Tramal Lyrica Diapam alkohoili

Vedin mielestäni pienet tramadol överit. otin 1200mg ja tuli tavallaan vähän ahdistunut ja levoton olo. join pari kaljaa päälle mut ehkä se tasaantu sit. oSAAtteko muuten sanoa tramal retardin ja tradolan retardin erosta jotan. Kiskoin niitä paljon ku ei tuntunu pärisevän. no tänään sitten 20mg pameja ja joku 1500mg lyricaa ja kymenen kaljaa. en tiedä onko hyvä idea mutta jotenkin sitä ettii rajojaan. En tiedä.

Jos et ole kokenut päihdekonkari, niin voin kertoa, että tuolla combolla jossa on överiannos Lyricaa+10kaljaa+pari kymppi pamia, niin saattaapi tulla aika sekainen fiilis. Sinusta nimittäin tuon Lyrica buusterin kanssa tuntuu, kuin olisit juonut olutta lavallisen :smiley:
Muisti menee todella helposti. Olen alkoholi+Lyrica 600mg combolla ollut 10kertaa putkassa, koska olen sammunut epäsopivalle paikalle.

Joten omista kokemuksistani johtuen, jättäisin sinuna väliin.

Ps. Ja taitavat nuo tramadolia depot muodossa sisältävät pillerit, olla vaan eri lääkenimillä.

Mikä vitun kokenut konkari? kamoon, kaikki tääl nappailee jotain ja mul on 2 vuotta jatkunu lyrican käyttö, bentsoja satunnaisesti mut yleensä aina juo sen muutaman ehkä se johtaa 10 kaljaan mut mitään hengenvaaraa ei ollu. Tramadolia silloin tällöin, lähinnä tykkään hitaista eli piriä vedän jos tarjotaan mut en ite säädä. sama teksin kans. Jos on niin joo. Tradolania saan helposti reseptillä että ei sen puoleen mut ehkä pidän nyt vähä taukoa. Lopetin venlaflaksiinin ilman mitää oireita enkä koske siihen paskaan enää koskaan.

Juu tuo “konkari” sanavalinta oli heikko. No mikäs siinä. Onhan sinulla ainakin toleja. Kyllä sitten arvelisinkin, että sekoilut jää pois kuvioista.

Itsellä vaan Lyrica ja kirkasviina teki aika tepposet päälle…

Joo ei oo trolli. Lopetin SNRI:t jo kuukaus sit. Mut jotenki himotti vetää sitä Tradolania kunnol Lyrican kans. Tuli ehkä heikko olo. No nyt kuivil nois masis paskoista, jos en saa unta ni kiskon ketiapiinia sit. Siinäpä mun doupit

unohdit myös pirin vetämisen, eikös se ole “douppi”?

En vetänyt pirii noitten kans. tänään sit 750 lyricaa, pari kympin pamia ja jonkunverran kaljaa, en tiedä. Onko järkevä kombo? Ehkä sit kasipalloo illal, en tiedä

Nojaa, ite jättäisin koko lyricat pois. pamitkin jättäisin, xanoria tai rivatrilia käyttäisin jos haluasin niillä päätäni sekoittaa viinan kanssa, tosin tole bentsoihin itellä, että ei edes tuo 20+ mg rivatrilia mikä vastaa jo melko huimaa määrää diapamia vaikuta mitenkään, tosin käytän säännöllisesti ja rivoja syönyt 4mg/pvä pari vuotta. pelkästään diapamia ottamalla 150mg ei auta kuin hieman rentoutumaan. Tosin alkon kanssa en näitten kanssa pelleile, enkä muutenkaan, joskus jos ei uni tahdo millään tulla niin sitten otan muutaman kaljan kyytipojaksi tv:tä katsellessa. myöskin ennen oli tramali nyt bubrenorfiini, joten hengityslama on aina likellä, varsinkin tuolla kombolla. Tuosta sinun lyrica, diapam, kaljaa + kasipallo niin… Itse pitäisin jonkun ainakin vierellä vahtimassa hengitystä jos sattuu tipahtamaan… (hengityslama saattaa iskeä vaikka olisit ennenkin vetänyt saman kombon… joten ei koskaan kannatta luottaa siihen, että oon ennenkin vetänyt ja isomman määrän…)

Käytin yli puolivuotta Lyrikaa 3300mg. Tramalia 400mg, Diapamia 35mg, Temgesic 0.4mg Opmamox 15mg ja muita kolmiolääkkeitä ja ei mitään eroa alkon kanssa kun niihin oli tottunut. Lääkäri sanoi että syö lääkkeesi ja varovasti haet rajat alkoholiin, oli muuten reilu lääkäri joka ei ruvennut saarnaamaan kuten monet vaan totesi et mihinkä tiikeri raidoistaan pääsee. Piti toimintaa jopa turvallisena mitä muut lääkärit kauhisteli mutta Pohjalainen kertoo totuuden ja sitä on kehuttu kun usein valehdellaan ja vähätellään. Nyt menee vahva Karhu 8% ja neljän jälkeen aukeaa kossupullo ku on perjantai, niin sain jotain uutta särkylääkettä edellispäivänä ja pärjään yhdellä Teemulla sen pahimman ajan aamulla. Olen lähes kivuton mutta romut jalat polvet vielä vaivaa.

