tramagetic OD 300mg tietoa kaipaisin..

terve kaikille olen uusi täällä niinkö näätte… eli olen lopettamassa bubren käytön uudestaan ja sain siihen 300mg tramagetic OD 300mg depot tabletin 1kpl pv ku sanoin päihdelääkärilleni että tolla tramal määrällä pärjään päivän kun normaalisti olen pärjännyt olen ollut 1 kerran kuukauden mittaisella katkolla sillon päivässä meni 4-6mg joka onnistu lopettaminen siis ja olin 3kuukautta ilman bubrea ja sitten tuli tramalit kuvioihin ekaks 100mg ja sit annos kasvoi tietenki vaikka piti käyttää muka viihde käytössä ja tramalit loppui siirtyin bubreen takaisin :frowning: ja milli riitti päivässä bubrea… sunnuntaina viimeiset vedot ja tiistaina sain noi tramageticit kysymys kuuluu: miksei tramagetic OD toimi kuin tramal depot normaali??? tiistai päivällä otin n klo 15.00 300mg ja pureskelin ja se murskaantui helposti ja normaalista tramalista 300mg oisin paremmissa oloissa… mikä siinä on onko siinä joku juttu että se pitäisi nielaissa kokonaisena?? toivottavasti joku osaa vastata ja sori tosiaan sekava teksti mulla on adhd yms diagnooseja :unamused: ja hyvää kesän odotusta!

viittiskö joku vastata joka tietää tästä lääkkeestä??

Kyseisestä valmisteesta ei ole tietoa, mutta ylipäätään depot muotoinen tramadoli kannattaa nauttia mielestäni kokonaisena. Veressä oleva tramadoli erään teorian mukaan lisää tramadolin metabolisoitumista o-desmetyylitramadoliksi, joka siis on lähinnä vastuussa tramadolin opioidivaikutuksista. Luotettavaa tieteellistä tutkimustietoa en ole tämän teorian tueksi onnistunut löytämään, mutta sen sijaan anekdoottisia ja omia kokemuksia aiheesta on paljon.