Tukiryhmä Facebookista

Moi! Olen lukemattomia kertoja yrittänyt lopettaa dokaamisen. Viime vuonna onnistui tipaton lokakuu, tänä kesänä olin viikon paastolla, jolloin en luonnollisesti juonut viinaakaan. Lokakuun jälkeen juominen jatkui ennallaan, paaston päätin nelostuopilla ja juustohampurilaisella.

Nyt päätin yrittää vielä kerran. Kirjoitin Facebookiin näin: “Mä lupaan olla dokaamatta alkoholia yhtä monta päivää kuin tämä status saa tykkäyksiä.” Status sai yllättäen 143 tykkäystä, eli minun “täytyy” olla selvin päin ensi helmikuuhun saakka. Tiedän, että tällaiset eräpäivälakot ovat tyhmiä, ja tarkoitukseni on suunnitella täysraittiutta näiden selvien kuukausien aikana. Saan selvästi voimia Facebook-tukiryhmästäni, sillä ensimmäiset kuusi päivää ilman viinaan ovat olleet käsittämättömän helppoja.

Kerron tämän vinkiksi sinulle, joka et ole löytänyt sopivaa tapaa lopettaa juominen. Ehkä tällainen sopisi sinullekin?

Pidän viinalakkoni sujumisesta julkista Facebook-päiväkirjaa “116 päivää ilman viinaa” (116 päivää oli ensimmäisen päivän tykkäysten määrä, sittemmin niitä tuli rutkasti lisää).

Käy katsomassa, jos kiinnostaa:
facebook.com/pages/K%C3%A4% … 357?ref=hl

Kaippa se motivaattorista käy tuommoinenkin. Itteäänhän siinä vaan sitten kusettaa jos tää on näitä huomionhakuja. Kunhan vaan ottaa homman tosissaan. niin tyyli vapaa.