikein ole sellasia, kun netissä umpimähkään jollain foorumilla pitää kysellä et miten pääsee korvaushoitoon…? :confused:

Tiedän kuka oot. tiedän tavan millä voit lopettaa mut en rupea sitä tässä sanomaan sun pitää itse se tajuta. et oo ees niin kauan käyttänyt.

kannattaa kysyä noita mieltä askaruttavia asioita esimerkiksi sieltä hoitopaikasta.

Toki ois hyvä, mikäli korvaishoitoon hakeutuvalle olisi tarjolla joku infopaketti :slight_smile: ainakin itse muistan pähkäilleeni näitä asioita, onneksi tieto sais myös jonotuskäynneillä.