-

Huomenia yksinäinen. Minulla olisi huomenna päivällä luentokeikka juurikin Kokkolassa, joten jos haluat hetken aikaa olla olematta yksinäinen, niin voitaisiin juoda jossain niillä hoodeilla kahvit?

Juteltaisiin face to face ja ehkäpä oppisin jotakin sinusta ja miltein pakonomaisesta tarpeestasi löytää itsellesi seuraa.

Tämä ei sitten ole mitään piruilua, vaan puhtaasti kädenojennus ihmiseltä joka on joskus kokenut samaa kuin sinä. Mieti asiaa.

Ymmärrän kyllä sinua, alkoton.

MUTTA se nyt on vain niin että nuoren naaraan (naisen) biologinen tehtävä on valita mahdollisimman hyvä isä (elikkä geenit) tuleville jälkeläisilleen. Nämä kriteerit eivät ehkä täyty sellaisessa ihmisessä joka koko ajan surkuttelee itseään.

Näin se vaan on, biologia ohjaa tekemisiämme.

Ottaisin sinuna Kaaleppisen kädenojennuksen vastaan,et siinä mitään menettäisi.

Samat sanat kuin Kenia. Ota vastaan Kaalepin kahvikutsu. Minusta sinä nyt ensin tarvitsisit seuraa ihan omankin sukupuolesi joukosta. Niin minäkin olen keskustellut aikoinaan muiden sinkkunaisten kanssa miesten pyydystämisen vaikeuksista, ja siitä mikä meni vikaan silloin ja silloin… Siinä keskustellessa toisen kanssa oppiikin jotain, paitsi toisesta sukupuolesta ( toisen kokemukset ) ja myös itsestään. Yksin asiaa märehtiessä suurentelee kaikkia pieniäkin asioita.

Ja mitä tulee tuohon sinun vankkaan vakaumukseesi, että nainen kun nainen saa aina seuraa, niin olen esimerkki siitä, että niin ei tosiaan ole. Olin nuorena jopa hyvännäköinen, mutta yksin täällä olen istuskellut kotonani yli puolet ikääni. Ei yksinäisyys ole sukupuolesta kiinni, vaan ihan jostain muusta.

Ihmisen osa - jos mies lasketaan ihmiseksi - on kuitenkin helpompi kuin hevosen tai koiran. Näillä eläimillähän ikkuna on auki vain muutaman vuorokauden jolloin narttu tai tamma sympatiseeraa toista sukupuolta. Muutoin voi tulla vain tiukkoja potkuja kavioista. :laughing:

Pakko nyt jotain kommentoida vaik ajattelin ensin etten vaivaudu.Hyvä mies,tämä EI ole seuranhakupalsta.Mun mielestä voisit siirtää kaikki keskustelusi johonkin ihan muualle.Ihan turhaan täällä ikävääsi huutelet.Sitäpaitsi,naiset ei yleensä kiinnostu noin epätoivoisesta miehestä.

Ja,toi yksikin ketju jonka moderaattori onneksi jo lukitsi osoittaa sen,että oikeasti haluat vain aiheuttaa riitaa ihmisten väliin ja katsella mitä saat aikaiseksi.Mun mielestä olet lapsellinen.En minäkään mene johonkin vaikka peliongelmaisten foorumille valittamaan kun haluaisin kissanpennun.Mun puolesta siis HYVÄSTI.

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

En tiedä miksi tähän ketjuun ylipäänsä kommentoin, mutta olen kanssasi samanikäinen nainen. Tiedän itsessäni olevan paljon vikoja, mutta myös hyviä ominaisuuksia, kuten meissä kaikissa pohjimmiltaan on. Ehkä itselläni tietynlainen turn-off lukiessani kirjoituksiasi tulee siitä, kun tunnut suhtautuvan muihin ja ylipäänsä asioihin todella negatiivisesti. Ja tällä palstalla monet ovat toki “ylittäneet riman” kirjoituksissaan, mutta esimerkiksi tuollainen toisen vähä-älyiseksi haukkuminen ei mielestäni myöskään todellakaan ole asiallista.

