TURKU lobotomia

Raha pyörittää tätä pikku piripiiriä, ja piripäät jotka luulee itsestään liikoja ovat yxiä vitun mikkihiiriä, säätöö säätöö hintaa kasaan kerää, vasta vedoilla taas tähän päivään herää, toinen toistaan kusettaa ja paskaa jauhaa, tarkoituksena vaan naruttaa lisää nauhaa, ihan saatana saletisti huomenna maksan, siis jos vain ehdin viitsin ja jaksan, aina joutuu olee jonkun toisen renki, tässä touhussa menee taatusti rahat sekä henki, sekin on varma että aivot täällä huurtuu, kun suomen viemäriin Turkuun juurtuu, jälleen joutuu vaihtaa luukkuu, ku voi olla että jatkeista huumeet puutuu, eikä kukaan tiedä miten ne hommat oikeesti hoituu, ja joka vitun säätö tappioksi koituu, ittensä voi pelastaa jos lähtee täältä vetämään , ottaa vittu kontrollin siihen omaan elämään, täällä kulovalkean tavoin leviää TURKU lobotomia, eli unohdetaan muut ajetaan etuja omia, vain täällä voi skitsofrenia juomaveden välityksellä tarttua, tää on paskin paikka lasten kasvaa ja varttua, kiukuttelee vittuilee ja paiskoo ovia, nyrkillä tapettavat kamapäät jotka luulee olevansa niin vitun kovia, totuus: me ollaan kaikki aivottomia, meille on jo tehty TURKU lobotomia :open_mouth: by:KAISTA

Siis Suomeksi, Turku(ko) on perseestä :exclamation: :wink:

“turkulaiset vaan morottaa keskenään”… “turkuöverit” oli hyvä :laughing:

emmä kyl ny uskois, että päihdepiireissä toimitaan ihan älyttömän reilusti jossain muualla… :unamused:

mä kyl olen aina velkani maksanu.

“Turku on kiva kesäkaupunki” ja niin perkeleen umpimielistä sakkia täynnä, ettei mitään rajaa.

“Kyl määki Turus”, mutta onneksi en muista sitä hyvin. :angry:

älkääs ny viittikö yleistää jos oot joittenki vitu pirinistejen kaa ollu vaa tekemisis ni painu vittuun

turkulaine ja ylpeä siitä.

Kukapa turkulainen ei olisi ylpeä turkulaisuudestaan? Turkuhan on hienointa mitä maailmankaikkeudesta löytyy ja jos vielä Heidekenillä on syntynyt, nii a vot.

ei siitä mihinkään pääse, että Turku on Suomen perse. :imp: Kaverit on asun siel ja kertonu samoin vanhemmat asu siel aikanaan ja kävin vierailuilla siel perseessä. Maailman ylimielisintä ja sisäsiittoista porukkaa koko pikku kylä täynnä. Suomen häpeä pilkku ja ne vielä luulee olevansa jotain. hohhoh.

:open_mouth: Turussako? Oikeesti? Äh, kai se vaan riippuu ihmisistä. Jotkut on puheliaampia ja harvoin nyt käy niin, että jos alkaa juttelemaan, ihmiset ois ihan kamalan torjuvia… Musta on hauskaa olla outo ohikulkijoille höpöttäjä :sunglasses:

:smiley: Hyvin sovitettu loppusoinnut…mutta toi on faktaa, meni mihin kaupunkiin vaan…vaikka Tuupovaaran Öllölään, ei se touhu siitä sen kummemmaksi muutu. Tälläistä on nykyään, toisin oli vielä -70 ja -80 luvulla. Kun joku pyysi antamaan jotain vastineeksi, niin silloin arvokkain asia mitä omisti oli oma sana,:lupaus. Silloin riitti miehen sana, se oli arvokkain omaisuus, mitä oli. Mitä nykyään on: rottia jotka syö omasta pesästä. En toki sua tarkoita edellisellä. Koska olet näemmä oivaltanut, missä mennään: Eikö kannattaisi harkita täydellistä elämänmuutosta?
T: Fossiili :laughing:

Määpä tunnustan. Mulle muuten on sanottu, että mä en ole vaikeasti lähestyttävä ja pidän imartelevana, että kaks tyyppiä, jotka inhoo turkulaisten lisäksi monia muitakin ihmisiä, jostain syystä on sanonu pitävänsä musta. Se on tärkeämpää mulle kuin ryhmän hyväksyntä, olen tajunnut.
Ja sekin on tärkeää, että saa hyväksynnän juuri silloin, kun on rehellinen, eikä yritä miellyttää. Ernestiys on merkittävää!

Sää on puheenaiheena kummallinen. Kun ihmiset on ihan vieraita, mut haluaa osoittaa jotain hyväntahtoisuutta vierasta ihmistä kohtaan tai ihan vain sen, että huomaan sinut, ne puhuu säästä, koska se on asia, joka yhdistää. Ja kun läheiset ihmiset vieraantuvat ja etääntyvät ja lopulta eroavat, he saattavat huomata keskustelevansa säästä…

haha miks en olis ylpee ei tääl oo mitää vikaa asuu. ite oot vissii helsingistä ni ymmärrän kyl hyvin noi sun kommentit.

ja mää vai? kyl mää syntysin lapis mut nuorena mää asusi iham muual ja nymmää asun tääl maailmankaikkeuren navas. ja ihammeirän velvollisuutemme on kiusata teit turkulaissi. soommoro! mansejuntttius on toinen ihana asia: ja sit ku tota noin mää olin tota noin Messis ja tua noi martti ja pantse ja juice oli siel ja se oli niinku tota noin se juttu ja kun mun pikkusiskon likkakaverin kumminkaimanserkku seurusteli vuonna -82 Popedan basistin kaa, me ollaan Paten kans tosi hyviä kaveRreita.

