Tuli läträttyä

Moi

Puoli vuotta on menny tosi hyvin, ei mitään ongelmia. Eilen olin ihan kammolärvit, en muista mitään ja oon lähetelly idiootti viestejä semmosille ihmisille joille ei pitäisi. No livenä en luojan kiitos tehnyt mitään. :unamused:

Kauhistuttaa että mitäs nyt. Oon vieläki kännissä. Ois sellasta antabus vaikutteista tuolla kaapissa mutta en voi vielä ottaa koska en puhaltanu vielä nollia. Missähän vaiheessa sitä voi ottaa, uskaltaako tänään? En halua että kesäloma menee pilalle ryyppäämällä, vielä ois muutama viikko jäljellä.

Pää sekasin, kammo morkkis, kaduttaa ja hävettää ja oksettaa. Kun sais ne viestit takas, siis niissä ei ollut mitään haukkumista kenellekään, lähinnä jotain helvetin lemmenviestejä semmosille jotka ei ees oikeesti kiinnosta, miten voin olla niin pässi. :blush: :blush:

Huominen kun tulis, olis jo parempi olo, sais edes syötyä jotain.

Ei ne ihmiset oikeesti ota kaikkia viestejä ihan vakavissaan. Niitä “kännipuheluja” tulee vähän itse kullekin aina välillä. Enempi niihin reagoi olankohautuksella. :smiley:

Mulle kans tulee noita känniviestejä tiettyinä juhlapyhinä. Mutta koska tiedän, että kirjoittaja on humalassa, niin en niitä sen enempää noteeraa.

Kyllähän se tietenkin ymmärrettävää on nuo häpeän tunteet, jotka siihen liittyy ja joilla omaa käytöstänsä arvostelee /tuomitsee. Olenhan itsekin kännissä samaa puhelinrumbaa käynyt läpi. Hauska juttu sinänsä, kun selvinpäin oli tosi lukossa, eikä oikein kyennyt ilmaisemaan välittämistä muille ihmisille, mut sitten ku oli kännissä, niin kaikki viestin kohteet muuttukin parhaiks kavereiks tai ystäviks. :smiley: