`

´

-???
-nuo lainaukset voisi vaikka poistaa,jos tämän nyt joku lainaajista
lukee…
miksikö?
kun ystävällisesti pyydän,eikö se riitä?

.

saa mun puolest…
tai ihan sama siis tota juu
klunks…
youtube.com/watch?v=2tmc8rJg … =endscreen

Saako tähän kommentoida vai onko tämä footiksen + sivupersoonien ikioma viha-rakkauspalsta? :mrgreen: :mrgreen:

.

Mää tuun ainaikin mukaan tappeleen Foo ja Sam, jo ihan halikontaktin vuaks! :mrgreen:

Huomasin kyllä mikä on Samin ja Foon pointti tässä tappelussa. :smiley: Ihan samaa mieltä olen kanssasi (vai pitääkö teititellä?), on lapselliseksi vääntämiseksi mennyt muutamalla hlöllä. Ei ole vertaistuen kanssa mitään tekemistä niillä kirjoituksilla. Tuolla vähentäjien puolella joku sanoikin ettei lopettajiin voi mennä kun siellä ovat kaikki ihan hulluja. Vähentäjistä ja kotikanavalta voisikin ottaa mallia oikeasta keskusteluilmapiiristä.

Olen aika huono tappelemaan vaikka joskus vähän kiehahtaakin yli. :blush:
Keksitään tänne positiivisempaa keskustelua. Kiva kun palasit kirjoittelemaan, mää tykkään susta. :wink:

People are strange
When you’re a stranger
Faces look ugly
When you’re alone

Women seem wicked
When you’re unwanted
Streets are uneven
When you’re down

When you’re strange
Faces come out of the rain
When you’re strange
No one remembers your name
When you’re strange
When you’re strange
When you’re strange

Se on hyvä tunnuslause.

Fusion man Foosam two in one Foo and Sam. :stuck_out_tongue:

Joo kaikki turvat MULLE!

Meinaatkos pestä törkyturvat saippualla? Se voisi olla paikallaan… :stuck_out_tongue:

.

Hyvin sanottu. Kamalasti olen aikoinaan itse käyttänyt aikaa huolehtimiseen, jaksanko, pärjäänkö ja niin edelleen. Ja miettimällä loputtomasti vaihtoehtoja “Mitä jos…” Nyt pyrin ajattelemaan niin, että hyvinhän sitä tänne asti on pärjätty, pitää opetella luottamaan tulevaan ja siihen, että asioita pitää joskus siristellä eri kantilta, ei aina siltä, mikä olisi ollut toivotuin/helpoin tai mieluisin ratkaisu. Sopeudun. Sopeuduin tähän raittiuteenkin :slight_smile:

Siivet kantaa, mutta pitää vähän itsekin räpytellä, tai ainakin syynäillä kelpo nosteita…

Ha-haa Rulla. Minulla meni 5 minuuttia ennenkuin tajusin miksi haluat kaikki turvat. :laughing:
Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

Kirjoitatte footiksen kanssa viisaita ajatuksia. Kiitos.

usko on hyvä bisnes, mutta jotain tässä maailmassa saa vielä ilmaiseksikin:

.