TOP 10 RYYNIT

Mitkä on teidän lemppari lääkkeitä ja miksi?
:unamused: :unamused: :unamused: :unamused:

Itellä vähän ehkä outo lista…

1. Ritalin
  2. Sirdalud
    3- Stilnoct
  3. Fluanxol
  4. Temesta

Mut jokanen toimii tarkoituksessaan mielestäni aivan loistavasti—

Joihinkin noihin on vaan ollu melko nihkeetä saada resuja… :question:

Ei niinkään lemppari lääkkeitä, koska en käytä viihdekäyttöönlääkkeitä enkä koskaan ole käyttänyt/saanut mitään euforiaa lääkkeistä, mutta tässä ainakin osa itelle toimivista/toimineista lääkkeistä

1. Oxanest / oxynorm
  2. Tarqinig
  3. Norspan
  4. Rivatril
  5. Tramal
  6. Xanor
  7. Miranax (toimii jotenkuten migreeniin)
  8. Panacod
  9. Ponstan

Ei tuu just kymmenettä mieleen, paljon paskoja lääkkeitä tulee kyllä mieleen mitä en suosittelisi kenellekään :unamused:

Jos otetaan yhteen lääkkeen nautittavuus sekä sitten lääkkeen teho johonkin vaivaan, niin oma listani omalla käyttökokemuksella on:

1.Oxanest iv
2.Kukka (Pidän sitä ensisijaisesti lääkkeenä itselleni, esim. ahdistukseen ja uniongelmiin, koska poistaa ne aina 100%:sti, sekä auttaa penteleen hyvin pudotteleen bentsoja. En nimittäin tunne mitään bentsoviekkareita kunnon kukan alta. Auttoi myös oleellisesti lopettamaan kolme vuotta kestäneen Lyrica hoidon, reflat olivat aivan järkyttävät, kun kukka loppui, tosin ensimmäisen viikon olin “kilven alla”, eli poltin 24/7. Myös kukka on auttanut lievissä kiputiloissa. Minulla ehkä parhaiten auttaa flunssakuumeessa niihin lihas-särkyihin, ne katoavat täysin. Olen kuitenkin satunnaispolttelija, kukkakin on aina lääkekaapissa, koska jotenkin miellän sen niin lääkkeeksi, vaikka tottakai sillä on myös päihdyttävät ominaisuudet. Mutta ei siittä päihtymyksestä ole koskaan tullut mitään psyykkisiä haittoja, ainoastaan jees olo, eli ei lainkaan negatiivisia “sivuoireita”, joita olen todella monesta lääkkeestä saanut. Mielestäni myös “nyrjäyttänyt” elämänasennettani selkeästi positiivisenpaan suuntaan, mitä ilmeisemminkin niiden psykedeelistenvaikutusten vuoksi.)
3.Tramal depot
4.Rivatril
5.Panacod/Ardinex
6.Tenox
7.Dormicum
8.Temesta
9.Opamox
10.Diapam

Varmasti lista olisi erilainen, jos olisin kokeillut enemmän lääkkeitä, elämäni aikana. Enhän voi puhua kuin tosiaan ainoastaan niistä joita olen käyttänyt. Noi miedot opparit on korkeella siksi, että ne poistavat todella tehokkaasti ahdistusta, ei niinkään kivun lievityksen takia. Mutta olen aina onnistunut välttämään koukun satunnaiskäytöllä. En siis tiedä miltä tuntuu oppari reflat, bentsoreflat ja krapulat on kyllä tuttuja.

Ja tietysti listan ulkopuolelta pitää mainita erilaiset antibiootit, joita olen elämäni aikana aina välillä joutunut käyttämään. Eri merkkisiä on ollut eri vaivoihin, mutta aina toimineet erittäin pätevästi.

Vaikka nää jutut on jo taakse jäänyttä elämää niin toki voin silti heittää lempparini.

1. Oxynorm (oksikodoni)
  2. Tramal ( Tramadoli)
  3. Temgesic ( buprenorfiini )
  4. Stilnoct ( Tsolpideemi)
  5. Indalgin (etyylimorfiini)

Listan kärkipäähän kuuluisi vielä Kratom -kasvikunnasta sekä keskivaiheille Abalgin (dekstropropoksifeeni) mutta kun ovat poistuneet keskuudestamme niin en sitten liittänyt listaan.

