.

.

Tervehdys!

Itse olen syönyt tuutu-pillereitä 7 vuotta ja aloitin Imovanella ja seuraavaksi otin Stilnoctia. Lopulta söin ennen bentsojen lopettamista 40 mg Tenoxia joka ilta. Kaikkiin kehittyi kunnon toleranssi aika nopeasti…

VH

Jos on oikeasti pahoja univaikeuksia niin Imovane on ihan paska lääke.

Jos on oikeasti pahoja univaikeuksia niin Imovane on ihan paska lääke.

.

imovane on niin paskaa. ensinnäki iha sama ottaako vai ei kun ei tehoa ja hirveän janon tekee. mulle vaa ei määrätä kun on lääkkeide väärikäyttöä niin mitään.

Mmm… imovane bentsojohdannainen, nääh no nokku sillä joskus jonki aikaa.
Nykyään käytän lääkärin ohjeen mukaan uneen: 40mg tenox ja 2 x 25mg Ketiapiini.

Aina en kyllä tota ketiapiinia ota.

Kokeile vaihtaa esim tenox 20mg. Tai Stilnoct… :unamused:

.

Kehottaisin Tenoxia kokeilemaan. Tai sitten Insomin vaikkapa.

Aikoinaan kun itse yritin nukkua Imovanen kanssa, niin siitä lähti mulla teho ihan parissa kuukaudessa. Sitten siirryttiin Tenoxiin, siitä Insominiin ja loppujenlopuksi Dormicumiin. Seuraava askel olisi varmaan ollut pesismaila.

Mulla on vaan sellainen mielikuva että Imovane on tosi satunnaiseen käyttöön, että ensin yritetään unta puoli tuntia ja jos ei natsaa, otetaan Imovane. Näin se mun mielesta toimii.

.

.

^ ton takia hommaan lääkkeeni useimmiten mustasta pörssistä. mutta siinä on sitten se riski, että ne lääkkeet on
yleensä huomattavasti vahvempia ja mitä sattuu tulee otettua eripäivinä että pysyy järki päässä. en suosittele.
siis sekakäyttöä, mutta itselääkintä on monesti tarpeellista jos on saanut lekureilta leiman otsaan.

mutta edelleenkään, sitä ei voi suositella, aina parempi jos saa lääkärin pään puhutettua niin että löytyis sullekin
se sopiva lääkitys. aina parempi näin.

Ei toimi Imovane minullakaan. Ei väsytä ja tulee vaan paska raudan maku suuhun :angry:

Nukahtamiseen oiva lääke on halcion.
Tosin lääkärit ei sitä mielellään kirjoittele, en tiedä miksi.
Kuulemma joillekkin se saattaa aiheuttaa jotain käyttäytymishäiriöitä yms.

Mutta nimenomaan nukahtamiseen se on mainio, koska onset kielen alta on erittäin lyhyt (joitain minuutteja).
Ja puoliintumisaika on myös lyhyt, eli ei esiinny ns. aamupöhnää.

Se ei ole myöskään vesiliukoinen, eli väärinkäyttöpotentiaalia ei ole, kuten esim dormicumeissa.

Huonona puolena mainittakoon, että max. annoskoko on 20kpl.

Ja niitä on kahta kokoa, voipi kokeilla aluksi sitä 0,125:sta ja jo ei pelitä, niin sitte sitä 0,25:sta.

.

Oikeasti kannattaa unohtaa hetkeksi bentsot ja nämä uudemmat Z-drugsit.

Ja kokeilla vaikkapa 25mg ketiapiinia pari tuntia ennen nukkumaanmenoa.

Myös sellaiset asiat, kuin urheilu -ei liian myöhään-, hyvä ruokavalio, kahvin välttäminen, telkun sijasta lue kirjoja, jne. jne. Nämä voisivat hyvinkin auttaa sinua nukkumaan heräilemättä.

Ja esmes mirzapiini 15mg, tuntia ennen nukkumaanmenoa voisi olla kans hyvä. Ja näitäkin kannattaisi käyttää vain silloin kun tuntuu tosissaan, että uni ei tule.

Jos olet lukiossa vasta, niin älä nyt ihmeessä ala pelleilemään millään bentsoilla.
Tietysti jos ei unta tule kolmeen vuorokauteen, niin tottakai sitten heittelet tenoxia naamaan. Got the point.

Käytätkö muuten huumeita?