Ja jos pahasta päihdehelvetistä yms. paskasta selvinnyt Kaaleppinen pyytäisi mua kahville olisin todella otettu, enkä suinkaan teilaisi hyvässä hengessä esitettyä kutsua :slight_smile:

No jos siitä lähdetään, niin olen itsekin tällä hetkellä yksinäinen ja työtön, lisäksi myös juoppo ja kärsin jonkinasteisista MT-ongelmista (vastikään olin ihan hoidossa asian vuoksi). Mutta samalla tiedän, etteivät nuo asiat määrittele koko olemustani, ja noiden negatiivisten juttujen lisäksi mussa on myös paljon hyvää. Eikä mielestäni ole epärehellisyyttä, jos en uuteen ihmiseen tutustuessani heti ryöpsäytä ulos kaikkea “paskaa”, vaan annan tilanteen kehittyä omalla painollaan ja kerron negatiivisista jutuista tarkemmin sitten, kun aika on ns.kypsä.

Niin, enkä minä ainakaan kaipaa mieheltä mitään taivaisiin saakka ulottuvaa egoa tai paksua lompakkoa-päinvastoin, en koskaan voisi kuvitellekaan suhdetta minkään “Cheek kakkosen” kanssa :smiley: Jos vielä parisuhteeseen jonkun kanssa ryhdyn hyväksyn hänet kyllä vikoineen kaikkineen - ja tuon toivon siinä vaiheessa molemminpuoleista :slight_smile:

Mitäs sanoisitte Millainen ja Alkoton86, jos sovitaan treffit huomiselle Kokkolan torille niin minä voin toimia parittajana? :wink:

Vitsi vitsi ja huono sellainen, mut vakavasti, en minä kenellekkään neuvoja jakele, vaan omaa elämänkokemustani. Sikäli jos joku kanssani haluaa kaffetella, niin vinkatkaa. Minä nykyään kun työni puolesta kiertelen ympäri kotomaatamme.

No jos minä olen jotain kantapään kautta oppinut niin sen, ettei suhde TODELLAKAAN autuaaksi tee, jos itsensä kanssa eivät ole asiat kunnossa. Joo, varmana saisin seuraa jos se olisi ensisijainen päämäärä, mutta tärkeintä nyt on saada omat asiat sille tolalle, että tulee jotain tästä elämisestä.

Kyllä mun mieltä alkoton lämmittää tuo, mitä viestissäsi kirjoitat. Täytyy myöntää, että suhtauduin sinuun alun perin ennakkoluuloisesti ja ajattelin, että saisin kirjoituksestani palkaksi dissausta. Ja jos me vaikka kohdattaisiin kadulla, todennäköisesti ulkoisen olemuksen perusteella pitäisit mua ns. pissiksenä (ainakin siinä vaiheessa, kun olen henkisesti kunnossa), mutta kannattaa sinunkin muistaa, että ensivaikutelma voi pettää :slight_smile:

Ja Kaaleppinen: mä en tällä hetkellä kyllä Amoreja kaipaa, kiitos vain ehdotuksesta :mrgreen: Miehenetsinnän sijasta paljastettakoon, että olen alkanut haaveilla lemmikistä, ja nämä suunnitelmat todennäköisesti käyvät vieläpä toteen :slight_smile: Kahvilla olisi kyllä joskus kiva käydä, tosin on tuo Kokkola mulle hieman turhan kaukana :smiley:

No romanttisessa mielessä ei kannata tällä hetkellä kenenkään kutsua kahville, enkä mä sitä viestissäni tosiaankaan tarkoittanut :smiley:

Kuten sanottu, mun täytyy saada ensisijaisesti itseni kuntoon, ennenkuin mitään romantiikkajuttuja voidaan edes harkita - tai sitten keskityn vain niihin lemmikkeihin ja elän loppuelämäni höperönä kissanaisena :mrgreen:

Mielellänihän minä samanhenkisten ihmisten kanssa kahvittelen. Itselläni tuota romantiikkaa elämässä riittää oman puolison tarjoilemana, joten romanttisessa mielessä en kahvittele kuin esiliinan ominaisuudessa. :wink:

Missäs päin suomea Millainen majailee? Minä saatan kyllä kahvit tarjota kun samoille suunnille satun. Kuten todettua, mielelläni kokemuksia ja ajatuksia elämästä vaihdan.

Kaaleppiselle kaikki pisteet ystävällisestä tarjouksesta. Sääli, että ei kelvannut. Uskon, että se olisi hyödyttänyt paljon enemmän kuin monien palstojen floodaaminen katkeruudella.

Millaselle myös rispektiä, koska omalla lähestymistavallaan sai positiivista palautetta aikaisekseksi.

Niin ja se toisessa ketjussa mainitsemasi kotieläimen hankinta on varmasti hyvä juttu kun sinulla on varasuunnitelmakin jos olet poissa.