.

Kuten yllä mainittu, ne plussat ja ne miinukset tänään. Tekijänoikeuksista en tiedä,
onko tätä ollut aiemmin, mutten löytänyt tällaista ketjua ainakaan tuolta Saunasta.

• olen lopettajan tiellä edelleen ja hengissä
  • meillä on koiran kanssa tapaaminen
  • vietän välivaiheen luoppoviikkokertymää
  • homoapina katolla on tuhonnut onnellisen unelman
  • no ei tää vuodenaika koirallisenakaan ole niin hunajaista
  • mukanani kulkeva irrallisuus, josta saa voimia olla katkera-petteri

:unamused: Mikä ihmeen homoapina katolla?..?

• olen elossa
  • sain ruokaa ja aamupalaa
  • suoli toimii
  • hampaasta lohkes pala
  • sonta ilma
  • niskat ja pää jumissa
  • kiukuttelin vaimolle aamulla turhista työkuvioista

-Viikonloppu takana ja ei ollu selvä.

• on suht koht terve ja toimintakykyinen
  • tulee jontenkin taloudellisesti toimeen
  • tärkeimmät ihmiset tallella
  • oravanpyörästä on hypännyt pois
  • pierettää

^ muuta Helise ton viimesen eteen plussa :smiley:

Yks maailman hauskimmista ja kivoimmista asioista!

Jos pierettää ja on ripuli !? :open_mouth:

^täysin asennekysymys :unamused:

^^^^^^^ foresterille - homoapina on valvontakomission kolmas jäsen betonimme viidennessä kerroksessa.
Hän on meluava yhtiöosakas, ns. fyysinen häirikkö rajattomalla vimmalla heikentämässä minun kotirauhaani. Hoitokeino on kaksi laakia haulikolla naamaan ovenavausetäisyydeltä, mutten ole ehkä niin tyhmä, että lähtisin
lusimaan jonkun kusipään takia. Tuosta homoapinasta, joka on mölyapinan ja kantapääastujan mutanttisekoitus,
on hyllymetri kirjoitettua faktaa täällä plinkissä. Mutta ei tuo mätäpaise, visvasyylä aivoissa, sukurutsauksen
tulos, äitihuoransa häpeämä kummitus, persereikä ja kyrpäotta ja erakkomainen, ihmisiä pelkäävä vitun avohoidokki ja kamelinräkä ja sinapinsyöjäskitso ole tämän ketjun perustamisajatus tai päivän tähti,
vaan huono puheenaihe, jonka olen haluava jättää taakseni ruumiskasaan, kuolkoon eritteisiinsä.