.

Kuten yllä mainittu, ne plussat ja ne miinukset tänään. Tekijänoikeuksista en tiedä,
onko tätä ollut aiemmin, mutten löytänyt tällaista ketjua ainakaan tuolta Saunasta.

• olen lopettajan tiellä edelleen ja hengissä
  • meillä on koiran kanssa tapaaminen
  • vietän välivaiheen luoppoviikkokertymää
  • homoapina katolla on tuhonnut onnellisen unelman
  • no ei tää vuodenaika koirallisenakaan ole niin hunajaista
  • mukanani kulkeva irrallisuus, josta saa voimia olla katkera-petteri

:unamused: Mikä ihmeen homoapina katolla?..?

• olen elossa
  • sain ruokaa ja aamupalaa
  • suoli toimii
  • hampaasta lohkes pala
  • sonta ilma
  • niskat ja pää jumissa
  • kiukuttelin vaimolle aamulla turhista työkuvioista

-Viikonloppu takana ja ei ollu selvä.

• on suht koht terve ja toimintakykyinen
  • tulee jontenkin taloudellisesti toimeen
  • tärkeimmät ihmiset tallella
  • oravanpyörästä on hypännyt pois
  • pierettää

^ muuta Helise ton viimesen eteen plussa :smiley:

Yks maailman hauskimmista ja kivoimmista asioista!

Jos pierettää ja on ripuli !? :open_mouth:

^täysin asennekysymys :unamused:

^^^^^^^ foresterille - homoapina on valvontakomission kolmas jäsen betonimme viidennessä kerroksessa.
Hän on meluava yhtiöosakas, ns. fyysinen häirikkö rajattomalla vimmalla heikentämässä minun kotirauhaani. Hoitokeino on kaksi laakia haulikolla naamaan ovenavausetäisyydeltä, mutten ole ehkä niin tyhmä, että lähtisin
lusimaan jonkun kusipään takia. Tuosta homoapinasta, joka on mölyapinan ja kantapääastujan mutanttisekoitus,
on hyllymetri kirjoitettua faktaa täällä plinkissä. Mutta ei tuo mätäpaise, visvasyylä aivoissa, sukurutsauksen
tulos, äitihuoransa häpeämä kummitus, persereikä ja kyrpäotta ja erakkomainen, ihmisiä pelkäävä vitun avohoidokki ja kamelinräkä ja sinapinsyöjäskitso ole tämän ketjun perustamisajatus tai päivän tähti,
vaan huono puheenaihe, jonka olen haluava jättää taakseni ruumiskasaan, kuolkoon eritteisiinsä.

Saunassa oli tämän aihepiirin tiimoilta pikainen terapiaryhmä ja siellä sain purkaa tätä ogelmakenttää
valtoimenaan. Ilmapiiri ja ajankohta oli suotuisa keskustelijoiden osalta käsitellä tuota pulmatilannetta.
Koin lukuisia läpimurtoja, kun etenimme progressiivisesti regression eri syvyystuntemusten aukaisussa.

Lisäinfoa

• rundattiin kolmisin melkein kissanmaalla asti
  • sain elpastua, kun mut herätettiin taas aikaisin
  • valtionvelka ei ole kadonnut tänä aikana ja
  • jenkkien verovapaus ja velat anteeksi-hanke ei ole edistynyt

Niin ja paino on pudonnut 7 rammaa näinä kolmena viikkona, kun en syö mitään n. 15-16 tuntiin, mut kylse vielä…

^ :laughing: :laughing: …aivan…sehän se on apina…meidä naapurin ukko on tainnu käydä saman esileikkikoulun sen sun yläkerran eunukin kanssa!!!..kuulostaa monelta osin niin tutulta tuo kuvauksesi tuosta jalosta ihmisrodusta… :laughing:

• Kiva lenkki metsässä ja sen ulkopuolella räntäsateessa
  • Sosialiseeraus tänään (siis eilen)
  • Tuore ruisleipä
  • Räntää sataa (vaikkei se lenkillä haitannutkaan)

Ei varmaan ihan tällaista ole, missä olisi sekä plussat että miinukset jo aloitusviestissä. Eräs herra “1970” on kyllä aloittanut ketjut ‘Positiivista tänään’ ja ‘Negatiivista tänään’. Ja muistaakseni etenkin jälkimmäisessä on sekaisin positiivista ja negatiivista aika paljon, kun ei negailu niin kivaa ole. Tämä on nyt helpompi malli.

