-

Hieno provosointi. Oliko tässä jokin pointti? Teetkö tutkielmaa paskantamisesta vai kiinostaako sinua itseäsi tämä asia? Ja itse vastaukseen: Olen paskantanut housuihini. Tämä tapahtui 1200 päivänsinen syönnin jälkeen nukkuessani. Vasta kysymys: Mikä sai sinut kyselemään? Omapahoinvointi vai mikä? En ole vielä kuullut kenenkään narkkarin esittävän moista vaikka kaikkea olen kuullut ja nähnyt.

Jep toihan koskee vaan niitä kuuluisa narkomaaneja, eikä suinkaan ollenkaan alkoholisteja, sillä hehän ovat kaikki hienoja ihmisiä. Tuntuu et vähintään joka toinen alkoholisti, ei edes myönnä olevansa holisti ja jos sattuu myöntämään, luulee että oma etanoli-addiktio ei ole yhtä paha kun vaikkapa opiaatti/benz jne. koukku. -.- No siinä onkin ehkä oikeassa, etanoli kyllä tuhoaa yleisesti ihmisen nopeammin kun benjot/jarrut.

Oiiih, voi sinä krepulamies, kun sinä olet niin älykäs ja nokkela! Sä saat mut nauramaan ja sä saat mut itkemään, ja sä vapisetkin niin herkästi, et mä ihan kiihotun täällä! Mä en mahda näille mun tunteilleni mitään, mä olen sun rakkauden orjasi, ja mä varmaan kuolen, koska eihän tollanen täydellinen hurmuri nyt tällasta vaivaista narkkarinaista päin edes katsoisi… :frowning: :cry: :frowning: :cry: :frowning:

Tämä ei ole mikään seuranhakupalsta, joten iina painuu takaisin sinne v…ykköseen mallikelpoisia kansalaisia kiusaamasta. :angry:

Mutta Korkinkadottaja! Eiks me ollakaan kavereita? :frowning: Sua taitaa vaan harmittaa, kun en sun alkoholihuuruisisi ensin hurmaantunut. :wink: Kyllähän sinäkin olet varsin charmantti alkoholimies - se viinan haju hengityksessä on vaan jotain, jota yksikään nainen ei pysty vastustaa! Kännisen veltto, hapuileva askellus kääntää kaikkien katseet, ja saa naiset huokailemaan “Katso mua! Katso niillä sameilla, maksakirroosin kellertämillä silmilläsi!” Rukoilemaan, “Kosketa mua… Kosketa nyt, tuolla nahkealla, krapulan hikisellä ja vapisevalla kädelläsi…” Uuuhh!