Tunteeks kukaan tän "kaavan" ??

Niin eli voisko joku kertoa mitä tällainen huume oikeen on, kun: 2-(3-metoxyfenyl)-2-(etylamino)cyklo-hexanon

Voisin laittaa kuvan tuosta pussista, mut en oikeen viitti… Sit täs on viellä tällaisia merkintölä: CAS: 1239943-76-0
Parti 3
Ja 2 grammaa lukee tossa ( 2g )

Tuota otin niinkun joku 0,01 grammaa ja aika kaffelle meni! Psykedeeliselle tasolle meni ja ihan mieletön euforia. Niin kova euforia, et oli pakko mennä sängylle makaamaan silmät kiinni ja nauttii olosta. Sit yhtäkkii heräsinki… Olin niiku nukahtanu, vaiks pupillit oli aika isot…

Kertokaa ihmees mitä tuo on, jos tiiätte…
[Poistettu hintatieto - Päihdelinkin moderaattori]

~thisnuty~

http://www.drugwiki.net/blog/
Jos osaa yhtään ruotsia.

En kyllä tajua sit sanaakaan Ruotsia…
Mut toi on ilmeisesti tutkimuskemikaali?
Voi harmi, kun en ymmärrä tosta yhtikäs mitään… :cry:

Voisko joku Ruotsinkielitaitoinen kääntää mulle vähän tota pähkinänkuoressa?
Ku en tie onko toi Stimulantti,Psykedeeli,Dissosatiivi vai mikä ihme…

Ainakin niin hyvä olo tuli minimaalisesta määrästä, et oli pakko mennä sänkyyn makaamaan silmät kiinni ja nukahdin sit sihen, ku oli niin hyvä olla. Laskujakaan ei tunnu tulevan olleskaan… :slight_smile:

~thisnuty~

toi on methoxetamiini (MXE)… minulle oli joskus puolisen vuotta sitten tulos tota mut se tilaus tyri jotenkin…
aine on dissosiatiivi… tai oikeastaan opadisso… opiaattien puolikin tulee aineessa esiin…
aine taitaa olla jo lääkeaine listalla, tai en ole ihan varma tuosta…
lue psychoactive vaultista enemmän… sielä on jo paljon keskustelua aineesta…
psyvault.net/viewtopic.php?f=46&t=3461

On lääkeaine listalla ja noi kommentit luettuna tuolta uskoisin aineen menevän huumausainelistalle jossain vaiheessa. Todennäköisesti tulee testattua joskus, kun aineen pitkäaikaisvaikutuksista on hieman enemmän tietoa. Suht päräyttävästä aineesta ilmeisesti on kysymys ja moni hihapeijjoonikin tähän näköjään on tykästynyt.
Negatiivistä tietoa ei ainakaan vielä netistä löydy… Yhtään kommenttia en nähnyt jossa joku sanoisi että tuohon en enää koske? (Outoa,koska joka ikisestä muusta aineesta löytyy kansa joka sitä vihaa???)
Aine on kuitenkin jonkinlainen dissosatiivi ja dissosatiivisille aineille on tapaista, että osa käyttäjistä vihaa dissojen tuomaa olotilaa eikä siksi uudestaan käytä kyseistä substanssia.
Mielenkiinolla jään seuraamaan sivusta mitä aine tuo tullessaan niin käyttäjille, kuin yhteiskunnalle… Vai tuoko siten mitään ja menee perus RC kategoriaan.

Myös vaikutuksista pimeän näköön on jo havaittu jotan myös lääkeaine potentiaaliakin aineesta todennäköisesti joskus ehkä löytyy. Yksi puolisokea kirjoittaja kertoi vasemman silmän näön parantuneen huomattavasti ja vaikutukset olivat kestäneet jo viikon käyttökerrasta. Eli mielestäni tämä aine kannattaisi tutkia lääketieteellisesti. Käyttäjät kertovat muun muussa näkevänsä pimeässä.

Tosta voi tulla huume “yleishuumeiden rinnalle” en oo kokeillut ikinä kun en rc-roskaan koske mutta tuossa voi olla potentiaalia kun kaverit ja tutut on vetäneet ja kaikki on sanonut että kannattaa ainakin kokeilla että on pirun hyvää ja tällasta juttua.

Mä luin englanninkielisiä tekstejä läpi foorumeilta paljon. Kokemuksia siis. Tämä muuten ei ole enää kauaa myynnissä tuossa muodossa ainakaan briteissä ku siellä meni laittomaks. Myyvät varastoja 20% alennuksella. Hakuun kannattaa lisätä maa, koska usea maa ei tuo Suomeen… Kanada oli yksi ja USA ei ainakaan tuo… Itse en luota oikein Aasialaisiin työkulttuurin takia. Läpi tulee jos joku tilannu budia, koska varmat havainnot tehdään eka. Eikä mitään mahiksia tunnistaa kuoresta. Oon swapan eurocoinssei aikanaan juuri noin pakattuna. THC-johdannaisetkin haistavat joten suurella massimäärällä en samassa satsissa tilais… Nii, niistä kokemuksista; kaikki tuntui pitävän tuosta. Ensin egokuolema ja pari h siitä tosi hyvä fiilis kuulemma. Tulee kohta eri nimellä. ja vähän muutetulla kaavalla.

Osa sano jopa oikeaa ketamiinia paremmaksi… Harva tosin oli sitä testannut. On useita foorumeita ku googlaa legal high tai research chemicals. Mä tahtoisin kokeilla sitä Gocainia mut en usko että olis kunnon “kosksumaista”. Matrixin tuotetiedot olis kiva nähdä… Parhaat tuoteet näkee kun varastot tyhjänä suht suurista määristä… :wink: Lisäks enkun Wikillä kattavat tiedot jotka lähes ainoat viralliset tiedot… Osalle se 1 kapseli oli liikaa, osa otti sen ja jotkut enemmän…