• ruokaa kaapissa
  • ulkoilu
  • mukava olo
  • mukavaa tekemistä
  • …eipä ole miinuksia

^ Niinhän hän (se) teki

ja suosio ja käyttötase ja kiinnostus ja kannatus on ollut todella surkeaa ja laimeaa
näinä vuosina ja täällä käydessäni itse olenkin noita turhaksi osoittautuneita pettymysketjuja
tekohengittänyt ajankuluksi, viilaten ulkolukutaitoa ja sisäsyntyistä kirjoituskiimaa.

• Ruotsi hienosti mukaan ensi vuoden MM-futiskisoihin
  • Italia sensaatiomaisesti ulos samoista kisoista

Olen tietenkin sen kannalla, että molemmat kovat futismaat olisivat mukana 2018 MM-viheriöillä.
Minut lenkillä tavoittanut uutinen kertoi kuitenkin asian todellisen ja järkyttävän tilan ja pelituloksen.

Maansuru onkin Italiassa valtava. Alkoholismi tulee lisääntymään joidenkin katugalluppien mukaan
tulevan vuoden aikana heikoimmassa taloudellisessa asemassa olevilla asuinaluella aluksi jopa 40 %.
Valmentaja, vanha seiskakymppinen gubbe tullaan mestaamaan. Alkaa suuri kansallinen urheilupiirien ja
asioista vastaavien piccololocopomojen sättiminen ja käsien heilunta lisääntyy ehkä n. 200 % ja
puhetahti vain kiihtyy. Samaan aikaan Sweduissa ollaan Euroopan omistajan fiiliksissä.
Zlatanin toivoisin taas liittyvän sinikeltaisiin.

Ruotsi on hieno maa ja se on puolustamisen arvoinen, kuten me täällä finskilässä olemme tehneet jo vuodesta 1917. Olen itse antanut hlökohtaisen uhrin vanhassa Ruotsin siirtomaassa 1989-1990 tehtävänäni Ruotsin monarkin turvaaminen ja kansalaistensa suojeleminen idän suurelta ja vihamieliseltä valloittajalta.

Länsinaapurista ottaisin meille tietenkin kerrassaan nerokkaan yhden miehen autotalli-ideasta maailmalle levinneen menestysfirman eli sen huonekalujätin. Lisäksi haalisin meidän kirjoille poppimusamenestyksen, lihapullat ja lätkämaajoukkueen olympiamenestyksen ja sodattoman historian, paremman elintason ja kansainvälisesti tunnustetun kulttuurimaan eliitti-ihmisten saavutukset, joita kansakuntana voisimme poikkeuksellisen terveellä ja päihteettömällä, ruotsalaisilta khuulisti pöllityllä itsetunnolla juhlistaa ja sivistyneesti kohottaa suuressa ja sosiaalisessa rakkauden joukossamme työpaikoilla ja kaduilla raikkaan ja makoisan ilon kuplajuoman, jota ei tarvitse kaataa kuin metsäkansan jussi juhannuksena ja raiskausmurhan jälkeen hukuttautua järveen. Ongelmatilanteissa ruottalainen puhuu. Ja sitten puhutaan lisää. On yhteisiä puhetilaisuuksia, eikä yksinpuhuja jää yksin, hänet huomioidaan ja rakastetaan osaksi kommuunia… sniff…

^ Ruotsalaisuuden perimmäisen ajatuksen ollessa kyseessä ei voi asiaa käsitellä ilman sanaa menestys.
Suomessa aihesanoina lähemmäksi pääsevät menetys, kansankunnan menkat, menetetty maine ja mellakka

Poonuksena haalisin tänne Venäjän edusmaahan autoteollisuuden kruununjalokivet ja suurudet: volvot ja saabit

ja ruottalaiset naiset tietty - heitä ei ole vielä peruuttamattomasti vahingoitettu suomalaisen miehen auralla,
kuten ei ole suomalaisia tyttäriä ja tätejä henkisesti loppuunväsytetty
swedumamman pojilla ja äijillä.

