Turun Milli

Onko ok-paikka, tai siis eihän sieltä mene tietoa julkiselle?
Ja jos joku muistais/tietäis koska siellä otetaan testejä (terveydenhoitaja paikalla),koska itse en ainakaan löytänyt ja se olisi juuri nyt ärkeä tieto läheiselle.
Tiedän,että on varmaan tuhat kertaa esitetty kysymys, mutten vaan oikeasti halua tietoihini mitään päihdehistoriaa, eikä tästä paikasta ole minulla mitään tietoa…

:smiley: Kaikissa terveysneuvontapisteissä on täysi vaitiolovelvollisuus, tietoja kuka käy ei anneta kuin pakon edessä: kuten jos joutuu esim. rikoksen silminnäkijäksi. Siksi siellä asioidaankin nimimerkillä. Toi on yksi niitä perusajatuksia noissa mestoissa. Voit luottaa tähän tietoon, koska olen työskennellyt vastaavassa paikassa. :wink:

Ja tässä tällainen topic:
viewtopic.php?f=1&t=23250

No ei todellakaan mene tietoja julkiselle.
Ne pyytää sulta jonkun “Nicknamen” joka voi olla vaikka “V*ttupää”

Mut jos A,B-heparokotteen sielt haet niin sit ne kysyy ihan nimet.

Ja on ookoo paikka.

Kannattaa aina viedä silleen sinne käytetyt neulat, et laittaa vaiks 20 - 50 kpl:een pusseihin ja nimi sihen päälle, siis se “Nickname” ja ainakin ku mä olin siel käyny 2 kertaa ja välil oli 200:kin ruiskua, niin sanoin et “en kai herranjumala rupea noita nyt tässä laskemaan?” Niin se sanoi mulle “ei ole tarvis, et kyl hän luottaa muhun” ja tästä eteenpäin olen vieny sinne ihan 40 - 60 ruiskuakin ( ite vien aina 20 kpl pusseissa ) ja ne luottaa muhun. :slight_smile: