tramal+greippimehu

Niin hei kertokaas kun ei oikein siis en ole saanut selvää et miten toi greippimehu vaikuttaa tramalin kanssa, jotai siintä ollu puhetta, apteekkari sano ettei sais juoda samaan aikaan kun käyttää tramadolia. siis eli estääkö se tramalin vakutusta vai buustaako ??? ois kiva tietää.

hmmm jaajaa… itellä tuli vain parina ekoina kertoina sitä pahoinvointia tramadolista, sittemmin aina ollut kuukausien tauko eikä niiden jälkeen kun ottanu tramalia niin ole ollut minkäänlaista pahoinvointia, vähä sama juttu subun kanssa, sekään ei enää okseta vaikka olisi taukoa ollut monta kk. itse kun huomasin tramalin tuottavan ihan hyvää oloa niin mun yliannokset on menny hyvinki pahasti yli… omasta mielestä… pitkin päivää yht. n. 1000mg ellei enemmänkin… nyt depotteina… aina 2 yleeensä kerralla toinen pureskellen ja toinen ihan kokonaisena… on vähän nopeitakin niin välillä alkuun otan 1-2kpl 50mg ja depotit,100mg/kpl perään. aattelin tuosta greippimehusta vaan kun mulla on tollasta missä on montaa eri hdelemää niin greippi on yksi… pari kolme lasillista oon juonu enkä oikeen huomannu vaukutuksia… :s

Omalla kohdalla on greippimehu boostannut hiukan tramadolin sekä codeiinin vaikutusta. jos on pillereitä, niin mehua pitää myös ostaa! …ainakin kipua lievittävää vaikutusta on buustannut, tiedä sitten onko placeboefekti, vaiko täyttä totta, mutta tuntuisi olevan todellista.