Ardinex
Diapam
Neurobion forte
Omega-3 kapselit
Emgesan
Linatil
Omepratsole Ratiopharm

Joskus oli Morphine sulphate 200 mg. Ei enää.

En nyt osaa oikein laittaa näitä paremmuusjärjestykseen…

Diapam
Opamox
Rivatril
Xanor
Tenox
Oxynorm
Sirdalud
Panacod
Dormicum
Halcion … ja monia muita hyviä on myös

diapam, sirdalud, tenox, panacod/ardinex, conserta noilla nameilla pärjäis meikäläinen :smiley: seuraava 5 ois varmaan: xanor, burana, subu, insomin & dormicum. 10 ryynii joutuu miettii 5 tuli mielee heti.

Jos aattelen nykyisen elämän kannalta niin tällaisille riittää arvostusta:

• Triptyl (nostaa kipukynnystä eikä tunnu vaikuttavan muuten mihinkään)
  • Fluoksetiini (tuntuu tehoavan vielä vuosienkin jälkeen)
  • Atarax (jeesaa kutinaan)
  • Naprokseeni (hyvä moneen kipuun)
  • Propranoli (tykyttelyyn ja tärinään)
  • Sirdalud (auttaisi hyvin niska-hartia-jumiin)
  • Ketiapiini (jos joskus tulee akuuttia uniongelmaa ni on hyvä olla olemassa varalla. ei sään. käyttöön)
  • Revia (jos alkaa opiaattihimo tosissaan pyörittää, niin näillä voi ehkästä käyttöä akuutisti)
  • Xanor ja Rivatril (ois hyviä välillä hätään, tosin en tiiä haluisinko tosissaan stäässiin noita edes)

Päihteilijänä arvostaisin Oxycontinia, Ritalinia yms. Onneksi en oo päihteilijä :sunglasses:

1 - Oxynorm
2 - Temgesic
3 - Rivatril
4 - Xanor
5 - Lyrica

Haremmin tulee käytettyy lääkkeitä viihteeseen, koska sen teen huumeilla. anyways lääkkeet lääkkeinä :wink:

^^ Jaa-a…
Sanottakoon ensinnäkin, etten söisi lääkkeitä, jollen kokisi vaivoja, joihin ne auttavat. Turhaa ei lääkkeitä missään nimessä kannata ottaa, mutta totta on myös, että vain otettu lääke auttaa. Ja annostukset on tosiaan se olennainen seikka, joten mun mielestä toi, että päihteilijöiden lääkitykset ois turvallisemmat kuin omani, kuulostaa ei niin todelta. Toki jolla kulla varmasti on niinkin.

no riippu kyllä et käytetäänkö lääkkeeksi vai viihteilyyn…
ja sopiiko pitkä aikais käyttöön vai vaikka parin viikon kuuri…

mut sanoisin että:
1.resilar. täysin viihteilyyn.
[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua [päihdelinkin moderaattori]
4.xanori nopea 2mg. poistaa joksiki aikaa ahistusta.
5.ritalin. auttaa keskittymiseen tosi hyvin. ja piristeenä ihan hyvä.
6.sirdalud. kun on esim niskat mennyt jumiin niin paras lääke siihen.
7.ardinex. pieneen kipuun, ei tule laskuja.
[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua [päihdelinkin moderaattori]
9.seronil. toimivin masennus lääke tähän menneessä kokeilluista.
10.miaxan. toimii unilääkkeenä yllättävän pitkään.

Kerro lisää millainen annos pitäisi olla ja miten vaikuttaa? Minulla on 100 kpl paketti ja alkoi kiinnostamaan :sunglasses: .

Arpa

[Poistettu sääntöjenvastaista ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori]
eli toimii delirianttina ehkä vähän hulluruohon tapaan… tulet toden näköisesti hallusinoimaan…
mutta et tiedosta niitä hallusinaatioksi… ja et välttämättä muista hirveen paljoa mitä olet sekoillut…
mut minulla itsellä on videolla tunnin mittainen pätkä kun sekoilen zolpidemeissä…
kokeille… mutta jotku ei pidä sen vaikutuksista… itse olen aina pitänyt…
ja suurimmat sekoillut julkisella paikalla on aiheuttanut zolpidemi…
ja vaarana on kun aamulla heräät niin oot vetänyt kaikki sata…
olen keskustellut kaverin kanssa pitkiä keskusteluja eikä se todellisuudessa ole missään vaiheessa ollutkaan siinä vieressä…

ja koita pysyä väkisillä hereillä jonku aikaa…
[Poistettu haitallisen käyttötavan suosittelua]

1. Subutex

2. Oxynorm

3. Oxycontin

4. Temgesic

5. Tramal

6. Diapam

7. Rivatril

8 .Lyrica

1. Stella/Stilnoct

2. Tenox

Tuli sekoiltua oikein huolella!