[i][b]Enpä voine olla ma´ enää suomalainen, enkä halua olla ryssäkään - ollenpa siis swedulainen

• tack så mycket och[/b][/i]

[size=150]SLUT,[/size] slut.

• Makkarin ikkunasta bongattu lihava ja komea punatulkku, eka laatuaan näillä tiluksilla.
  • Illalla harrastelua, joka ei rasita liikaa mieltä, ei edes ruumista.
  • Postia ei jaeta tiistaisin. Kerranki ku mul pitäs olla tulossa jotain.

+sain antibiootit
-aamulla lähtö reissuun

• Maa on valkoinen → valoisampaa het
  • Vapaapäivä

+/- En ole tehnyt tänään oikein mitään (vapaapäivä)

Miinus?

Samaa kelasin kuin joru. Lähdöt on miltei parasta elämässä.

Ei silloin kun ei ole kunnossa.
Pitkä päivä, luennon pitoa ja jaksettava on halusi tai ei…

^ mutta luennolle tulee ihmisiä… asiatieto on rautaa, sillä jarisarasvoilla tässäkin maassa loppuu aikanaan hommat, kun selviää, että ei se yksi ylioppilas kaikkea kaikesta tiedä tai minun sieluani pysty pelastamaan.

• Kauan sitä etsin ja ehkä vääristä paikoista kävin kyselemässä. Ehkä se pakeni minua, eikä kestänyt minua katsella. Olin jo jossain määrin tyytynyt siihen, ettei sitä ole elämässäni, onkopa liikaa koskaan ollutkaan. Vuosia kului ja olimme tahoillamme. Minua ympäröinyt, toisinaan muille tyystin näkemätön pimeys oli tullut iholleni ja osaksi karrikatyyriani. Näinä aikoina kävi niin, että kohtasin vanhan tuttavani ja hän minulle antoi. Otin kaiken ja tarrasin ikuisuuden hentoon ja hetkellä millä vain taittuvaan varpuun, enkä pois päästä läheltäni enää koskaan !

Tuo elämän perusta ja pitkän aikaa minua vältellyt tavara on [size=150]valo ![/size]

Monelle itsestään selvyys ei ole sitä suinkaan kaikille. Valo on tullut ja nostanut minut houreesta ja ohjannut pois huoreesta ! Huoneesta se on myös minua opastanut vessan perille. Valo tilkitsee sisäisen balanssini ja se on jo näin lyhyellä ajalla parantanut oloani n. 100 % ja tarkemmin sanottuna yövalo, jonka löysin tietokoneeltani. Nyt ei silmät valu plinkkiä tsekatessa tai vaativampia osioita aikuisten maailmasta asiantuntevasti tutkiessani ja samalla muistiinpanoja ahkerasti tehden. Jes.

• Painotus tasan 80 kg tänä aamuna ja meni siihen jokunen viikko ja pudotan vielä n. 2-3 kiloa, sillä voin paremmin silloin ja miksi en haluasi voida paremmin, kun voin siihen vaikuttaa ja tuloksen saavuttaa, mutta ei se tosta vaan tapahdu. Jotta muutos tapahtuu, sen eteen pitää tehdä töitä ! Lopettamisessa sama juttu…
  • Homoapina katolla sai eilen jonkin psykottisen raivarin ja heitteli kamojaan patteriin. Toisaalta reagoimattomuuteni on tähän johtanut, kun en huomioi sitä pientä aivotonta ja sielutonta paviaaninspermaista avokkiskitsoa, ollenkaan. Rakkaudettomuus on tehokkaasti tappava kaikki nisäkkäät, ennemmin tai myöhemmin.
  • Kelit kakkoi ja rahaa aika vähän, poliitikot ei täyttäneet toiveitani ja vaikken lotonnut, en voittanut onnellisuusmillejä.
  • tämän ketjun pieni nousukäyrä ja sen tuikkima tilapäinen menestys ennen unholaan tumppaamista

+ Iron Maiden Helsinkiin toukokuussa! :sunglasses:

• Aika kalliit libut.