Töst tulee ketju. ps. se o monikäyttönen. moni vainaa ties

Joo. Elossa, tosin en hyväs kondikses, duunistressi painaa ja oon liian Kiltti.

Ammatti : ongelmien ratkaisija, soita millon vaan, mä tuun, seuraukset voi olla tuhosia, mut aina tulosta syntyy ja asiakkaat saa mm. varastetut takas, vaikka joutus kiduttaa ja hakkaa tajuttomaks, niinku kello 3.30 perjantai 13. eli just äsken. Vein varkaalt kaiken paitsi hengen (mitä mä sil teen), palautin varastetun, pelastin niil mitä varkaalt otin yhen ku sai 3 viinalaakii… palkkaa… enemmän ku sielu sietää ja palvontaa jne.

OIKEESTI VITTU NOI APINAT PALVOO MUA.

MIKS?

kU NE EI ITE OSAA/USKALLA/TAJUA JNE ETC.

oikeesti, miksi mua palvotaan. Pttaa aivoihi. OLEN VAIN IHMINEN. Tosin DNA tutkimus mul o Ozzy geeni ja Tsingisin super Y mies oon sanoo labran väki.

Mä taistelen niit geenei vastaaan etten tapa. Vedin joo morfiinia, koska se o ainoo mil saan enää itteni lomalle.

Ei sen kummempaa. Mä olen, se riittää ja siin o lliikaa. kurkotata kädellä ota se ja paina, ja kaikki on ohi, mmut ku mun geenit huutaa “Sulla paska-aivo ei oo lupaa kaarata takaovest”, et loppuun kärsin. Tistelen kuolemaa vastaan pillerikoktailil. :smiley:

ompa hauskaa. Pullo viinaa? OK… anna toinen

ja sitä rataa

mikään ei enää toimi ku vanha kaveri MORFIINI

mut se potkii takas, et harvoin on lomaa.

naurakaa mullle.

mäen välitä, oon julkinen eläin.

ps tappaa talossa ja tunkiolla, mikä se on?

hei, joku ties… TYHMYYS

se o mun kirjan, jota duunaan aihe, mul o jo kaikkee, mä en ottas kultaharkkoo riesaks jos joku nöyränä pyytäs. Se o asennekysymys. Käteinen raha OK…

joo, meen Habanossille. Tai en, koska liiann vahvoi mun nikkis tolelle, joten otan vaan pikkusikarin.

Kaikki on pilalla, mut se ei oo uutta.

Kiitos jos joku ees jakso lukee.

Teidän.

Johannes Eugen x

Mun tekis mieli… kokaiinii, mut saisin vaan metamfee. Paska maa.

Ps. Ku soittaa yhteen numeroon ja sanoo “Aivastin sillo sairaalan mäen alla, muistatko?” … mitä vaan löytyy

mut en haluu

Sitä sun pitää kysyä NIILTÄ. En minä sua ainakaan palvo. Ei kuulu tapoihin noin niin kuin muutenkaan ihmisten kohdalla, eikä muidenkaan jumaluuksien.

Kiitos. Winston. Mä oon kiitollinen jokaselle joka ei palvo mua. Kato, en oo Jumala, vaik jotkuu luulee.

Mitä noi höpisee A-klinikka säätiö, tää o osakeyhtiö.
Siks ei ota kusitestei ku se maksaa.
Onneks oo terveys ja sairaus keskuksen sairas asiakas.
Klinikal käy asiakkaita…