------------------------------------------------------------

Kauako olet ollut juomatta ja onko P-linkki mielestäsi auttanut?

• 1. 1-3 kuukautta
  • 2. 3-6 kuukautta
  • 3. 6-12 kuukautta
  • 4. Yli vuoden
  • A. Sivujen koen olleen suureksi avuksi.
  • B. Sivujen koen olleen jonkin verran avuksi.
  • C. Sivujen en koe juurikaan auttaneen.

0 voters

.

Parasta tällaisessa kilpailussa on se, että voittaja voi henkilökohtaisesti ilmoittaa itselleen voitostaan haluamallaan tavalla. :slight_smile:

Kansalaisvelvollisuus suoritettu! :mrgreen:

Vaikka olinkin tänne liittyessäni ollut raittiina jo yli viisi kuukautta, niin silti tämä palsta on ollut suureksi avuksi. Kiitos siitä ylläpitäjille, joita ilman palstaakaan ei olisi, sekä valtaisa kiitos halien ja pusujen ja kermakakun kera teille rakkaat kanssakulkijat!!! (tähän hirrrrmuinen rivi niitä sydänhymiöitä sitten!) :smiley:

Äänestetty on :smiley:

Voitin niitä Pirkka-niksejä. Muuten mukavia mutta on yksi ongelma; en käytä sukkahousuja. Uskaltaiskohan pyytää naapureilta apua? :wink:

.

Hei

Miten sait tämän tehtyä ?

Minäkin aikoinaan tein jonkun äänestyksen mutta nyt en sellaista kohtaa löytänyt.

.

Äänestin! Kuponkeja, lottovoittoja ja/tai enneunia odotellessa :slight_smile:

.

Kiitti, mutta mä luin tuota voitonjako-ketjua ja se muistutti vähän käänteis-pyramidimallia :slight_smile: Äänestämisen riemu olkoon palkkioni!

Ööh, ymmärsinhän oikein, että kun jokainen äänestäjä antaa kaksi ääntä, niin nuo prosenttiluvut pitää itseasiassa kertoa kahdella? Olen oikeasti aika hidas, mutta lopulta yleensä ymmärrän asioista osan. Hyvin harvoin mitään kokonaan…

Aika paljon, jos 17 / 19 katsoo hyötyneen plinkistä paljon. Itse kyllä olen saanut täältä suurimman tuen.

.