tukihenkilöä

etsin tukihenkilöä jolle voi kirjoitella kun on vaikeaa.

mut kerron ensin vähän taustoja olen 38 vuotias mies aloitin pelaamisen netissä kun paf antoi ystävänpäivänä ilmaista peliraha eli aika alussa kun paf tuli nettiin.

alussa meni muutamia kymppejä sitten koko palkka ja joskus tuli voittoja paljonkin.
mutta mitä enemmän voittoja sen enemmän rupesi menemään.
olen eronnut peliriippuvuuden takia ja nyt olen perustanut uuden perheen ja sama on kohta edessä.vaimoni ei tiedä pelaamisestani ja joudun valehtelemaan voitoista/häviöistä
mielialat vaihtelee ja koko ajan on ahdistunut olo.

tänään kun kirjoitan tätä olen hävinnyt 600 euroa laina rahaa.
koska omat on jo pelattu moneen kertaan.
en ehkä pidä rahan menettämistä pahimpana vaan oireita vitutus,masennus ,mielialanvaihtelut,valehtelua ei jaksa innostua mistään asiasta parisuhde voi hyvin jos on voittanut mutta huonosti kun on tappiolla.

siis jos joku joka on päässyt tästä irti ja vois auttaa olisin kiitollinen

Hei, nyt vaan tsemppiä peliin. Tämä valttifoorumi ja www.voimapiiri.fi on hyviä paikkoja löytää vertaisia ja keskustella asiasta. Voimia sinulle, muista että päätös olla pelaamatta on yksin sinun. Kukaan muu ei sitä voi tehdä puolestasi. Itselläni oli myös vaikea joulun pyhät. Tuli pelattua aika paljonkin, ja harmittaa kun niillä rahoilla olisi päässyt vaikka ulkomaanmatkalle.

Nyt vaan tsemppiä ja olla pelaamatta. Siinä on tavoitteita ihan tarpeeksi. Kun on pelaamatta, sulkee pelitilit, antaa pankkitunnukset toiselle, on vain pelaamatta niin elämä lähtee eteenpäin pienin askelin. Tärkeintä ettei enää tunge senttiäkään siihen pohjattomaan pelikaivoon. Paf sentää lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen. Lyö itseäsi olalle ja kerro totuus puolisollesi ja jatka elämääsi. Pelit ovat taaksejäänyttä elämää, tee päätös siitä itsellesi.

Moi

Voin antaa sulle tukea ja neuvoja miten selvityä sekä miten itse olen
päässyt peliriippuvuudesta eroon. Laita mailia funatwork@luukku.com.

t.Alex

.