Olen aina halveksinut ja ihmetellyt niitä nistejä/ihmisiä, jotka haluavat vetää päänsä niin sekaisin, että eivät ymmärrä mitään maailmanmenosta. Minusta se on yhtä vähäjärkistä, kuin vaikka leikkipuiston karusellissä päänsä pyörittäminen niin sekaisin, että jalat pettävät. Onpa hauskaa???

Tarkoitukseni ei siis koskaan ole ollut käyttää huumeita tai viinaa niin, että on sekaisin ja kontrolli pettää… Itse haen huumeista vain euforiaa, rauhallisuutta ja rentoutumista.

No, eilen päätin tältä palstalta vihjeen saaneena kokeilla [Poistettu sääntöjenvastaista ohjeistusta -Päihdelinkin moderaattori] Herättyäni huomasin, että kello on jo niin paljon, että minun oli lähdettävä töihin. Hyppäsin autoni rattiin ja kerkesin ajamaan vain 20 m kun jo törmäsin parkkipaikallamme puiseen aitaan. Auton nokkaan jäi aikamoinen jälki tuosta törmäyksestä. Töihin pääsin ilman muita ongelmia.

Parin kahvikupin jälkeen aloin tekemään tiettyä aika vaikeata analyysiä. Sain tuon homman valmiiksi ennen iltaa ja tein siinnä aika hyvän oivalluksen, jota muut eivät olleet keksineet. Sain sen ansiosta paljon positiivista palautetta esimieheltäni (hän sanoi: ”tiesin, että sinuun voi luottaa vaikeissa tilanteissa”) ja muilta henkilöiltä, jotka olivat asiaan perehtyneet. Kehut lämmittivät mieltä.

No, tuosta Stilnoctista vielä sen verran, että en tule enää koskaan käyttämään kyseistä ainetta I.V.:nä. Muutenkin inhoan tosiaan yli kaiken sitä, että pää on sekaisin ja kontrolli ei pelaa. Tuo 60 mg oli aika jätti annos minulle vaikka ”palstan suositus” oli, että vetäisin 80 mg. Minulla ei ole ollenkaan toleranssia bentsodiatsepiineihin, vaikka olen aikaisemmin syönyt Diapamia ja Tenoxia seitsemän vuotta.

Oli siis aika huono kokemus. Varsinkin ensimmäiset vedot vaikuttivat niin nopeasti, että en päässyt edes vessasta pois ja saanut housuja jalkaan. Ehkä olot olisivat olleet erilaiset, jos olisin ottanut vain 30 mg annoksen.

Arpa

Nuo ei oo ryynejä, miten mä nyt sanan käsitän. Munkin listasta tulisi kovin erilainen, jos saisin laittaa sinne kaikki injektionesteet ja jauheet ja luonnontuotteet… Mä oon ryyneillä käsittäny aina tabletteja ja kapseleita, useimmiten bentsoja.

Mutta ei mua juurikaan kiinnosta tehdä listaa. Mulle useimmat bentsot on yhtä ja samaa, koska syön niitä aika harvoin. Joten kaikki bentsot käytännössä tekee mulle sen, mitä niiltä haen, eli poistaa ahdistuneisuutta ja joskus tarjoaa jotain mielihyvän kokemuksiakin siihen päälle. Ne eroaa mulle lähinnä vaikutusajoiltaan ja joidenkin kohdalla viihdepotentiaali on pienempi ja jotkut on unilääkkeitä joten nuppi menee helpommin sekaisin jne.

Esimerkiksi mä menen tsopiklonista aivan kuutamolle jostain syystä. Kun taas dormicum ei sano mitään kummempaa.

Olet aivan oikeassa Facsimile. Kumpikaan noista ei ole ryynejä. Joita topikissa kysyttiin. Mutta ajattelin laittaa toimivimmat psykoaktiiviset aineet listaani.

Kyllä mullekin sanasta “ryyni” tulee pääasiallisesti bentsot, opiaatit ja jotkut muut napit tai kapselit mieleen.