Tramadoli 8x 50mg kapseli

Mulle yksityislääkäri määräsi 3*vrk panadol1mg buraran kanssa ja nyt tuntuu ettei mikään toimi, niinkus veris teemusta ja pamista tehon. Tämä tuli ns. tavis särkylääkkeen tilalle koka turvotti kaikki paikat ja teki jumalattoman ihottuman jalkaa, en muista mitä se oli mutta mahasuojatabletin kanssa piti ottaa kun halusin hitaan ja vain yhden päivässä. Vedän vessanpönttöön ton panadolit purkin ja meen uudestaan lääkärille, rupeaa käymään eläkeläisen lompsanpäälle 70-80€ per viikko mutta kun näiden kipujen kanssa pitäis elää. Ei tietoa tuleeko psykiakti nyt tulevalla viikolla vai seuraavalla että saan lisää teemuja jotka on ainoat jotka auttaa.
Tramadolia olis askikaupalla mutta Cymbaltan kanssa ei saa ottaa Cymbalta Gapapentinin kanssa vie neuropaattiset kivut ja Tramal jalkasäryt, vähän niinku puun ja kuoren välissä. Lääkärin laskuvirheen takia voin ottaa pameja enemmäm ja Opamoxeja ja purkillinen mutta pirut väsyttää niin vaikka rentouttaakin ja vie kipuja.

-Lyrica 300mg (buustaamaan kaikkea)
-Tramal depot 300mg
-Muutamia Tenoxeja ja Opamoxeja
-Pilveä

Kerran kokeillut ja pelottavan hyvät euforiat tuli. Ei toleranssia oppareihin. Oli aamullakin vielä halipusuttelu fiilis, emännän kanssa.

Hieman pelkäänkin opiaatteja, minulle tulee siis niistä aivan liian hyvä olo. Siksi käyttö jäänyt hyvin vähäiseksi.
Koukuttuisin 100% varmuudella jopa kodeiiniin, jos lähtisin sen kanssa leikkimään, Tramalista puhumattakaan.

Joskus on hyvä vain todeta asiat niinkuin ne on. Ei sovellu opparit minulle, tai joku voisi sanoa, että soveltuvat liiankin hyvin :laughing:

Hydroksitsiini (Atarax) on CYP2D6-entsyymin inhibiittori (estäjä), jolloin sen ottaminen yhdessä tramadolin kanssa estäisi tramadolin metaboloitumista o-desmetyylitramadoliksi. Toisaalta hyroksitsiini on myöskin sedatiivinen anthistamiini, jolla on synergistisiä vaikutuksia opioidien kanssa. Kansan kielellä se siis “buustaa” opioideja. Tramadolin kohdalla kannattaa kuitenkin valita jokin toinen sedatiivinen antihistamiin, joka ei vaikuta CYP2D6:n toimintaan estävästi (esimerkiksi kauppanimellä Marzine myytävä syklitsiini).

Greippimehu taas sisältää CYP3A4-entsyymin inhibiittoreita. CYP3A4-entsyymi taas on vastuussa useimpien opioidien metabolisoimisesta ei-aktiivisiksi metaboliiteiksi.