no ei ne nyt ihan aidosti menny. yritys hyvä kymmenen :unamused:

ihan miten vaan, Piis :sunglasses:

Jep :slight_smile: Turku vaan on ennenkin herättänyt tässä foorumissa keskustelua, muistan kyllä… Miksei esimerkiksi Rovaniemi tai Jyväskylä tai Oulu… :smiley:

Jos on valittava Jyväskylän yök ja Turun välillä, valitsen Turun. :sunglasses: Vai pitäiskö käyttää imperfektiä… :wink:

Terveissi tutuil! :laughing:

Muistakeeha lapset kun sinne nettilöihin määttä, jotta suojaatta sitte sitä yksityisyyttä, ettei mittää pahhaa piäse tapahtummaa! Mörkö tulllepi ja syöpi!!!

(nyt on oikeesti niin väsy, ettei mitään järkeä päässä, mutta sen hauskempaa mulle…ja ihan selvin päin.)

Nää on nykyajan ilmiöitä nämä stadilaisten (ja ympäryskuntien) Turku-purkaukset.

Olen koettanut miettiä syytä tähän ilmiöön, joka alkoi vasta joskus 90-luvulla. 12 vuotta melkein keskellä stadia asuneena siihen ei ole voinut olla törmäämättä. TV:tä en katso, mutta kai nyt stadikeskeisellä medialla on sielläkin lusikkansa sopassa.

Syitä (vihamielisyyteen) lienee useita. Tietty suurin osa pikkupaskiaisista on kritiikittömästi oppineet vaan mollaamaan jotain kansanosaa. Mutta kovin sana lienee itsetunto: se kohottaa itsetuntoa että on joku jota parjata, kun itse on luuseri. Ja miksi juuri Turkua eikä Nurmijärveä? No siksi tietysti että Turusta tämä maa on saanut alkunsa ja monet instituutiot (kuten Helsingin Yliopisto 1600-luvulla) että Turku katsotaan jollain lailla potentiaaliseksi vastukseksi… ja Turkulaisilla on itsetuntoa ihan sopivasti. Mutta turussa opiskellessani kukaan ei kysynyt keltään, mistäpäin olet, saati arvostellut ihmisiä puheen perusteella.

Kun TPS ja Jokerit olivat 90-luvulla keskenään SM-finaaleissa useaankin otteeseen, oli se ilmeisesti laukaiseva tekijä jonkinlaiselle anti-Turkulaisuudelle. Mutta samapa se. Onneksi helsinkiläisistä suurin osa on empaattista ja mukavaa porukkaa.

:laughing: Ihan samalla tavalla voidaan sanoa esim. sektorista Lahti-Kuopio-Oulu… :smiley:

Mun Turku-mollaus on ihan vaan leikkiä… :slight_smile: Emmä ny niin pönttö ole, että mä syyttäisin tosissani omista epäonnistumisistani tai pettymyksistäni kaupunkia… :wink:
Mul vaan kävi niin, että kun opiskelin, kaikki paitsi yksi tuntemani syntyperäinen turkulainen muuttivat valmistuttuaan poies ja mä jäin yksin. Ja mä olin sitä jonku pari vuotta… Silloin joka ikinen rakennuskin tuntui muistuttavan toiveesta, joka ei toteutunut. Mutta nyt mulla on uusia ystäviä, ihka oikeita ja rakkaita. :smiley: Ja vaikka ihan ydinkeskusta on r u m a, Tuomiokirkon ympäristö, Suurtori, Brahenpuisto, jokiranta, Samppalinnan mäki, Vartiovuori (varsinkin syksyllä, kun se on ihan täynnä keltaisia vaahteroita) on kauniita… Mutta jokin täällä mättää, kunnallispolitiikan yhteydet isoihin rakennusfirmoihin mm. Että kuka ne asiat oikein päättää… Mutta meri on ihana. Ruissalo. Mä olen nähnyt siellä vaikka mitä eläimiä… kesyn ketunpojan, aikuisia kettuja, supikoiria, hirven parin metrin päästä… ja tietysti lintuja. Ja Kuuvan kalliot! Paljon, paljon kaunista. Ja kauniita kirkkoja, joihin menen joskus harvoin katselemaan ja istuskelemaan ja joskus kuuntelemaan musiikkiakin. Ja ihana kirjasto! Joo paljon on hyvää ja kaunista. :sunglasses:

Ja perkele kun varmaan sen uuden hienon kirjaston takia lopettanevat sivukirjastot. Minen ala!

T.turkulainen

Itsekin olen tuota Turku-vihaa miettinyt moneen otteeseen. Eipä siitä nyt niin nokkiinsa osaa ottaa, kun en itsekään alkuperäinen turkulainen ole, mutta kyllä sitä välillä miettii ihmisten typeryyttä. Olen todellakin kuullut näitä lausuntoja, joiden mukaan kaikki turkulaiset ovat roskaväkeä ja koko kaupunki muutenkin paska paikka, koska ovat jutelleet YHDEN turkulaisen kanssa joskus vuonna ysikytjotain ja tämä on osoittautunut typerykseksi. Harmi etteivät ole mukana politiikassa. Voisivat saada näillä älynlahjoilla paljonkin hyvää aikaan.