´

Mikä olet horoskooppimerkiltäsi?

• Oinas/Härkä
  • Kaksoset/Rapu
  • Leijona/Neitsyt
  • Vaaka/Skorpioni
  • Jousimies/Kauris
  • Vesimies/Kalat

0 voters

.

Äänestetty. Mielenkiinnolla odotan, mahdatko paljastaa teoriaasi. Itse en viitsi edes yrittää pähkäillä ihmisen syntymäajan ja alkoholisoitumisen yhteyttä, koska olen horoskooppien suhteen täysin asenteellinen, ja kantaani on tuskin vaikeaa arvata. Tosikko mikä tosikko. :slight_smile:

–kh

Kansalaisvelvollisuus suoritettu! :slight_smile:

Done.

Samoin :slight_smile: Piispan teorialle peukku :slight_smile:

ok!

Miten tuo äänestys toimii?

Kaksonen.Jos Hra Foo laittais,vaikka alkaa väittämäsi onnahdella.

Nyt löysin sen ja äänestin.

Myrskis, yläfemma, me ollaan samikset. Ihmekös se on, että on juomaa kulunut, kun on tarvinnut kahden edestä juoda ja sitten vielä kun koko ajan soi korvissa, että oooo kesän lapsi mä oon, oooo villi luonteeni on…ja eri suuntiin lähtevät juoksemaan autiota hiekkarantaa kakso ja nen, ei ole helppoa, ei. Ei taida tuo piispasen teoria nyt mennä ihan nappiin. Ja oletteko kuulleet kaloista, nehän vasta syvissä vesissä ui ja ovat kuulemma erityisen alttiita juoppoudelle, näin olen lukenut horroskaappi-opuksesta… ja jos totta puhutaan, niin tunnen useamman melko kostean kalan… :slight_smile:

Basilica jotenkin aavistelin tuon.Tuttavapiirissä on melkoinen liuta suurkuluttajakaksosia.

Kyselyyn vastattu.

vastattu. (10%) :unamused:

Syvissä vesissähän tuota on tullut koko elämä uitua.

Niin mutta jos kalan pitääkin pitää ihtensä kosteena ettei kuivu ja kuole pois no joo.

Kalat uivat VEDESSÄ. :laughing:

T: Jatkuvasti tasapainoa etsivä Vaaka

Juuri se osa aivoistani on pehmennyt, jonka avulla ratkaisisin, kuinka tällaiseen kyselyyn vastataan, Auttakee!

Muistaakseni se meni ihan sillei, et otat tuon “vastaa viestiin” ja sit rullaat ylös (vai olikse alas…en muista, haittakse? :laughing: ) ja klikkaat ruutua oman horoskooppimerkkisi kohdalla. Kokeile! :slight_smile:

Yläfemmaa täältäkin (koiranikin osallistuu ylävitosiin!) Nooh, katsotaan… :smiley:
(sekoilua)

Äänestetty :laughing: Sitähän sä kysyit… :smiley: Jousareita ei ollut kuin yksi aiemmin, nyt on sitten kaksi. Tosin, en usko horoskooppeihin. Vaikka Tarot-kortteja tykkäänkin välillä sekoitella…

.

Ei näy täälläkään pompuloita eikä pimpuloita. Mutta ei haittaa, Foon teoria syysjuopoista saa täältä vahvistusta, elokuun lopulla syntyneenä lienen ikuinen neitsyt…

Foo, mulle kuuluu ihan hyvää. Alkuvuoden käynnistysvaikeuksia on, mutta niitä on ollut aina. Kone lämpiää hitaasti. Raittiuteen kuuluu sujuvuutta, siitä on tullut normaali olotila. Ylläpidän sitä muistuttamalla itselleni päivittäin, että hallitsen alkoholia vain pysymällä siitä erossa. Ylläpitoon kuuluu myös Plinkin syynääminen melkein päivittäin. Olen vain ollut vähän hiljainen :slight_smile: . Mielihaluja ei enää juuri ole, alkoholin tuoksu etoo ja humalassa olevat ihmiset ovat vähän pelottavia ja outoja. (Kuten minä ennen…)

Olen hurahtanut yhteen urheilulajiin ja käyn latkimassa kloorivettä pari-kolme kertaa viikossa. Liikunnan iloa en ole kokenut kolmeenkymmeneen vuoteen, mutta se on löytynyt! Nestepitoinen harrastus on mun juttu :laughing:

Oikein hyvää ystävän päivää Plinkki-ystävät, pidetään lippu korkealla!