Tramal

Kuulin joskus joltain etta yli 500mg tramadoliannokset voisivat olla vahigollisia. Saatana kun on vetanyt niin kauan opiaatteja etta on helvetin vaikea olla syomatta Tramadoleja jota saa vapaasti. asken otin 50kpl 50mg. Katotaan sanooko. Unohtu lahettaa. Joo toimii mutta en kylla suositele tollasia maaria ainakaan jos ottaa samaan aikaan kolme telaa.

Sain nuokut ensimmaista kertaa 10.paivaan. Oon syñny jotain10-20mg Xanoria, 600MG LYRICA ja pilvi. En ole viittiny menna hostelliin pilkkimaan vaan oot kavelly kaupungilla ja tormailly ihmisiin :wink:

Yli 400mg:n kerta (päivä?)-annoksissa epilepsiakohtauksen riski on ihan todellinen, joten kannattanee olla jotain kouristuksia ehkäisevää bentsoa varalla. Mulle on tullut suht. epämiellyttäviä oloja jo 100+ mg:n päiväannoksilla, vaikken yleensä oo ottanut kuin 50-75mg kerralla; ihme lihasnykäyksiä ja tosi hermostunutta meininkiä ja nukahtaminen on venynyt aina jonnekin pikkutunneille, ei oo ihan mun kuppi teetä toi vaikka silloin tällöin käytettynä jo 50 mg:kin vie kivut tehokkaasti tuntikausiksi eikä mee samalla tavalla pöllyyn kuin vaikkapa kodeiinista…

Tässä äskettäin heitin huiviin 2kpl 10mg pameja,sit perään 1200mg tramadolia.Potkas ihan kivasti,mut jos ei o toleja ni eipä kannata tehä moista.

Lyrica estää kouristuksia :slight_smile:

No ei tasan estä, vaan aiheuttaa! Kaveri söi 600 mg ja sai epileptisen kohtauksen yöllä. Ja ei ole ainoa, joka kertoo moisista.

Vai lyricaa vielä sekaan,bentsoja pohjalle jos ottaa enemmän.Eräs tyttö kramppas 400mg:stä,et semmosta urheilua o tramalin popsiminen.

Joo taidan jattaa noi 2500mg kerta-annokset. Tosin oon popsinut teloja kuin karkkeja, rivoja ja lyricoita. Taalla Espanjassa saa niita ilman reseptia ja 60kpl maksaa vain n.8-9€. Soos Tramaleita saa ilman reseptia.

Ja aiehuttaa niitä isoilla annoksilla.

Valistus ei toimi vieläkään. Nyt karkkipäiväsi alkaa olla lopussa ja voin sanoa että tervetuloa karmea olo.
Voit miettiä nyt sit kannattiko. 600mg rajana kouristuksissa ja tuollakin määrällä saa reflat muutamassa viikossa.

Itsekin sain pari pakettia Apteekista Madridissa, toisesta aposta en saanut eikä espanjalainen kaveri ollut saanut kolmannesta. Kuulemma oikeasti vaatisi respan, mutta suurin osa apoista myy ilmankin.

Lyrica on epilepsialääke eli epilepsialääke joka aiheuttaa epilepsiaa/kouristuksia!?? Mulla on päivä annos kohtauksien estoon 300mg aamuin illoin eli 600mg eikä ole tullut yhtään epileptisiä/kouristuksia kohtauksia. Mut eri ihmisiin toimii erilailla.

Nyt kun katson taaksepäin itseäni jolloin söin Tramalia 400Mg päivä melkein kaksi vuotta niin vasen puoleni niinkuin putos hetkeksi, kaaduin kävellessä ja semmosta. Hyvin huolestunut ja kun ajattelen taisi loppua Tramalin lopettamiseen, hiton hyvä lääke polvisärkyyn ja parani kun pantiin kaksi hidasta 200Mg. Jotenki teki onnelliseksi vaikkei mitään masista olekkaan ollut, taitaa toimia kaikilla eri tavoin.

siis mitä saa espanjasra ilman reseptiä?

Mene Kreikassa apteekkiin jossa lukee pienellä Doctor, takahuoneessa on vanha mies ja mittaa sulta verenpaineen ja kirjoittaa ihan mitä haluat.

Intiassa sama.

Vaikka se onkin epilepsialääke, niin kyllä se silti saattaa aiheuttaa kouristuksia, varsinkin liikaa otettuna ja tyhmästi kombotettuna. Mikä sitten on kenellekin liikaa, riippuupi taas niin ihmisestä. Kyllähän se mainitaan Lyrican pakkausselosteessakin(muistaakseni), että lääkkeen sivuoireina saattaa tulla kouristuksia. Monet masennuslääkkeetkin aiheuttavat masennusta, benzot saattavat lisätä ahdistusta jne. Hyvä toki, jos Lyrica toimii sulla, kuten pitääkin :slight_smile: .

Tramadolia, itselle lykkäsivät kaksi pakettia Zaldiar-nimisiä poretabletteja, joissa oli 37,5mg tramadolia ja 325mg parasetamolia. Kuulemma myös ihan geneerisiä 50mg tabletteja saa.