TOLKUSTI TOUKOKUUSSA

Tarkoittaa mulla, että ei yhtään alkoholia kuukauden aikana. Kesäloma kesäkuussa, sitä ennen haluan tutustua alkoholittomaan itseeni.
Mun osalta taitaa olla korkea aika alkaa hallitsemaan omaa juomistani. Tässä on kulunut useita vuosia tissutellessa melkein päivittäin. Surkuhupaisaa on, että melkein joka kerta töistä lähdettyä aukeaa tölkki jo kotimatkalla ajaessa. Se muka auttaa rentoutumaan ja unohtamaan työhuolet - kukkua kanssa! Muistettavat hoidettavat asiat kyllä tahtovat unohtua :blush: Entäs paljastumisen pelko?
Jos seuraava päivä on työpäivä - varsinkin aamuvuoro - saatan ottaa vain yhden tai kaksi olutta. Iltavuoroon voi ottaa enemmän, ehtii haihtua. Olen hoitotyössä - alkoholin vaikutuksen alaisena tai krapulaisena ei työhön saa tulla - haluankin hoitaa työni mahdollisimman hyvin ja vastata tekemästäni. Tähän mennessä olen pystynyt työni tekemään, pelottaa vaan miten jatkossa, ellen muuta tapojani.
Olen väsynyt, stressaantunut, alavireinen, hermot huonossa kunnossa, rahahuolia, parisuhdehuolia, sulkeutunut, ja mitähän vielä :confused: Tarinaa kirjoitan vielä, kunhan virkistyn.
Eiköhän nuita tölkkien klipsejä ala olla riittävästi - laukkujen virkkaamiseen - tai ainakaan minun ei tarvinne niitä itse juomalla kerätä. Haastan myös lukijat mukaan TOLKUN TOUKOKUUHUN :slight_smile:

ei huono ajatus. mutta itella ajoitus myöhäs :blush:

Vielä ehtii hyvin, onhan tuota kuukautta vielä jäljellä, ja uusia tulee perässä :wink:
Tähän mennessä nollatoleranssi pitänyt. Vapaa viikonloppu edessä :slight_smile: