Tuore poikaystävä ja päihteet

Heej, en tiedä minne pitäisi kirjoittaa mutta jo toista kertaa olen päätynyt tukemaan päihderiippuvaista henkilöä. 14-16 kesäisenä kasvoin alkoholistin toilailuja seuraten, läheinen naispuolinen n.40v. Olin masentunut enkä jaksanut opiskella…pääsin kuitenkin irti yli ja elämä alkoi uudelleen.

Nyt olen 21, asun ruotsissa ja kaikki on paremmin kuin koskaan. Paitsi että tuore poikaystäväni kertoo nyt kaikkea itsestään…kaksisuuntaisen mielialahäiriön tunnusti heti alussa enkä tuota niin hätkähtänyt. Nyt kertoi jääneensä kiinni huumeista toistamiseen ja vankila saattaa odottaa…hänellä on vain minä jonka vuoksi edes yrittää. 25v ja muka tiensä päässä. Hän on hyvä ihminen ja haluan olla tukena jos hän vain tekee kaikkensa parantuakseen.

En vain tiedä miten tuon saisi tajuamaan ettei alkoholi / huumeet auta ja luopumaan niistä. Haluaa kyllä muttei kestä kaikkea paskaa elämältä. Ei siis juurikaan käytä huumeita, harvoin sortuu silloin kun on vaikeaa.

Sekava teksti en tiedä mitä ajatella. Baarista kotiuduin ja pakko purkaa kiitos ja anteeksi.