Juu tottahan tuo on, itekin olen hakenut rajat alkoholin kanssa monen erilääkkeen kanssa, alkaen panacodeista, tramaliin, nyttemmin bubrenorfiinin kanssa, tietysti mukana myös monet muut eri kipulääkkeet ja bentsot. Aina kun ollaan vaihdettu johonkin uuteen tai lisätty olen ottanut iisimmin ja tunnustellut tilannetta ja pyytänyt jopa vaimoa vähän vahtimaan jos en huomaa itse jotakin normaalista poikkeavaa tapahtuvan. mutta se siitä. Kyllä ne monet lääkärit on ihan reiluja ja ihmisiä nekin on, joten yksilöllistähän tuo on… offtopikkia → Muuten NK, hienoa kuulla, että olet lähes kivuton, mitä uutta lääkettä sait? kiinnostaisi itsekin kuulla. Oon itekin tässä miettinyt kun on alkanut tuo yhden vian leikkaushaavan paraneminen joten päästään selän kimppuun ehkä taas parin kuukauden päästä, niin vaihtamista lääkitystä johonkin, kun vituttaa tuo bubrenorfiinilaastari kun ei saa käydä saunassa eikä edes olla pitkiä aikoja kuumassa kylvyssä ja nyt kun tuo leikkaushaava tässä vuoden jälkeen on jo mennyt suhtkoht umpeen niin varmaan pääsen käymään jo lasteni kanssa uimassa ja saunassa talvella jos ei olisi tuota laastaria… niin onko tuo saamasi kipulääke jokin pitkävaikutteinen? ite tarvitsisin vaihtaa tuon 24/7 vaikuttavan bubren josain vaiheessa pilleri muotoiseen, tosin en vaan vielä tiedä mitä sitä lähtisi ehdottelemaan, kun nuo teemut ei kumminkaan kestä kuin sen pienen aikaa ja en viitsisi ruveta taas monen lääkkeen kanssa kikkailemaan, esim taas tramalin + lisälääkkeiden kanssa.

Se alkoholi ihan ekana pois noista kuvioista. Se on se tappava aspekti.
tramal vs tramal ret. eroja on paljon.
esimerkki.
tramal (fast) toimii samantien käytännössä ja saattaa joko väsyttää tai piristää, riippuen ihmisestä ja kellonajasta / lähtökohtaisesta väsymystilasta.
retard aloittaa toimintansa pikkuhiljaa tuntien kuluessa, toimien joillain ja toisilla ei.
ei retardeja kannata ottaa alkon kanssa muutenkaan, se on aina salakavalaa noiden kanssa jotka eivät vaikuta samalla nopeudella oman “viihteilyn” kanssa.
tulee vaan oudot vibat 24 timman viiveellä ja siihen edellisten laskut päälle,… joo en suosittele vetämään retardeja.

Kiva kun kaivoit kolme vuotta vanhan ketjun esiin. Sitäpaitsi, mikäli tramadolilta hakee opioidivaikutuksia, kannattaa se ottaa nimenomaan depot-muodossa, sillä tramadoli itsessään on erittäin heikko opioidi ja onkin oikeastaan ainoastaan ns. prodrug O-desmetyylitramadolille. Tramadoli taas metabolisoituu O-desmetyylitramadoliksi sitä tehokkaammin, mitä enemmän O-desmetyylitramadolia jo on veressä. Tästä syystä nopeavaikutteisetkin Tramalit kannattaa ottaa pienissä erissä eikä kerralla, mikäli tavoitteena on juuri opioidivaikutusten aikaansaaminen. Mikäli tramadolilta taas hakee jotain piristäviä vaikutuksia SNRI-vaikutusten kautta, kannattaa koko homma jättää väliin ja hommata ennemmin vaikka piriä, tulee turvallisemmaksi sillä tramadoli lisää erittäin paljon kouristusriskiä, varsinkin yli 400mg/vrk annoksilla. Annosten ottaminen erissä/depottien ottaminen kokonaisina itseasiassa vähentää myös tätä kouristusriskiä. Siltikään tramadolia ei kannata ottaa tässä topikissa mainittuja määriä, varsinkaan suurten pregabaliinimäärien kanssa. Mikäli toleranssi vaatii ylittämään tuon 400mg vrk, kannattaa ennemmin sitten jo hommata sitä subua, tulee oikeasti paljon turvallisemmaksi.