Turhauttavaa 2

Homma etenee !

Varmaan olette huomanneet kuinka vaikea on pälätyksen keskellä pysyä aihealueella.
Ehkä se turhauttaa muitakin Enemmän tai vähemmän , oma turhautumiseni hiipuu kilpaa hymyn kasvaessa :slight_smile:
Sehän on selevä etten ole ehdottoman oikeassa missään . Olen tullut provosoituneeksi päläpäläplääpäästä.
Alkuun turhauduin kikkeliskokkelishoitolan ammattipälättäjän tyhjästä alkaneeseen loppumattomaan läpä-
päläpälään . Siitäkin voitte itse tehdä diaknoosit , kukin omista lähtökohdistanne.

Paavi oli orpi & kyrpi puheessaan , ollut huolissaan syyrian tilanteesta. Käskenny niitä lopettaa toistesa
tappamisen. Samalla unohti kertoa vatikaanin omistavan asetehtaiden osakkeita . Voi miksi sen faijja
ei käyttänyt kortsua.
Siinähän uskotte jokka uskotte. Minulle ovat pelkkä huono vitsi hela uskontokunnat .Yhtä huonoja kuin
keskitysleireistä väkisin väännetyt !

Turhautunut olen eri uskontokuntien ylläpitämiin alkoholismin luulemushoitoloihin .
Yhteiskunnan varoja käytetään joka tasolla kummallisuuksiin jokkei perustu oikeesti mihinkään .
Samoihin tuloksiin päästäisiin valmentamalla juomisvimmansa kanssa painivaa heittämään volttia.
Siis aivan varmasti voltinheitolla päästäisiin samoihin tuloksiin sinnesuntänne ja totanoin hoitoloiden kanssa.

Ongelmaksi tulisi kukkahattutätien ja setien sijoittaminen. Kas kun heidän oma raittius vaatii hoitoihin
huijjattavia . Eli joudumme heikolla perustalla olevien raittiutta ylläpitämään kärsivien joukkotuhonnalla :imp:
Oikeestihan se on niin että . AA- ryhmätkään eivät jatka toimintaansa ellei sinne tule tulokkaita joille voi
syöttää pajunköyttä . Sitä oljenkortta joka on oljenkorsi , joka vedettäessä katkeaa.
Arvakkaas miksi ryhmiin ajautuneiden on oltava sekaisin juomisestaan ennen ku sinne kannattaa mennä ?
No siks , ku kuka normijärkinen voi uskoa siellä syötettävään soppaan ellei ole kertakaikkiaan juonu aivo-
jaan jäähylle. Senkin voi kuvitella miksi pään selvettyä suurin osa väistyy takavasemalle ? Vastakkaa ite.

T… Kanthoona :sunglasses:

Turhautumisen jatko-osa alkaa hieman itseään toistaen samalla tavalla kuin ykkösosa. Ykkösosaakaan ei muistaakseni ole lukittu, joten senkin olisi voinut nostaa uudelleen framille jos edelleen turauttaa.
Siinä oli paikoitellen melko hyvääkin júttua joiltain.

Kikkeliskokkelis läpäläpälä? Eikös nyt kuitenkin sentään “plääpälpälpälpääppllääååpooåå” :question: :bulb:

Ehkä hekin voisivat vaihtaa kukkahattunsa foliohattuun, ja alkaa kirjoitella internettiin salaliittoteorioita. :smiley:

Tässä lienee sitä vuoropuhelua, joka Kanttoonalle näitä herneenvarsia nenän kasvattaa. Ei tästä nyt vuosikausia kannata kiukkuinen olla. :laughing:

Avautuu hiljakseen palstan tarkoitus.

Jos jokainen raitistunut alkoholisti muistaisi omasta paskakaivostaan edes pienen haisevan murusen verran tai puhumattakaan yhtä hyvin ja kirkkaasti, kuin vuosia sitten nettipalstalla kokemiaan vääryyksiä, niin tuskinpa jaksaisi täällä länkyttää moisista kännirapulaselviämishöpötyksistä. Jokainen juoppo on taatusti aiheuttanut itse harmia läheisilleen ihan riittävästi, eiköhän niissä riitä ruotimista omiksi tarpeiksi ihan jokaisella meistä. Ja kun se oma lantaläjä on käännetty, niin tuskinpa riittää kiinnostusta toisten paskaläjiin kajota. Jotain on jäänyt tekemättä ja kesken, se on minun mielipide ja mielipidehän on jokaisella, kuten persereikäkin, Pumppista lainatakseni (ehkä paras mietelause palstalla ikinä). :laughing:

Pihalla olen kuin se kuuluisa talonmies… :unamused: Mikä ihmeen tarkoitus tuolla smokkiherran lainauksella on ?

Joo, olipas Somokilta & sätkältä pelkurimainen temppu. Ei uskalla veetuilla omihin nimihinsä, vaan piti kaivaa arkistosta eri asiayhteyteen tarkoitettua tekstiä sysätäkseen vastuun muille ja säästääkseen itsensä, tyypillistä smokkiväen käyttäytymistä. Koska Smokki tuon sanoman on tuonut esille, niin ainakin minä hänen lainaamansa tekstiä pidän ihan hänen omana sanomanaan.

Minusta kukin nettikeskustelija on yhtä fiksu kuin hänen viimeisin viestinsä. Ylilyöntejä sattuu tai on ainakin sattunut yhdelle sun toisellekin täällä, ja on minusta vähän arveluttavaa kaivella arkistosta jotain vanhoja tulehtuneita keskusteluja ja nostella sieltä palasia tähän päivään luettavaksi.

–kh

Ehkä siinä jokin osui ja kolahti :wink:

Ketju suljetaan asiattomana -Päihdelinkin moderaattori