Tosiammattilaisen Juomaheki..*kiskoo The Kalijoo*.

Maanantaiaamuna klo 6:20 on hyvä hetki Ammattilaisen juomamiehen kiskoa The Kylmää Kepsua-… Aijaiii…GJAH;o)… Kuinka monella muulla on kokemusta tästä Tosiammattilaisen juomahetkestä? Tän ammattimaisempaa hetkeä juoda Kalijoo EI OLE! Amatöörimäisin hetki juoda viinaa on Pe-ilta klo 22

Eihän trolleja kannattaisi ruokkia, mut nyt en voi vastustaa kiusausta… Nimittäin minä luulin jääneeni alkoholistina lähinnä amatöörin asteelle, mutta nyt opin uutta! Olin sittenkin ammattilainen! :laughing: En pysty muistamaan kuinka monesti on tullutkaan juotua kaljaa maanantaina (tai muuna arkipäivänä) kuuden jälkeen aamulla. Kesäisin se oli mulle ihan tapa, rakastin (ja rakastan edelleen) kesäöitä. Eli siis aamujuopottelut tapahtuivat valvotun yön jälkeen, mutta sitähän tuossa ei mainittukaan, pitääkö ammattilaisstatuksen saadakseen juoda sitä kaljaa nukkumisen vai valvomisen jälkeen… :wink:

Niinä öinä todellakin nautin, ei sitä käy kieltäminen. Mutta kun sitten mies heräsi lähteäkseen töihin, tuli se häpeä…joka kyllä unohtui pian miehen lähdettyä sinne töihin. Siitä sitten yleensä pakotin itseni nukkumaan viimeistään aamuysiltä ja nukuin koko päivän. Aivan järjetöntä tuhlausta sekin, kun nyt jälkeenpäin ajattelee. Tosin helteillä tekis edelleenkin mieli tehdä niinpäin, että nukkuisi päivät ja tekisi sitten yöllä hommat…en oikein pärjää helteessä. Nojoo, eiköhän tässä jo tullutkin yhdelle trollille tarpeeksi vastausta.