Tramalin / Tradolanin lopetus

Hei,

Kertokaas teidän tarina lopetuksesta. Kauan kesti lopettaa, mitä viekkareita saitte ja kauan ne kesti. Oon ymmärtänyt et riippuu ihmisestä tosi paljon. Tiedän että pitäis lopettaa hitaasti… Välillä joutunu syystä tai toisesta olee pari päivää ilman ja se on jotain aivan kamalaa. Oon syönyt sitä nyt putkeen ainakin 1.5v. Ja siis oikeesti kipuihin, mutta haluisin tietää että mitä kipu on ilman lääkettä. Sitähän ei tiedä vielä vieroitusvaiheessa kun ne hetkellisesti kovenee.

Onko sulla ollut ongelmia tramalin kanssa?

Terveisin Uupunut

Minulla on mennyt Tramalia varmaan kolmisen vuotta ja joskus keväällä se haluttiin hoitoryhmän (joka ei koskaan ole minua tavannutkaan) päätöksellä lopettaa, ihan tuosta vaan vaikka selkäkivut on ihan yhtä aktiiviset kun tähänkin saakka ollut. No, en ole lopettanut. En voi enkä myöskään suostu ennen kun saan jonkun toisen vaihtoehdon lääkitykselle. Kuntoutusta ne kaikki hokee mutta maksusitoomusta ei kukaan siltikään kirjoita, kun en ole “tarpeeksi kipeä”. Ei minulla ole varaa maksaa fysioterapiasta montaa sataa kuukaudesta. Hermoblokadiakaan ei aleta laittamaan, joten olen ihan tyhjän päällä jos lääkityskin lopetetaan. Olen jokaiselle lääkärille vaan sanonut, etten ole pystynyt lopettamaan. Vähennyskin on siinä ja siinä.
Joten… No en voi siis oikein kertoa, että miten lopetus onnistuu kun en ole siinä onnistunut, enkä myöskään ole kovin halukaskaan täytyy myöntää. En tässä tilanteessa.
Olen tästä paljon kirjoittanut saunan puolella. :slight_smile: